als restaurant manager heb je een uitdagende baan waarin je de rechterhand bent van onze f&b managers. je hebt zelf veel verantwoordelijkheid: bijvoorbeeld het openen of sluiten van het restaurant. daarnaast stuur je een team van ongeveer 8 tot 15 werknemers per avond aan en spring je zelf waar nodig bij om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. zijn er klachten of problemen? jij lost ze met een glimlach op!omdat je de vraagbaak bent van het personeel en onze gasten, bezit je kennis over producten en wijnen. je vindt het leuk om je kennis te delen en zo ook je team te blijven enthousiasmeren. je hebt een echte voorbeeld functie en laat dus iedere dag opnieuw het beste van jezelf zien.jouw inzet levert beloningen opons team is dynamisch, jong en enthousiast. je krijgt de ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen en zorgt er samen met je collega managers voor dat we in een stijgende lijn vooruit blijven gaan. bovendien krijg je als restaurant manager op basis van een 38-urige werkweek:
de mogelijkheid om een leermeester diploma te behalen en deel te nemen aan diverse trainingen;
je rooster is drie weken vooruit klaar en wordt in overleg met jou gemaakt;
25 vakantiedagen en het opnemen van tijd voor tijd uren: voor de broodnodige ontspanning;
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen;
een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
mooi meegenomen extra's: korting op je zorgverzekering en andere aangesloten bedrijven zoals fietsvoordeelshop, gaiazoo en nog meer.
gastvrij zijn is een talent overal in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 42 hebben ze een eigen uniek karakter. we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna. werken bij valk exclusief in maastricht voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. de handjes laten wapperen is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 140 collega’s verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden. hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe en recent gerenoveerde hotelkamers en suites. het à la carte restaurant heeft 150 tot 200 zitplaatsen en voert een seizoensgebonden kaart waar mogelijk met streekproducten gewerkt wordt. daarnaast voeren wij ook een wijnkaart met verschillende wijnen uit de streek. naast het restaurant hebben we nog meerdere outlets: ons ontbijtbuffet, live cooking restaurant en gezellige brasserie. de 10 multifunctionele zalen zijn sfeervol ingericht voor meetings & congressen, evenementen, businessborrels, feesten etc.de ingrediënten die maken wie je benteen snufje enthousiasme met een toefje behendigheid. that’s you. tegelijkertijd ben je als restaurant manager stressbestendig én heb je organisatorische skills. jij coördineert de werkzaamheden bij het restaurant, de brasserie en de 10 multifunctionele zalen. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en vind je het geen probleem om in de avonden te werken. je hebt ruimte om zelf trainingen te organiseren om het personeel verder op te leiden. ook heb je:
hbo / mbo niveau 4 denk- en werkniveau.
minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, waarbij je een team hebt aangestuurd.
kennis van haccp en allergenen.
goede beheersing van de nederlandse en engelse taal.
jouw hart klopt sneller van rammelende potten & pannenhoe alles werkt in een keuken hoeven we jou niet te vertellen. en welke werkzaamheden erbij komen kijken ook niet. dat jij zorgt dat gerechten perfect de keuken verlaten is een no-brainer. samen met je collega’s bak, grill, stoom en kook jij dishes om je vingers bij af te likken. zo zorg jij er als professionele zelfstandig werkend kok mede voor dat het onze gasten aan niets ontbreekt. dus poets je koksmes op en draag 32 tot 40 uur per week samen met je team bij aan sfeer en gezelligheid door het:
bereiden van warme en koude gerechten.
bestellen van de benodigde keukenvoorraden. anders loopt alles in de soep.
meedenken over aanpassingen van de kaart. jouw ideeën en eigen inbreng zijn zeer welkom.
over je werkplek:werken in de keuken bij hotel van der valk maastricht betekent oprecht met je vak bezig zijn, ruimte voor creatieve ideeën, serieuze doorgroeimogelijkheden en heel veel leuke collega’s!het à la carte restaurant heeft 150 tot 200 zitplaatsen en voert nu een traditionele kaart geïnspireerd op invloeden vanuit verschillende keukens. ook wel “fusion” genoemd. naast het restaurant is er een ontbijtbuffet, banqueting afdeling en brasserie. van rundercarpaccio en bisque tot oesters en chateaubriand. als zelfstandig werkend kok bij hotel van der valk maastricht kom je terecht in een groot keukenteam van 30 collega's en bereid je samen zowel valkklassiekers als luxe gerechten.
al met al: “samen voorbereiden, samen de klus klaren en samen achteraf nog een drankje drinken.”
jouw inzet levert beloningen opwerken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt hetbinnen handbereik. bovendien krijg je als zelfstandig werkend kok op basis van een 40-urige werkweek:
een passend salaris bij je leeftijd en werkervaring.
een werkplek in een jonge en dynamische organisatie.
de mogelijkheid om veel te leren, interne vakopleidingen te volgen en door te groeien.
een flexibel rooster passend bij je privé situatie.
8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen.
25 vakantiedagen het opnemen van tijd voor tijd uren: voor de broodnodige ontspanning.
20% personeelskorting in onze restaurants.
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels.
gratis sporten en zwemmen in het hotel.
gratis parkeren.
en nog meer mooi-meegenomen-extra's.
de ingrediënten die maken wie je benteen snufje energie met een toefje hulpvaardigheid. that’s you. tegelijkertijd ben je als zelfstandig werkend kok doortastend én initiatiefrijk. jij wacht niet af tot het werk naar je toe komt. je hebt oog voor detail en een neus voor het bedenken van nieuwe smaakvolle creaties. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:
minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie, bijvoorbeeld als zelfstandig werkend kok of keukenmedewerker.
kennis van haccp.
een goede beheersing van de nederlandse en engelse taal.
ter versterking van ons brasserie team zijn wij opzoek naar: brasserie medewerker bedieningjouw job in één zin:samen met je leuke collega’s van de brasserie zorg jij dat het onze gasten aan niks ontbreekt en kunnen genieten van een plekje op het terras of aan de bar.wat ga je doen? als brasserie medewerker verwelkom je gasten en neemt de bestellingen op tijdens de lunch en diner. je serveert met souplesse drankjes en ruimt je tafels uit. op zonnige dagen bedien je onze gasten op het terras en ’s avonds sluit je de brasserie zelfstandig af. verdere werkzaamheden zijn:
het maken van drankjes achter de bar;
het opzetten en opruimen van het terras;
de menu- en drankenkaart toelichten;
afrekenen met gasten;
bijvullen van de bar.
wat breng jij mee? relevante horeca ervaring waardoor jij je als een vis in het water voelt in onze brasserie. je hebt een positieve en vriendelijke uitstraling, een sterk verantwoordelijkheidsgevoel én je kunt zelfstandig werken. daarnaast beheers je de nederlandse en engelse taal en vind je het niet erg om in de weekenden en op feestdagen te werken. dit bieden wij:
een marktconform salaris conform horeca cao passend bij je leeftijd en werkervaring;
een werkplek in een jonge en dynamische organisatie;
flexibel rooster waarbij we drie weken vooruit plannen;
werktijden van 08.30- 17.00 uur, 12.00 - 22.00 uur, of 17.00 - 01.00 uur;
de mogelijkheid om veel te leren en door te groeien;
25 vakantiedagen en het opnemen van tijd voor tijd uren: voor de broodnodige ontspanning;
8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen;
voor € 75,- per nacht overnachten in alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
en nog meer mooi-meegenomen extra's.
over je werkplek:werken bij van der valk maastricht betekent dat je er in één klap over de honderd collega’s bij krijgt! het is een fijn team waarvan sommigen al jaren ervaring hebben en anderen pas net komen kijken. samen voorbereiden, samen de klus klaren en samen achteraf nog een drankje drinken. hotel van der valk maastricht, gelegen bij de a2 snelweg in maastricht, beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. tevens beschikt het hotel over een à la carte restaurant, live cooking restaurant en gezellige brasserie. de 10 multifunctionele zalen zijn sfeervol ingericht voor meetings & congressen, evenementen, businessborrels, feesten etc. hotel van der valk maastricht is een echt familiebedrijf en behoort tot de valk exclusief groep. met de juiste attitude is doorgroeien binnen onze hotels in ieders bereik.come join the family!
van der valk hotel maastricht, gelegen bij de a2 snelweg in maastricht, beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. tevens beschikt het hotel over een à la carte restaurant en een gezellige brasserie. de 11 multifunctionele zalen zijn sfeervol ingericht voor meetings & congressen, evenementen, businessborrels, feesten etc. dagelijks bieden wij een uitgebreid ontbijtbuffet aan voor onze hotelgasten. ter versterking van het team zijn wij op zoek naar een gemotiveerde (parttime) ontbijt kok die het leuk vindt om voor onze gasten een perfect ontbijt neer te zetten. jouw taken verantwoordelijkheden zijn:
het zorg dragen voor een goed lopend ontbijtbuffet;
verrichten van à la minute kookwerkzaamheden, zoals spiegeleieren en pannenkoekjes;
gasten te woord staan in verband met vragen betreffende het ontbijt;
culinaire creativiteit om ons ontbijtbuffet aan te passen aan de wensen van al onze gasten;
het verrichten van mise-en-place voorbereidingen voor het ontbijt en de lunch;
het verzorgen van het lunchbuffet voor onze vergaderarrangementen.
jouw recept:
je hebt enige ervaring in de keuken, uiteraard willen wij ook in jou investeren;
je bent een vroege vogel die goed kan opstaan en met een glimlach aan de dag begint, je dag start immers om 05:30;
je deinst niet terug voor drukke situaties en je weet je hoofd koel te houden;
je hebt passie voor de horeca (pré).
onze ingrediënten:
een afwisselende functie;
vroeg beginnen en vroeg klaar!
een passend (bij je leeftijd en ervaring) salaris conform horeca cao;
veel contact met de gast;
voor € 65,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
regelmatig een gezellige borrel in het hotel';
gratis parkeren;
mooi meegenomen extra's: korting op je zorgverzekering en andere aangesloten bedrijven zoals swissense, gaiazoo en nog meer.
over je werkplek:werken bij van der valk maastricht betekent dat je er in één klap heel veel leuke collega’s bij krijgt! het is een fijn team waarvan sommigen al jaren ervaring hebben en anderen pas net komen kijken. samen voorbereiden, samen de klus klaren en samen achteraf nog een drankje drinken.
wat ga je doen? het belangrijkste is dat je ons salesteam op een inspirerende en positieve manier aanstuurt. daarnaast zorg je ervoor dat onze 10 multifunctionele zalen en 190 kamers optimaal worden verkocht. dit ga je op de volgende manier met je team doen:
onderhouden van bestaande accounts, dit kan zowel per mail als per telefoon. ook zul je verkoopgesprekken in het hotel voeren;
actief zoeken en benaderen van nieuwe relaties met potentiële klanten om meer omzet te genereren. je weet hen te vinden en passende voorstellen te doen.
opstellen en opvolgen van offertes voor evenementen en groepsreserveringen. je wil omzet zo goed mogelijk genereren: het juiste event op het juiste moment;
doen van voorstellen om kansen en mogelijkheden voor het hotel te benutten door middel van marktonderzoek.
leidinggeven aan twee ervaren collega's. je ondersteunt hen waar nodig bij offerte-aanvragen, het inboeken van reserveringen, facturatie en debiteurenopvolging;
opstellen van rapportages op basis van cijfers en gasten feedback.
aandragen van verbeteringen en vernieuwingen om het serviceniveau te verhogen.
tijdens de dagelijkse en wekelijkse meetings bespreek jij met je collega's van het f&b en front-office management de afgelopen, de lopende en de aankomende events. je deelt de verworven feedback met de teams en kijkt vooruit naar de events die komen.
hoe ziet je werkplek eruit? hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. we hebben een à la carte restaurant en een gezellige brasserie. de 10 prachtig gerenoveerde zalen zijn sfeervol ingericht voor vergaderingen, beurzen, congressen en bruiloften. het saleskantoor ligt op de eerste verdieping in de nabijheid van onze zalen, zo kun je snel schakelen als gasten vragen hebben. we ontvangen de ene keer 10 gasten, en bij het volgende event 300 gasten. iedere dag is anders. werken bij van der valk maastricht betekent dat je werkt in een van de mooiste hotels in limburg. je kunt gratis parkeren en de cappuccino wordt vers voor je gezet. net zoals een heerlijke lunch of diner. ons motto: "jij zorgt goed voor onze gasten; wij zorgen goed voor jou". wat verwachten wij van jou? je bent een echte netwerker en hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de sales- of evenementenbranche. daarnaast herken je je in de volgende punten:
je hebt een afgeronde hbo-opleiding, het liefst in de richting hospitality;
uit je cv blijkt je ervaring in sales;
je streeft naar resultaten, bent proactief en denkt in oplossingen;
het is fijn als kennis hebt van een pms en/ of crm systeem;
je beheerst de nederlandse en engelse taal vloeiend in woord en geschrift, als je daarnaast nog duits en/of frans spreekt zou dat super zijn;
je vindt het leuk om bij grote evenementen 's avonds en in het weekend aanwezig te zijn (dit is niet wekelijks hoor, don't worry).
alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou! in ruil voor het delen van jouw talent als sales manager meeting & events bieden we je op basis van een 38-urige werkweek:
een marktconform salaris volgens de horeca cao en passend bij je functie en ervaring;
in de meeste gevallen: werken van maandag t/m vrijdag;
25 vakantiedagen en 12 adv dagen;
8% vakantietoeslag;
deelname aan het pensioenfonds horeca en catering;
bedrijfskleding;
een jaarcontract met daarna kans op een vast dienstverband;
mooie personeelskorting op overnachtingen bij valk exclusief hotels en korting in ons eigen restaurant;
hoe gaan we jou inwerken? van der valk maastricht is onderdeel van de van der valk exclusief groep. de eerste periode als onze sales manager meeting & events zul je dan ook worden ingewerkt door onze sales collega’s in het hotel en bij diverse van der valk exclusief hotels. een win-win situatie! want zo leer je van elkaar en ervaar je de gastvrijheid van onze mooie hotels.
jouw hart klopt sneller van de geur van versgebakken brood en een heerlijk kop koffieje hebt een uitdagende baan en samen met de ontbijt manager zorg je ervoor dat het onze gast bij het ontbijt aan niets ontbreekt. je coordineert en organiseert de werkzaamheden tijdens het dagelijks ontbijt. zijn er klachten of problemen? jij lost ze met een glimlach op! haccp? onder controle! inwerken nieuw personeel, heel graag! je hebt een echte voorbeeldfunctie en laat dus iedere dag opnieuw het beste van jezelf zien.jouw inzet levert beloningen opwerken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als supervisor ontbijt:
een marktconform salaris op basis van leeftijd en ervaring;
overdag werken en avonden vrij;
de mogelijkheid om een leermeester diploma te behalen en deel te nemen aan diverse trainingen;
je rooster is drie weken vooruit klaar en wordt in overleg met jou gemaakt;
25 vakantiedagen en het opnemen van tijd voor tijd uren: voor de broodnodige ontspanning;
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen;
voordelige overnachtingen: voor € 75 per nacht in alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze restaurants;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
en nog meer mooimeegenomen extra's.
gastvrij zijn is een talentoveral in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 42 hebben ze een eigen uniek karakter. we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna. werken bij valk exclusief in maastricht voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. de handjes laten wapperen is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 140 collega’s verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden.hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe en recent gerenoveerde hotelkamers en suites. ook beschikt het hotel over een à la carte restaurant, live cooking restaurant en gezellige brasserie. de 10 multifunctionele zalen zijn sfeervol ingericht voor meetings & congressen, evenementen, businessborrels, feesten etc.de ingrediënten die maken wie je benteen snufje enthousiasme met een toefje behendigheid. that’s you. tegelijkertijd ben je als supervisor ontbijt stressbestendig én heb je organisatorische skills. jij coördineert de werkzaamheden bij het ontbijt, de brasserie en de 10 multifunctionele zalen. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:
mbo niveau 3/4 denk- en werkniveau;
minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
kennis van haccp en allergenen;
een bhv-opleiding gevolgd (heb je dit diploma niet, dan ga je dat via ons halen).
je spreekt goed nederlands en engels. limburgs dialect is niet noodzakelijk, maar wel mooi meegenomen.
hotel van der valk maastricht gaat uitbreiden met een tweede superdeluxe hotel aan de maas. ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière en lijkt het jou een uitdaging om mee te bouwen aan ons allermooiste van der valk exclusief hotel? ben jij gedreven, initiatiefrijk en een echte teamplayer? dan zijn wij op zoek naar jou! come join the family!wie zoeken wij?we zoeken iemand die alle ins en outs van hotel maastricht maas wil leren kennen. je zal aan het roer staan van de verbouwing van ons nieuwe hotel en nauw samen gaan werken met de projectleider en de directie. daarnaast ben je als hoofd technische dienst verantwoordelijk voor het opstarten van de technische dienst.
waar start je mee in de bouwfase?
je bent onderdeel van het bouw-projectteam van ons superdeluxe hotel aan de maas;
je bent verantwoordelijk voor de technische staat van het gebouw en al onze faciliteiten;
je stuurt een team aan van interne en externe medewerkers en houdt toezicht op de uitvoeringskwaliteit van de werkzaamheden;
je kunt goed plannen, coördineren en schakelen zodat werkzaamheden in de juiste volgorde plaatsvinden;
wat doe je daarna?
je lost snel en efficiënt problemen en storingen op, je volgt ad-hoc klachten op en je verricht preventief technisch deskundig werk binnen het hotel;
je communiceert en coördineert technische werkzaamheden met de diverse afdelingen in het hotel (restaurant, receptie en housekeeping); vragen met de hoogste prioriteit ga je gelijk mee aan de slag;
je ziet toe op de veiligheid binnen het hotel;
je schakelt indien nodig externe bedrijven in voor het opheffen van storingen en verrichten van reparaties;
je houdt de planning bij en zorgt voor de uitvoering van onderhoudsschema’s;
je beheert de werkvoorraad en verricht periodieke controles aan installaties.
wat vragen wij van jou?
je hebt een hbo werk- en denkniveau door opleiding of ervaring en minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie en omgeving;
je bent bereid de handen uit de mouwen te steken en mee te bouwen aan ons nieuwe hotel;
je beschikt over goede leidinggevende en communicatieve vaardigheden en bent een teamplayer;
het uitvoeren van gepland/acuut onderhoud aan complexe werktuigbouwkundige installaties verwarmingsketels, koeling, airconditioning of cv is voor jou geen enkel probleem;
je kunt goed plannen en organiseren en hebt een lange termijn visie;
als eindverantwoordelijke durf je de juiste prioriteiten te stellen en keuzes te maken;
je hebt een economische en duurzame houding;
en je vindt het leuk om je te verdiepen in moderne technologie: hotel automatisering speelt een grote rol in ons bedrijf;
een keer per periode heb je storingsdienst en ben jij beschikbaar bij eventuele storingen of urgente zaken;
win-winsituatie
say hi to een uitdagende en dynamische baan in het allernieuwste hotel;
een marktconform salaris volgens de horeca cao en passend bij je functie en ervaring;
25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband: voor de broodnodige ontspanning, bij een 38 urige werkweek bouw je ook adv dagen op;
8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen;
deelname aan het pensioenfonds horeca & catering;
voordelige overnachtingen: voor € 75,- (inclusief ontbijt) bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in alle valk exclusief restaurants;
gratis sporten en zwemmen in ons hotel;
en nog meer mooi- meegenomen extra’s.
deze baan gaat veel verder dan de old school receptie taken. jij en je collega’s zijn altijd voorbereid op alle mogelijk voorkomende situaties, ook de stressvolle: because you never get a second chance to make a first impression! jij bent de wikipedia van ons hotel, je hebt het antwoord op elke vraag. van vragen over een hotelkamer tot aan vragen over een bezienswaardigheid in het centrum van maastricht!jouw taken en verantwoordelijkheden:
in- en uitchecken van onze (binnenlandse- en buitenlandse) gasten;
het in goede banen leiden van telefoon- en e-mailverkeer, zowel intern als extern;
het informeren van onze gasten over de faciliteiten van het hotel en de omgeving, jij doet net dat stapje extra. je verrast onze gasten, maar dit is voor jou vanzelfsprekend;
het verwerken van reserveringen voor het hotel en het restaurant;
je controleert financiële transactis en zorgt voor een correcte afhandeling van betalingen.
klachten ervaar je als waardevolle feedback. deze handel je professioneel en creatief af.
daarnaast verwerk, leid en evalueer je de shift en zorg je voor een efficiënte en gestructureerde werkomgeving voor het team en jezelf.
jouw inzet levert beloningen opwerken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als front office medewerker:
een passend (bij je leeftijd en ervaring) salaris;
een prettige en leerzame werkomgeving met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor ontwikkeling;
een baan met wisselende werktijden; 06:45-15:15, 10:00-18:30, 12:00-20:30 of 14:45-23:15.
5 weken vakantie: voor de broodnodige ontspanning;
8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen;
voordelige overnachtingen: voor €75 per nacht bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze restaurants;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
en nog meer mooi-meegenomen-extra's.
gastvrij zijn is een talentoveral in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 42 hebben ze een eigen uniek karakter.we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna.werken bij valk exclusief in maastricht voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 140 collega’s verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden.
"voel je welkom in een team waar samenwerking centraal staat. voor ons geldt het motto één team, één taak!" - jenny, assistent front office manager
hotel van der valk maastricht, beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. tevens beschikt het hotel over een à la carte restaurant, live cooking restaurant en gezellige brasserie. onze 10 multifunctionele zalen zijn sfeervol ingericht voor meetings & congressen, evenementen, businessborrels, feesten etc.de ingrediënten die maken wie je bentin je handbagage bevindt zich een stevige portie gastvrijheid, respect en drive. een van je favoriete quotes is: ‘’let’s do this!’’. je bent iemand die alle 100 keer goedemorgen met een glimlach zegt en tegelijkertijd grijp je uitdagingen aan, die je des te meer gemotiveerd maken! ook heb je:
een relevante mbo of hbo opleiding afgerond;
minimaal één jaar ervaring in een hotel (stages tellen hierin ook mee);
er geen problemen mee om onregelmatige diensten te werken en je stelt je flexibel op;
een proactieve en oplossingsgerichte werkhouding, klachten probeer je op te lossen in samenspraak met de duty manager.
geen moeite met prioriteiten stellen en snel te schakelen. je bent een multitasker en weet efficiënt te werken, ook wanneer er verschillende taken op je bord liggen.
een goede beheersing van de nederlandse- en engelse taal in woord en geschrift. als je daarnaast nog duits en frans spreekt is dat mooi meegenomen.
wat je gaat doen:als medewerker technische dienst ben jij onmisbaar voor het hotel. wanneer er iets mis is met de verlichting in het restaurant, gaat er bij jou juist een lampje branden. gaat plotseling de airco kapot, dan houd jij het hoofd koel en weet jij wie je moet bellen. jij bent samen met je collega's verantwoordelijk voor alle technische werkzaamheden en (acuut) onderhoud bij hotel van der valk maastricht.je bent onderdeel van een klein, maar hecht technisch team. je onderhoudt veel contact met collega's en hotelgasten. van een kamerdeur die niet goed in het slot valt tot een laadpaal op de parkeerplaats, jij lost problemen snel en efficiënt op. andere werkzaamheden zijn:
het toezien op de veiligheid binnen het hotel;
het inschakelen en aansturen van externe bedrijven voor het opheffen van storingen;
beheren van de werkvoorraad en het schoonhouden van de werkplek;
het uitvoeren van nodige technische inspecties en reparaties;
het zelfstandig oplossen van storingen en het preventief uitvoeren van onderhoud aan onze gebouwen en installaties.
de ingrediënten die maken wie je bentvoor jou is het gepland/acuut onderhoud aan werktuigbouwkundige installaties, verwarmingsketels, koeling, airconditioning of cv geen enkel probleem. je kunt goed communiceren met collega’s en hotelgasten. een keer per periode heb je storingsdienst en ben jij beschikbaar bij eventuele storingen of urgente zaken.daarnaast herken jij jezelf in de volgende punten:
je hebt een afgeronde opleiding op mbo 3/4 niveau richting electrotechniek, werktuigbouwkunde of vergelijkbaar;
je leeft voor techniek en hebt bij voorkeur ervaring als monteur in de technische dienst;
je beheerst de gangbare technieken op het gebied van relevante vakgebieden (bouw, elektra, av, water/licht);
je hebt een hands-on mentaliteit;
je werkt nauwkeurig en oog voor kwaliteit zit in je bloed;
je bent een communicatief vaardige teamplayer.
jouw inzet levert beloningen opwij bieden je een passend (bij je leeftijd en ervaring) salaris en een werkplek in een mooi familiebedrijf. je krijgt een functie met veel verantwoordelijkheid en eigen inbreng. je mag gratis gebruik maken van de parkeervoorzieningen, fitness en zwembad van het hotel. bovendien krijg je als medewerker technische dienst op basis van een 40-urige werkweek:
5 weken vakantie op jaarbasis: voor de broodnodige ontspanning;
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen;
consignatietoeslag ten behoeve van storingsdiensten;
vrijwel vaste dagdiensten van maandag t/m vrijdag (buiten storingsdiensten);
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
mooi meegenomen extra's.
hoe gaan we jou inwerken?de eerste maand loop je mee met een collega technische dienst die jou kennis laat maken met alle ins en outs van hotel maastricht. wanneer je het hotel onder de knie hebt, ga je meedraaien in het storingsdienstrooster. een keer per vier weken (één week) ben jij beschikbaar voor collega's bij eventuele storingen of urgente zaken. over je werkplek:werken bij van der valk maastricht betekent dat je er in één klap heel veel leuke collega’s bij krijgt! het is een fijn team waarvan sommigen al jaren ervaring hebben en anderen pas net komen kijken. samen voorbereiden, samen een kop koffie drinken en samen de klus klaren.hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. tevens beschikt het hotel over een à la carte restaurant en een gezellige brasserie. de 10 multifunctionele zalen zijn sfeervol ingericht voor meetings & congressen, evenementen, businessborrels, feesten etc.
hotel maastricht biedt leerlingen die een horeca gerelateerde bbl of bol opleiding volgen de mogelijkheid om onder begeleiding van een bedrijfsmentor op verschillende afdelingen te werken. de afdelingen waar wij een stagiair kunnen plaatsen zijn het restaurant, de keuken en de frontoffice. op deze afdelingen staan goede service, hoge kwaliteit en tevreden gasten centraal.als stagiair ben jij:
gemotiveerd, representatief en gastgericht.
flexibel inzetbaar (dag/avond/ weekenden en ook op feestdagen).
beheers je de nederlandse en engelse taal.
heb je geen ervaring? geen probleem!wij begeleiden al jaren leerlingen en zorgen ervoor dat onze praktijkopleiders jou van begin tot eind meenemen en laten zien wat werken in een groot en dynamisch hotel inhoud; op welke afdeling je ook stage loopt!wij nemen een stagiair aan die een stage van 10 weken of langer moeten lopen. op deze manier kunnen we de begeleiding goed borgen en krijg je als stagiair voldoende aandacht. onze stageplekken worden door het hele jaar aangeboden.wat wij jou bieden:
een leuke stagevergoeding, passend bij het niveau van je opleiding;
een leuke en leerzame stage binnen een jong en gezellig team;
gratis lunch en/of diner tijdens je diensten;
20% personeelskorting in onze restaurants;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
een stage met wisselende werktijden;
mooi meegenomen extra's: korting op aangesloten bedrijven zoals gaiazoo, zalando en nog meer;
geregeld een personeelsfeestje, sluitborrel of een schaaltje bittergarnituur;
mogelijkheden om door te groeien binnen het bedrijf, ook na je stage.
over je werkplek:werken bij van der valk maastricht betekent dat je er in één klap heel veel leuke collega’s bij krijgt! het is een fijn team waarvan sommigen al jaren ervaring hebben en anderen pas net komen kijken. samen voorbereiden, samen de klus klaren en samen achteraf nog een drankje drinken.
bij hotel maastricht zijn we op zoek naar spontane horeca toppers die naast de studie/ school ons gezellige team komt versterken!jij kunt veel meer dan pakken hagelslag spiegelen in de supermarkt. kom daarom een extra zakcentje verdienen in onze keuken, de afwas of het restaurant. of je nu een vroege vogel bent die zorgt voor schone borden bij het ontbijt of die nachtvlinder die zorgt voor vers getapte biertjes bij ons live cooking buffet. beschikbaarheid in het weekend is vereist. wij bieden jou een all-in uurloon passend bij je leeftijd (bij minder dan 12 uur per week);
21 jaar => € 16,19
20 jaar => € 14,57
19 jaar => € 12,95
18 jaar => € 11,34
17 jaar => € 9,72
16 jaar => € 8,09
wat kun je van ons verwachten?
flexibel rooster en werktijden, waarbij je je eigen voorkeursdagen kunt aangeven;
je werkt bij ons altijd minimaal 4 uur;
een heleboel leuke collega’s van jouw leeftijd;
de mogelijkheid om veel te leren en te groeien binnen ons bedrijf;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels (vanaf 18 jaar);
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
geregeld een personeelsfeestje, sluitborrel of een schaaltje bittergarnituur.
we like your cv but we love your personality! stayokay maastricht is een pareltje aan de maas. helemaal gerenoveerd tot een prachtig hostel waar onze gasten een onvergetelijke tijd beleven. ook zijn we trots op ons restaurant the 5th, dé living space waar iedereen lekker kan eten, borrelen of flexwerken. werk je bij ons, dan geniet je van de relaxte vibe en je maakt veel plezier met collega’s én met onze gasten. heb jij leidinggevende ervaring en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? voor stayokay maastricht zoeken wij per februari een housekeeping supervisor.jij gaat...
samen met het housekeeping team verantwoordelijk zijn voor de algemene ruimtes en 42 kamers met in totaal 181 bedden
jouw team (overwegend) in het weekend aansturen in het weekend en bent flexiblel inzetbaar.
meedenken over procedures binnen dit hostel en komt met creatieve ideeën en oplossingen
nauw samenwerken met een klein team en weet hen goed te motiveren en stimuleren
jij hebt…
een relevante opleiding enkele jaren aantoonbare (leidinggevende) ervaring binnen de facilitaire afdeling
bruisende ideeën, durft keuzes te maken en bent gedreven
als sturend voorman geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
geen problemen met de nederlandse en engelse taal.
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, ontwikkelmogelijkheden én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over ons met 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
wat ga je doen?voor de afdeling technische dienst zijn we op zoek naar een assistent manager technical & facility. de afdeling bestaat uit ongeveer 20 medewerkers, die op verschillende disciplines worden ingezet, zoals buitendienst (groenvoorziening), specialistische technische werkzaamheden, pistenbully chauffeur enz. de medewerkers draaien om toerbeurt storingsdiensten met de daarbij behorende weekenddienst. als assistent-manager draai je mee in het wisselrooster voor de storingsdienst.de assistent-manager legt direct verantwoording af aan de technical & facility manager. de assistent neemt de werkzaamheden van de manager over bij diens afwezigheid. daarnaast is hij/zij een uitvoerende medewerker (meewerkend voorman) van de technische dienst. hieronder vallen o.a. het verhelpen van storingen aan diverse technische installaties (liften, koelinstallaties etc.), uitvoeren van verbouwingen en renovaties.je bent tijdens de afwezigheid van de manager verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de medewerkers technische dienst. we zijn op zoek naar “people” manager, die de medewerkers op een coachende en motiverende manier verder laat groeien. je zorgt samen met het team voor een verdere professionaliseringsslag. je ondersteunt de manager in diverse taken zoals het aanvragen van diverse offertes, zorg dragen voor een goed voorraadbeheer, toezien op een correcte uitvoering van de werkzaamheden etc.naast de operationele aansturing van de technische dienst heeft de assistent een ondersteunende rol ten aanzien van de administratieve en procedurele taken. concreet betekent dit dat er diverse offertes kunnen worden aangevraagd en meedenkt in andere adminstratieve zaken. ook stelt hij/zij samen met de manager het periodiek onderhoudsplan op en werkt mee in de uitvoering volgens dit plan. indien noodzakelijk kan er eventueel ook een beroep worden gedaan op jouw expertise door andere vestigingen.wat wij vragen:
je hebt een afgerond hbo-opleiding elektrotechniek, werktuigbouwkunde of installatietechniek;
ervaring met koeltechnische installaties is een pré;
“hands on” mentaliteit;
minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie;
je bent bereid om in een wisselend rooster met weekend- en storingsdiensten te werken;
je kunt doelmatig werken in een omgeving die onderhevig is aan veranderingen;
kennis van fmis-systeem, microsoft office en andere gangbare applicaties;
je bent voortdurend actief in het verbeteren van processen en procedures in samenwerking met je medewerkers en collega’s uit andere teams;
beheersing van de engelse en duitse taal is een pré.
wat wij bieden:
een bruto-maandsalaris tussen € 3049 - € 3867,- op basis van 38 uur
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
nachttoeslag;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk en 1 in duitsland het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.
wat ga je doen? als souschef (assistant manager kitchen) ben je, samen met onze chefkok en je collega-souschef, verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken binnen de afdeling keuken. je stuurt de medewerkers vaktechnisch aan en draagt zorg voor de (voor)bereiding en presentatie van gerechten en gerechtgedeelten volgens planning, vaste instructies en werkmethoden die door jou en de chefkok zijn vastgesteld. als souschef ben je sparringpartner van de chefkok bij het, op basis van ontwikkelingen in de markt, aanpassen van de kaart/recepten en calculeren van prijzen van nieuwe/aangepaste gerechten. daarnaast draag je zorg voor de dagelijkse bestellingen bij diverse leveranciers.de afdeling keuken bestaat bij snowworld landgraaf uit een grote hoofd-/productiekeuken en drie aparte restaurantkeukens, waarvandaan de 4 verschillende restaurantformules en 2 après-ski bars dagelijks (365 dagen per jaar) voorzien worden van de benodigde gerechten. we doen dit zowel in buffet- (show cooking) als in à la carte-vorm. naast het verzorgen van lunches en diners voor de diverse restaurants, is het keukenteam ook verantwoordelijk voor het ontbijtbuffet van het alpine hotel met 100 kamers (400 hotelbedden). de afdeling stewarding (afwas) valt eveneens onder de directe verantwoordelijkheid van het keukenmanagement. binnen de afdeling keuken zijn in landgraaf circa 30 medewerkers werkzaam waaraan je leiding geeft. de functie omvat onder meer de volgende taken:
indelen en toewijzen van werkzaamheden aan het team van medewerkers, geven van aanwijzingen/ instructies, toezien op de voortgang en uitvoeringskwaliteit van de werkzaamheden;
maken en onderhouden van werkroosters en vakantieplanning, alsmede monitoring van de dagelijkse uren- en verzuimregistratie;
plannen van hoeveelheden voor te bereiden producten, bewaken van het verantwoord gebruik van grondstoffen;
bewaken van de aansluiting met de bediening, (toezien op een continue) afstemming en communicatie met de bediening, vooral bij speciale verzoeken en verwachte problemen/stagnaties met bestellingen, uitgifteproces e.d.;
opvangen en afhandelen van vragen, klachten, problemen e.d.; bij grote problemen inschakelen leidinggevende;
toezien op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, arbo, haccp en werk- en presentatiemethoden (huisstijl);
zelf meewerken in de uitvoering (koken, doorgeefgereed maken van gerechten, opruimen, schoonmaken, e.d.);
begeleiden/opleiden van nieuwe medewerkers/ stagiaires/leerlingen;
bijdragen aan wijzigingen/vernieuwing menukaart en de ontwikkeling van recepten, garnituren, e.d.;
doen van voorstellen aan de vakinhoudelijk leidinggevende (chefkok, ondernemer/eigenaar) vanuit dagelijkse praktijk en/of signalen uit de markt zowel op het gebied van producten/gerechten als werkprocessen;
uitproberen en beoordelen nieuwe recepten;
uitwerken van receptinstructies voor medewerkers;
opstellen van bestellijsten voor de eigen partie c.q. totale keuken (bij afwezigheid van de chefkok);
doorgeven van bestellingen aan leveranciers;
zorgen voor de ontvangstcontrole en reclameren bij afwijkingen.
wat wij vragen:we zoeken een enthousiaste kandidaat met een gastvriendelijke en flexibele instelling, die bereid is om op wisselende tijden te werken, onder andere in het weekend, in de avonden en feestdagen. je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden en bent stressbestendig.
minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
een aantal jaren aantoonbare werkervaring in vergelijkbare keukens en ervaring in leidinggeven aan een team van 20 tot 30 medewerkers;
aantoonbare kennis van alle kooktechnieken;
kennis van producten/ingrediënten en (de samenstelling van) de menukaart;
goede beheersing van minimaal de nederlandse en engelse taal in woord en geschrift, beheersing van duitse en/of franse taal zijn een pre;
je bent een organisatietalent, nauwkeurig, zeer representatief en je hebt gastgerichtheid in een hoog vaandel staan;
wat wij bieden:
een bruto-maandsalaris tussen € 2600,- € 3200,- op basis van 38 uur;
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk, 1 in duitsland en 1 in belgië het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.
wat ga je doen?als medewerker rental & slopes (oproeper) werk je met wisselende diensten. je bent overdag, in de avonden en ook in het weekend beschikbaar. snowworld is dagelijks geopend van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. de afdeling rental & slopes bestaat uit twee functies, waarbij je op allebei de functies kan worden ingezet.bij de afdeling rental & slopes wordt het ski- en snowboard materiaal uitgegeven aan gasten. dit houdt o.a. in dat je de gasten goed adviseert en helpt bij bijvoorbeeld uitzoeken van de juiste maat van de ski’s, snowboards, ski- en snowboardschoenen, pakken en helmen. ook zorg je voor het schoonhouden en onderhoud van het materiaal en het netjes houden van de uitgifte- en omkleedruimte.daarnaast ben je werkzaam op de indoor skipistes. hier is het een aantal graden onder 0, waardoor je altijd warme (ski)kleding en handschoenen aan hebt. op de pistes voer je diverse onderhoudswerkzaamheden uit, zowel aan de liften als aan de skibanen. ook houd je toezicht op de pistes en bij de skiliften, waarbij je erop let of gasten correct en veilig boven komen en weer van de pistes afgaan. verder ben je voor gasten het eerste aanspreekpunt bij vragen of problemen. wat wij vragen:
perfecte beheersing van de nederlandse taal;
gastvriendelijk, sportief, representatief en stressbestendig;
leeftijd vanaf 16 jaar;
minimaal 2 diensten per week beschikbaar zijn, waarvan minimaal 1 dienst in het weekend;
wat wij bieden:
een bruto-uurloon tussen € 15,02 - € 18,54 vanaf 21 jaar*
reiskostenvergoeding;
pensioen;
werkkleding;
op zijn tijd een personeelsborrel;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren.
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk, 1 in duitsland en 1 in belgië het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.*all inclusief loon (pensioen- en vakantietoeslagen)
ter versterking van ons team zoeken wij een enthousiaste hotel receptionist, met enige ervaring binnen de hotellerietaken en verantwoordelijkheden
ontvangen, inchecken en uitchecken van van gasten
verlenen van service tijdens het verblijf en geven van algemene toeristische informatie aan gasten
aannemen van reserveringen via telefoon en email
diverse administratieve en secretariële werkzaamheden
opvangen van klachten
controleren van commissiefacturen e.d.
functie-eisen
afgeronde mbo opleiding
minimaal twee jaar ervaring in een hotel (stages tellen hierin mee)
uitstekende beheersing van de nederlandse en duitse en engelse taal
kennis van hotelconcepts is een pré
je bent bereidt om onregelmatig te werken in diensten van 7 - 15 uur, of van 15 tot 23 uur.
wat bieden wij jou?
heel veel leuke collega’s!
werken op een bijzondere locatie
mogelijkheid om fulltime of parttime te werken
deelname aan het pensioenfonds
mogelijkheid om interne vakopleidingen te volgen en door te groeien
korting op overnachtingen in onze hotels
bonussen als je nieuwe medewerkers aandraagt die blijven werken
gratis sporten in het hotel
regelmatig een gezellige borrel in het hotel
super gezellige personeelsfeesten
gratis parkeren
over je werkplekwerken bij hotel kasteel bloemendal betekent dat je er in één klap een heleboel leuke collega’s bij krijgt! het is een fijn team waarvan sommigen al jaren ervaring hebben en anderen pas net komen kijken. samen voorbereiden, samen de klus klaren en samen achteraf nog een drankje drinken. come join the family!van der valk hotel kasteel bloemendal is een prachtig kasteel meer dan 200 jaar oud is. sinds 1992 is het als hotel in gebruik. het kasteel ligt in vaals in het limburgse heuvelland en beschikt over 77 luxe hotelkamers en suites. ook beschikt het hotel over een à la carte restaurant, een hotelbar, een wijnbar en een grote kasteeltuin. de vijf multifunctionele zalen zijn sfeervol ingericht voor meetings, evenementen, bruiloften en feesten. https://www.hotelbloemendal.nl
je hoeft niet strak in pak maar gewoon lekker in een jeans. stayokay maastricht is een pareltje aan de maas. helemaal gerenoveerd tot een prachtig hostel waar onze gasten een onvergetelijke tijd beleven. ons restaurant the 5th is een multifunctionele ontmoetingsplek, van borrelaars en vergaderaars tot daghappers en flexwerkers, hier is het allemaal mogelijk. je hebt afwisselend werk met volop ruimte voor eigen initiatief en je maakt plezier met collega’s én met onze gasten. ben jij graag het eerste aanspreekpunt en klaar voor een afwisselende uitdaging? dan zijn wij op zoek naar jou! voor stayokay maastricht zoeken wij een front office medewerker / receptionist. jij gaat...
gasten ontvangen, in- en uitchecken en zorgt tijdens jouw shift voor een goede gang van zaken bij de front office
aan de slag met pms, ons reserveringssysteem, voor zowel groeps- als individuele reserveringen
nauw samenwerken met jouw collega's en helpt waar nodig
jij hebt...
relevante werkervaring of een (afgeronde) opleiding bijvoorbeeld richting toerisme, wij leren ook graag van jou!
geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
als echte ‘local know it all’ de leukste tips voor onze gasten
geen moeite met de nederlandse en engelse taal
plezier in het werken en neemt graag initatief
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt...
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon van €16,35 wanneer je 21 jaar of ouder bent (20 jaar: €14,71; 19 jaar: €13,08; 18 jaar: €11,44). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen
wisselende werktijden en -dagen waarbij het aantal uur en je beschikbaarheid in overleg met jou zijn
een baan in een relaxte werksfeer waar je je zelf kunt zijn en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over ons met 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
als nachtportier van hotel snowworld ben jij de gastheer van onze hotelgasten in de nachtelijke uren! als nachtportier verricht je de volgende werkzaamheden: - in- en uitchecken van gasten;- administratieve werkzaamheden;- verstrekken van informatie;- bewaakt de nachtrust van onze hotelgasten;- draagt zorg voor de veiligheid van onze hotelgasten.functie-eisen:- een gastvrije en proactieve houding;- stressbestendig en verantwoordelijkheidsgevoel;- goede beheering van de nederlandse, duitse en engelse taal;- flexibel en bereid om zowel in het weekend als doordeweeks te werken in een wisselend rooster;- ervaring met hotelsystemen is een pré;- ervaring in een soortgelijk functie is een pré - opleiding bhv is een pré.wat kunnen wij jou bieden:een uitdagende en veelzijdige baan bij het grootste indoorskigebied van europa. een uniek bedrijf met voldoende doorgroeimogelijkheden en een dynamische werkomgeving. wij hebben een prettige en collegiale werkomgeving waarin meedenken wordt gewaardeerd. ook zijn er aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals personeelskortingen, collectieve zorgverzekeringen en nog veel meer.
dit zoek jij in een baan:
een leuke (bij)baan in de sneeuw;
flexibele werktijden;
een leuke en informele werksfeer;
de gezelligste collega’s;
een job waarin je van je hobby je werk kunt maken;
wat wij vragen:
in het bezit van minimaal een anwärter of vergelijkbaar diploma;
minimaal 18 jaar;
flexibel en staat open voor beschikbaarheid in overleg;
minimaal 1 weekenddag beschikbaar;
minimaal 1 drukke vakantie aanwezig;
je bent gek op wintersport!
wat wij bieden:
een bruto-uurloon tussen € 16,81 - € 24,03,- vanaf 21 jaar*
reiskostenvergoeding;
pensioen;
werkkleding;
zowel de mogelijkheid voor een bijbaantje als voor een fulltime job;
op zijn tijd een personeelsborrel;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren.
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk, 1 in duitsland en 1 in belgië het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.*all inclusief loon (pensioen- en vakantietoeslagen)
wat ga je doen?
als horeca medewerk(st)er ben je onderdeel van een van de belangrijkste onderdelen van een complete wintersportbeleving: het eten! jij kunt het bezoek van onze gasten maken of breken en dus ook onvergetelijk maken. de werkzaamheden zijn afwisselend en bestaan uit het ontvangen van de gasten, het opnemen van de bestellingen en het uitserveren van dranken en gerechten in onze restaurants, en ook kassawerkzaamheden in het zelfbedieningsrestaurant. geen dag is hetzelfde, het kan op sommige momenten erg druk zijn. het is dan van belang dat je overzicht kunt houden en net dat stapje harder kunt lopen. tegelijkertijd blijf je altijd zorgen voor de beste gastbeleving.
wat wij vragen:
een enthousiaste collega, die gastgerichtheid uitstraalt en overzicht kan behouden, ook als het druk is;
ervaring is fijn, maar als jij wilt leren nemen wij de tijd om je de kneepjes van het vak te laten zien;
je bent minimaal 16 jaar op je eerste werkdag;
je kunt minimaal 8 uur per week werken en bent flexibel in je werktijden, omdat deze ook geregeld ’s avonds, in de weekenden en op feestdagen zullen zijn;
wat wij bieden:
een bruto-uurloon tussen € 16,25- € 19,17 ,- vanaf 21 jaar*
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren.
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?
snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk, 1 in duitsland en 1 in belgië het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.
*all inclusief loon (pensioen- en vakantietoeslagen)
wat ga je doen? nadat onze gasten heerlijk hebben geslapen in een van de 190 comfortabele kamers, ben jij het eerste vriendelijke gezicht dat hen begroet bij het ontbijtbuffet. met een warme glimlach sta je klaar als gastheer of gastvrouw. je zorgt ervoor dat tafels snel en efficiënt worden afgeruimd en weer keurig worden gedekt voor de volgende gasten. bovendien ben jij degene die het ontbijtbuffet klaarzet voor de volgende dag. ben jij klaar voor een ochtend vol gastvrijheid? wat mag je verwachten?
een sfeervolle werkplek in de mooiste stad van limburg: valk exclusief hotel maastricht ligt op een steenworp afstand van de bruisende binnenstad van maastricht.
een team van fijne collega's: ons team is een mix van jong talent en ervaren professionals, en we staan bekend om onze goede teamgeest en samenwerking.
een vast team: we hechten waarde aan stabiliteit en continuïteit, daarom bieden we je de kans om deel uit te maken van ons vaste team.
een flexibel rooster dat rekening houdt met jouw thuissituatie: we begrijpen dat het leven druk kan zijn, daarom geven we jou de keuze om 2, 3, 4 of 5 dagen per week te werken.
werkuren tussen 05.30 en 16.00 uur: geniet van vrije middagen en avonden om je eigen ding te doen en te ontspannen.
uitstekende verzorging met betrekking tot eten en drinken: bij ons wordt goed voor je gezorgd, zowel tijdens als buiten je werktijd.
wat wij jou bieden
een marktconform salaris volgens de horeca cao en passend bij je functie en ervaring.
5 weken vakantie op jaarbasis en het opnemen van tijd voor tijd uren: voor de broodnodige ontspanning.
8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen.
deelname aan het pensioenfonds horeca & catering.
voordelig overnachten: voor € 75,00 per nacht in alle valk exclusief hotels.
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants.
gratis sporten en zwemmen in ons hotel.
wat vragen wij van jou?je bent gastvrij en hebt ervaring in de horeca. je hebt een positieve en gastvrije uitstraling, bent flexibel en kunt zelfstandig werken. daarnaast beheers je de nederlandse en engelse taal en vind je het niet erg om in de weekenden en op feestdagen te werken. ben jij niet op zoek naar een vaste baan maar naar een bijbaantje naast je school of studie, dan verwijzen wij je graag naar https://www.hotelvandervalkmaastricht.nl/vacatures/vakantiebaan-en-bijbaan/
als zelfstandig ontbijt kok bij snowworld ben je verantwoordelijk voor één van de belangrijkste onderdelen van een complete wintersportbeleving: het eten! van ontbijt tot lunch. ben jij een échte aanpakker, enthousiast en gek op koken? dan is snowworld op zoek naar jou!wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in belgië ,1 in frankrijk en 1 in duitsland het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.de horeca-afdeling in snowworld landgraaf bestaat uit een pisterestaurant, hotel-restaurant, à-la-carterestaurant, grand café & terras, après-skibar/almhütte en zalencentrum. ter versterking van ons horecateam zijn wij op zoek naar een enthousiaste kandidaat voor de functie van zelfstandig werkend kok.wij zoeken een enthousiaste kok, die zich volledig herkent in onze merkwaarden. ben jij enthousiast, flexibel, representatief en weet jij dagelijks de gastverwachting te overtreffen, dan ben jij de kandidaat waar we naar op zoek zijn. van een "negen tot vijf-mentaliteit" heb je nog nooit gehoord en werken in de weekenden en op feestdagen is voor jou een vanzelfsprekendheid.functie:❆ het verzorgen van het ontbijt en lunch;❆ gerechten bereiden die aangeboden worden in ons restaurant, op het terras en in het zelfbedieningsrestaurant;❆ zorgen voor een correcte mise en place;❆ schoonmaken van de werkomgeving en keukenapparatuur;wat wij vragen:❆ opleiding “kok” gevolgd;❆ werkervaring in soortgelijke functie;❆ goede communicatieve en sociale vaardigheden;❆ je weet van aanpakken en bent leergierig;❆ houdt zowel van hard werken tijdens de piekdrukte als van lekker koken tijdens de voorbereiding;❆ bereid te werken op onregelmatige tijden en in een wisselend rooster;❆ kennis van de haccp-richtlijnen;❆ full-time beschikbaar;❆ je vindt het niet erg om 05:00 in de ochtend te beginnen;
wat ga je doen?als front office medewerker ben jij het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. samen met collega’s verzorg je op een gastgerichte manier het verblijf van onze gasten en zorg je voor een optimale beleving. jij bent namelijk het visitekaartje van snowworld. je straalt gedrevenheid en passie uit en je bent een echte teamplayer.naast het ontvangen van gasten zullen jouw werkzaamheden bestaan uit onder andere het verkopen van toegang tickets, het aannemen en doorverbinden van telefoontjes, het verstrekken van informatie en het rondleiden van groepen of individuele gasten (hostess diensten) wat wij vragen:wij zijn op zoek naar enthousiaste medewerkers met een gastvriendelijke en flexibele instelling, die bereid zijn om te werken op afwisselende tijden/dagen. daarnaast beschikt over de volgende eigenschappen/functie-eisen:
communicatieve en sociale vaardigheden;
minimaal mbo denkniveau;
beheersing van minimaal de nederlandse & engelse taal;
duitse taal is een pré;
leeftijd vanaf 18 jaar;
representatief en stressbestendig;
zelfstandig, maar ook in teamverband kunnen werken;
kennis van microsoft office;
kennis van hotelsysteem (bij voorkeur idpms) is een pré;
wat wij bieden:
een bruto-maandsalaris tussen € 1954- € 2461,- op basis van 38 uur;
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren.
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk, 1 in duitsland en 1 in belgië het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.alpine hotel snowworld, gelegen naast de grootste overdekte skihal van europa, beschikt over 100 hotelkamers. de gasten hebben een keuze uit drie verschillende kamertypes: comfort room, superior room of junior suite. de kamertypes zijn in alpine sfeer ingericht, uitgerust met comfortabele bedden en beschikken over een eigen suitebadkamer. de superior is een hoekkamer en biedt onze gasten meer ruimte en lichtinval, en de junior suite is onze unique selling point wegens het prachtige dakterras en niet 1 maar 2 etages. kom jij voor dit unieke hotel werken?
wat ga je doen?om 22:00 uur sluiten de pistes in snowworld en zodra alle gasten van de baan af zijn rijden de pistenbully’s naar binnen. deze pistenbully’s rijden 's nachts alles weer strak. met de schuivers voorop de bully wordt de sneeuw verplaatst. zo schrapen de bully's sneeuw weg waar 'teveel' ligt om plekken waar er sneeuw nodig is weer op te vullen. het is allemaal hand- en oogwerk waar er als een soort puzzel, sneeuw wordt geschoven.wij zoeken een pistenbully operator die door middel van het besturen van een pistenbully de pistes weer in een perfecte staat prepareert. daarnaast wordt er ook onderhoud gepleegd aan de pistenbully’s en wordt er sneeuw geproduceerd d.m.v. sneeuwkanonnen. de nieuwe collega wordt eerst opgeleid door ons huidige team, dit is een complexe materie en je moet er rekening mee houden dat het wel een tijdje duurt voordat je zelfstandig kan rijden. naast deze werkzaamheden worden er ook werkzaamheden van de technische/facilitaire dienst uitgevoerd. dit zijn uiteenlopende taken van het vervangen van lampen tot het onderhouden van skiliften en andere voorkomende werkzaamheden in en rond het complex. je bent bereidt om in een wisselend rooster te werken. wat wij vragen:
je hart gaat sneller kloppen van het besturen van een uniek voertuig;
jij weet wat een strak geprepareerde piste met een wintersporter doet;
jij vindt werken in de nachten geen probleem;
je hebt affiniteit met techniek;
je gaat werken in een ploegenrooster met een cyclus van 14 dagen. naast je nachtdiensten als pistenbully operator werk je ook enkele dagdiensten binnen het team van de technische dienst en verricht je voorkomende, technische werkzaamheden. elke 14 dagen heb je binnen dit ploegenrooster één volledig weekend vrij;
bij voorkeur ervaring met het rijden van (grote) voertuigen.
wat wij bieden:
een bruto-maandsalaris tussen € 2355 - € 2987,- op basis van 38 uur;
nachttoeslag;
reiskostenvergoeding;
pensioen;
warme werkkleding;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent;
op zijn tijd een personeelsborrel;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk, 1 in duitsland en 1 in belgië het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.