vacature leidinggevende bediening
part time – full timewat vragen wij van jou?
ruime ervaring in de horeca, bij voorkeur leidinggevend.
een flexibele instelling
een motiverende, coachende en enthousiaste teambuilder die graag de handen uit de
mouwen steekt
doorzetter en stressbestendig.
wat hebben wij te bieden?
een mooie uitdaging in het leukste café in etten-leur
veelzijdige en uitdagende functie
mogelijkheden voor ontwikkeling
een gedreven, gezellig divers team van collega’s
wat ga je doen?met jouw enthousiasme sta jij klaar voor een nieuwe dag. je gaat er weer voor zorgen dat nietalleen alle gasten maar ook alle collega’s zich weer bij ons thuis voelen. je werkt mee, looptvoorop en hebt overzicht. je bent een enthousiaste motiverende teambuilder die graag dehanden uit de mouwen steekt. wanneer je ziet dat één van je collega’s hulp nodig heeft, spring jijbij, geeft tips en weet iedereen tevreden en vooral gemotiveerd te houden. jouw passie voor dehoreca straal je uit en draag je over aan het team. runnen, barren, bediening of achter deschermen, jij ziet en springt bij waar het nodig is!werken bij the butler:grand café the butler is de place to be in het hart van etten-leur. ons gastvrij en gezellig grand caféis precies zoals een grand café bedoeld is: gezelligheid op alle fronten en leeftijden van ’s morgensvroeg tot ’s avonds laat. zowel binnen als op ons terras is het mogelijk om dagelijks te genieten vanheerlijke koffie met huisgemaakte appeltaart, lunch, diner, borrel en speciaal bieren. kortom hetstralend en levendig middelpunt van etten-leur.het is dus vanzelfsprekend dat:
je een gedreven teamplayer, die graag bijdraagt aan het succes van the butler.
je bent van nature open en gastvrij
je samen met je collega’s iedere dag weer bijzonder maakt.
vacature chefkok
wat zoeken wij?
ruime ervaring in de keuken en ervaring met leidinggeven.
een natuurlijke leider maar zeker ook een teamplayer.
goed in het bewaken van de kwaliteit en voorschriften.
je bent een doorzetter, creatief en consequent.
wat hebben wij te bieden?
uitdagende functie in een dynamische, gezellige werkomgeving.
flexibele werktijden
ruime vrijheid en verantwoordelijkheid.
passend salaris
wat ga je doen?je draagt de verantwoording voor de begeleiding en uitvoering van de gehele keuken. je hebt dedagelijkse verantwoordelijkheid in de keuken. je werkt mee, loopt voorop, en behoud het overzicht.samen met ons keukenteam zorg je dat we elke dag weer trots zijn op ons bedrijf. je bewaakt dekwaliteit en uitvoering van ons concept, en denkt actief mee in het verbeteren hiervan.vanzelfsprekend draag je de zorg voor de inkoop, voorraadbeheer, (werk) planning enadministratieve processen, inbreng voor de ontwikkeling van menu’s & recepten, en haalt het besteuit ons team!werken bij the butler:grand café the butler is de place to be in het hart van etten-leur. ons gastvrij en gezellig grand caféis precies zoals een grand café bedoeld is: gezelligheid op alle fronten en leeftijden van ’s morgensvroeg tot ’s avonds laat. zowel binnen als op ons terras is het mogelijk om dagelijks te genieten vanheerlijke koffie met huisgemaakte appeltaart, lunch, diner, borrel en speciaal bieren. kortom hetstralend en levendig middelpunt van etten-leur.
vacature assistent bedrijfsleider
wat zoeken wij?
kennis van leidinggeven in de horeca
een flexibele instelling
een motiverende, coachende en enthousiaste teambuilder die graag de handen uit de
mouwen steekt
doorzetter en stressbestendig.
wat hebben wij te bieden?
een mooie uitdaging in het leukste café in etten-leur
veelzijdige en uitdagende functie
mogelijkheden voor ontwikkeling
een gedreven, gezellig divers team van collega’s
wat ga je doen?met jouw enthousiasme sta jij klaar voor een nieuwe dag. je gaat er weer voor zorgen dat nietalleen alle gasten maar ook alle collega’s zich weer bij ons thuis voelen. je hebt regelmatig dedagelijkse verantwoordelijkheid, je werkt mee, loopt voorop en hebt overzicht. je bent eenenthousiaste motiverende teambuilder die graag de handen uit de mouwen steekt. wanneer jeziet dat één van je collega’s hulp nodig heeft, spring jij bij, geeft tips en weet iedereen tevredenen vooral gemotiveerd te houden. jouw passie voor de horeca straal je uit en draag je over aanhet team. je denkt mee over de gewenste resultaten en bent de tussen persoon tussenmanagement en de vloer. runnen, barren, bediening of achter de schermen, jij ziet en springt bijwaar het nodig is!werken bij the butler:grand café the butler is de place to be in het hart van etten-leur. ons gastvrij en gezellig grand caféis precies zoals een grand café bedoeld is: gezelligheid op alle fronten en leeftijden van ’s morgensvroeg tot ’s avonds laat. zowel binnen als op ons terras is het mogelijk om dagelijks te genieten vanheerlijke koffie met huisgemaakte appeltaart, lunch, diner, borrel en speciaal bieren. kortom hetstralend en levendig middelpunt van etten-leur.het is dus vanzelfsprekend dat:
je een gedreven teamplayer, die graag bijdraagt aan het succes van the butler.
je bent van nature open en gastvrij
je samen met je collega’s iedere dag weer bijzonder maakt.
wat ga je doen?wij zoeken enthousiaste keukenmedewerkers, die zich volledig herkennen in onze merkwaarden. ben jij enthousiast, flexibel, representatief en weet jij dagelijks de gastverwachting te overtreffen, dan ben jij de kandidaat waar we naar op zoek zijn.de werkzaamheden:
het verzorgen van buffetten voor partijen;
gerechten bereiden die aangeboden word in ons restaurant, op het terras en in het zelfbedieningsrestaurant;
zorgen voor een correcte mise en place;
schoonmaken van de werkomgeving en keukenapparatuur;
wat wij zoeken:
ervaring is niet vereist, wel een pre;
goede communicatieve en sociale vaardigheden;
je weet van aanpakken, bent leergierig en houd je hoofd koel bij drukte;
bereid te werken op onregelmatige tijden, in een wisselend rooster en minimaal 1 weekenddag beschikbaar;
wat wij bieden:
een bruto-uurloon tussen € 14,43 - € 19,83 vanaf 21 jaar*
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk en 1 in duitsland het grootste indoor skidorp van europa! naast onze skihallen horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken. *all inclusief loon (pensioen- en vakantietoeslagen)
wat ga je doen? als assistent ben je, samen met de manager en het team, verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken van de gehele horeca binnen snowworld rucphen. de functie omvat onder meer de volgende taken:
aansturen van medewerkers en zorgen voor een goede service en gasttevredenheid;
verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken binnen alle horecagelegenheden;
het waarborgen van een goede kwaliteit en serviceniveau;
behandelen van opmerkingen en klachten van gasten;
maken en onderhouden van roosters en planning;
zorgen voor de implementatie van genomen beslissingen;
wat wij vragen: we zoeken een enthousiaste kandidaat met een gastvriendelijke en flexibele instelling, die bereid is om op wisselende tijden te werken, onder andere in het weekend, in de avonden en feestdagen.je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden en bent stressbestendig.
afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur hotelschool of leisure & hospitality;
een aantal jaren werkervaring in de horeca en ervaring in leidinggeven;
beheersing van minimaal de nederlandse en engelse taal in woord en geschrift, beheersing van duitse en/of franse taal zijn een pre;
je bent een organisatietalent, zeer representatief en je hebt gastgerichtheid in een hoog vaandel staan;
wat wij bieden:
een bruto-maandsalaris tussen € 2600,- € 3200,- op basis van 38 uur en afhankelijk van ervaring en kennis;
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
goede lunchregeling en gratis avondeten als je in de avond werkzaam bent;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij? snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk en 1 in duitsland het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken. binnen de horeca zijn er ruim 20 medewerkers werkzaam. de horeca bij snowworld is 7 dagen per week. de dagelijkse leiding van de horeca ligt in handen van een team van ca. 3 supervisors en de manager f&b manager.
wat ga je doen?als horeca medewerk(st)er ben je onderdeel van een van de belangrijkste onderdelen van een complete wintersportbeleving: het eten! jij kunt het bezoek van onze gasten maken of breken en dus ook onvergetelijk maken. de werkzaamheden zijn afwisselend en bestaan uit het ontvangen van de gasten, het opnemen van de bestellingen en het uitserveren van dranken en gerechten in onze restaurants, en ook kassawerkzaamheden in het zelfbedieningsrestaurant. geen dag is hetzelfde, het kan op sommige momenten erg druk zijn. het is dan van belang dat je overzicht kunt houden en net dat stapje harder kunt lopen. tegelijkertijd blijf je altijd zorgen voor de beste gastbeleving.wat wij vragen:
enthousiaste collega's, die gastgerichtheid uitstraalt en overzicht kan behouden, ook als het druk is;
ervaring is fijn, maar als jij wilt leren nemen wij de tijd je de kneepjes van het vak te laten zien;
je bent minimaal 16 jaar op je eerste werkdag;
je bent flexibel in je werktijden omdat deze ook geregeld ’s avonds, in de weekenden en op feestdagen zullen zijn;
wat wij bieden:
een bruto-uurloon tussen € 14,73 - € 19,83 vanaf 21 jaar*
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
fulltime baan maar parttime is ook mogelijk;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk en 1 in duitsland het grootste indoor skidorp van europa! naast onze skihallen horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.*all inclusief loon (pensioen- en vakantietoeslagen)
wat je gaat doen?als supervisor f&b ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken van de gehele horeca binnen snowworld rucphen. in eerste instantie start je samen met een klein groepje medewerkers, maar de intentie is om dit steeds verder uit te gaan breiden. je bent een centraal aanspreekpunt voor zowel onze gasten en medewerkers en draagt grote verantwoordelijkheid. je hebt oog voor detail en sfeer. verder ben je betrokken, flexibel, zelfverzekerd en enthousiast! je bent een aanpakker, je houdt van inzet en hard te werken.de werkzaamheden:
aansturen van medewerkers en zorgen voor een goede service en gasttevredenheid;
verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken binnen de restaurants van snowworld rucphen;
het waarborgen van een goede kwaliteit en serviceniveau;
behandelen van opmerkingen en klachten van gasten;
het maken van roosters voor het horeca personeel;
wat wij vragen:voor deze functie zijn wij op zoek naar een vlotte representatieve kandidaat die een horeca gerelateerd mbo-opleiding heeft afgerond. leidinggevende ervaring in de horeca branche is een harde eis. naast een gedegen kennis van de nederlandse en engelse taal in woord, is het een pré dat jij je kunt uitdrukken in de franse en duitse taal. verder ben je flexibel, je werkt in wisselende diensten en bent beschikbaar zowel in het weekend als doordeweeks.wat wij bieden:
een passend salaris op basis van kennis en ervaring;
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk en 1 in duitsland het grootste indoor wintersportdorp van europa! naast onze pistes horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.
wat ga je doen?
het verzorgen van buffetten voor partijen;
gerechten bereiden die aangeboden worden in ons restaurant, op het terras en in het zelfbedieningsrestaurant;
zorgen voor een correcte mise en place;
schoonmaken van de werkomgeving en keukenapparatuur;
wat wij vragen:
je hebt een opleiding tot “kok” gevolgd;
werkervaring in soortgelijke functie;
goede communicatieve en sociale vaardigheden;
je weet van aanpakken en houd je hoofd koel bij drukte;
houdt zowel van hard werken tijdens de piekdrukte als van lekker koken tijdens de voorbereiding;
bereid te werken op onregelmatige tijden en in een wisselend rooster;
kennis van de haccp-richtlijnen;
wat wij bieden:
een bruto-maandsalaris tussen € 2309 - € 2928,- op basis van 38 uur;
reiskostenvergoeding;
pensioen;
op zijn tijd een personeelsborrel;
leuke personeelsvoordelen, zoals toegang tot de pistes om je ski- en snowboard skills te verbeteren;
en natuurlijk gezellige collega’s om mee samen te werken!
wie zijn wij?snowworld is met 5 skihallen in nederland, 1 in frankrijk en 1 in duitsland het grootste indoor skidorp van europa! naast onze skihallen horen indoor skydive roosendaal, icekart rucphen, alpine hotel snowworld en klimparken in landgraaf en zoetermeer bij de snowworld groep. ons bedrijf is altijd in beweging - letterlijk en figuurlijk - en daarmee een geweldige plek om te werken.wij zoeken een enthousiaste kok, met een grote doses humor en houdt van gezelligheid op de werkvloer. ben jij enthousiast, flexibel, representatief en weet jij dagelijks de gastverwachting te overtreffen, dan ben jij de kandidaat waar we naar op zoek zijn.
in the mornings, you are full of energy and enjoy making guests happy with a delicious breakfast. you provide a true experience for our guests. at mövenpick we make moments, do you?be limitlessyou are the supporting factor of our team. is it quiet? then it's time for you to help with preparations. is it busy? then it's you who supports the other chefs with the task you've been given. a well-run kitchen is what we aim for. you are responsible for the hygiene in the kitchen, so you make sure everything is spick and span. as soon as you see that stock is needed, let us know. do you have nice ideas for a new recipe? share those with us. we are one team, and you are part of it. there are no limits to your abilities. in addition, you will be:
a morning person. you like getting up early;
responsible for hygiene. you will keep your own bench clean and help others if necessary;
proficient in english. because of our international roots, our working language is english.
mornings and weekends— these shifts will come along. proud to presentmövenpick: the place to enjoy life. inside, we create a space for our guests to enjoy by relaxing at the bar with a delicious cocktail or a creamy cappuccino. in our restaurants, you can discover the most delicious special dishes. we are originally from switzerland, and we carry this luxurious gastronomic hospitality with us. ‘enjoying life to the fullest.’ that is our mantra for our guests, but also for you as an employee. ‘enjoying food’ is the motto for you and your team. you start every working day together with national and international colleagues in our beautiful 4-star hotel located in den bosch overlooking the provincievijver. the team consists of young colleagues who are collegial and friendly towards each other. despite the different nationalities, we can definitely speak of a close group of colleagues. you will work in a hotel with 92 rooms, a restaurant, bar and 3 meeting rooms. on a lovely, sunny day, you can choose between a 25-minute walk or a 15-minute cycle ride from the centre. or you can hop on the bus from the other side of our hotel. in short: we have it all.don’t work. do what you love insteadsatisfied guests, standing and running, tasty breakfast dishes, these are what make your heartbeat faster. you love variety, getting up early and most of all, you are a fan of food. everything together makes you the perfect breakfast chef. you must have:
at least one year of experience as a breakfast chef;
knowledge of the haccp regulations or the willingness to follow the training course for this.
we offerof course, we want you to have an optimal experience at mövenpick. that is why we are offering:
a monthly gross salary of between €1.995 and €2.310,16 in accordance with scale 4 of the collective labour agreement for the dutch hospitality and catering industry;
a contract of 38 hours per week;
25 leave days and time off for any overtime;
extra day off during your birthday month;
a night-shift allowance of 10%;
pension contributions with the horeca & catering pension fund;
national and international opportunities for growth, for instance towards the role of (demi) chef de parti and national and international training opportunities;
a uniform, laundry service and meals;
discounts on rooms, food and drink at mövenpick hotels & resorts, accor & hr-group hotels;
enjoy an overnight stay with dinner and breakfast in the hotel where you work at with mövenpick experience;
recruitment bonus for new a colleague;
various staff outings.
this is the right time to say yescan you already see yourself working here? then do not hesitate any longer: send us your motivation letter and cv, or if you have any questions you can contact the hr office via hotel.netherlands.hr@movenpick.com or by phone at +31 (0)20 519 1222. if it is a match, you will be interviewed by the chef kok. are you ready?
you will satisfy the guests in our hotel with our food and beverage services. with us, a waiter is more than only bringing the plates in a restaurant. as a waiter in our large hotel, you are responsible for the restaurant, bar and in-room dining, together with an international team. at mövenpick we make moments, do you?be limitless with your colleagues, you will make sure that guests have a nice stay in our restaurant, in the lounge bar or in their room through room service. you do not just take the order, but you go the extra mile for our guests, and sense their needs, "would you like ice cubes in your cola or a piece of lime? would you like a piece of cake with your cup of coffee, or would you like a glass of wine with a dish? i see you have the map on the table, are you going to do something nice? if you have any questions about the city, feel free to ask." you proudly talk about local products, and you take your time for every guest even though it is busy. one day you will work during breakfast and the next day in the bar in the evening. and you help your colleagues with in-room dining when needed. there are no limits to your abilities. in addition, you will be:
responsible for welcoming the guests and making them feel at home at our food and beverage outlets. good service is number one;
giving the correct information about the drinks and dishes and serving them in the right way;
making drinks and taking orders. you are also willing to have a real chat with our guests about their visit to den bosch;
preparing the restaurant for evening service or tidying up breakfast;
refilling drinks in the bar so that all drinks are available.
your working hours depend on where you need to work, bar or restaurant. we have different shifts in the restaurant between 06:00 and 23:00. you are open to work different shifts, and in the bar, you work from 17:00 to 0:00.proud to presentmövenpick: the place to enjoy life. inside, we create a space for our guests to enjoy by relaxing at the bar with a delicious cocktail or a creamy cappuccino. in our restaurants, you can discover the most delicious special dishes. we are originally from switzerland, and we carry this luxurious gastronomic hospitality with us. ‘enjoying life to the fullest.’ that is our mantra for our guests, but also for you as an employee. and you provide that experience with a national and international team in our beautiful 4-star hotel located in den bosch overlooking the provincievijver. with a beautiful atmosphere in our team, we help each other during busy moments so everything runs smoothly. you will work in a hotel with 92 rooms, a restaurant, bar and 3 meeting rooms. on a lovely, sunny day, you can choose between a 25-minute walk or a 15-minute cycle ride from the centre. or you can hop on the bus from the other side of our hotel. in short: we have it all. don’t work. do what you love insteadmaking sure guests have a good time is what you are all about. full of enthusiasm you start a conversation with them. for instance, you try to suggest local products. meanwhile, you keep an eye on all tables or places at the bar and make sure everything runs smoothly. so, the guest can enjoy the experience to the fullest. guest satisfaction, that is your full focus, which means you also know how to tell great stories about our food and drinks and sell our products without being too obvious. just subtle and pleasant for our guest. we offerof course, we want you to have an optimal experience at mövenpick. that’s why we are offering:
a monthly gross salary of between €1.995 and €2.186 in accordance with scale 5 of the collective labour agreement for the dutch hospitality and catering industry;
a contract of 38 hours per week;
25 leave days and time off for any overtime;
extra day off during your birthday month;
a night-shift allowance of 10%;
pension contributions with the horeca & catering pension fund;
national and international opportunities for growth, for instance towards the role of supervisor, and national and international training opportunities;
a uniform, laundry service and meals;
discounts on rooms, food and drink at mövenpick hotels & resorts, accor & hr-group hotels;
enjoy an overnight stay with dinner and breakfast in the hotel where you work at with mövenpick experience;
recruitment bonus for a new colleague;
various staff outings.
this is the right time to say yescan you already see yourself working here? then do not hesitate any longer: send us your motivation letter and cv, or if you have any questions you can contact the hr office via hotel.netherlands.hr@movenpick.com or by phone at +31 (0)20 519 1222. if it is a match, you will be interviewed by the restaurant manager. are you ready?