ben jij die positieve persoonlijkheid, secuur en gastgericht, die in een leuk team en op een schitterende werkplek wil werken? ga jij het onze gasten perfect naar de zin maken?hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt een
medewerker reserveringen (32 uur)
als medewerker reserveringen ben jij een kanjer in luisteren. jij weet de wensen van onze (toekomstige) gasten om te zetten in aanbod dat ‘past als een maatpak’. als onze (toekomstige) gasten op zoek zijn naar een congreslocatie, een ruimte om te vergaderen, een stijlzaal voor een bruiloft of naar dinersuggesties, dan zijn ze bij jou dan ook aan het goede adres! want met jouw kennis en kunde weet je onze gasten te voorzien van het juiste advies en dat ‘passende maatpak’.jij kunt hun verwachtingen overtreffen, creatief meedenken met hun ideeën en die laten aansluiten bij de talloze mogelijkheden van ons landgoed. onze afdeling reserveringen neemt niet alleen reserveringen aan, maar weet ze ook te verkopen. herken jij je hierin? dan is dit jouw kans om het optimale uit jezelf en ons bedrijf te halen!jouw belangrijkste taken/verantwoordelijkheden zijn:
aandacht hebben voor je gasten
boeken van individuele en/of groepsreserveringen voor kamers en zalen
opstellen van offertes
behandelen van uitstaande opties en optredende wijzigingen in boekingen
aanvragers informeren en adviseren en verkopen van onze diensten
verzorgen van diverse overzichten met betrekking tot (kamer-)reserveringen
functie-eisenje durft initiatieven te nemen om onze service op een nog hoger niveau te brengen. verder heb je oog voor detail en is jouw inlevingsvermogen in onze gasten groot, zonder dat je het commerciële aspect uit het oog verliest. met jouw flexibele instelling ben jij een echt teamplayer, die waar nodig bij springt op de operationele afdelingen.
je hebt een mbo niveau 4 diploma
je hebt minstens 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
je kan goed overweg met fidelio, internet, outlook, word en excel
beheersing van de nederlandse, de engelse en de duitse taal, zowel in spreken als schrijven is een pré
we bieden:
parttime arbeidsovereenkomst voor 32 uur/week (0,85 fte) voor één jaar, met zicht op vast dienstverband
je komt terecht in een supergezellig bedrijf en team, waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat
beloning op basis van kennis en ervaring
reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
tegemoetkoming ziektekostenverzekering
schitterend historisch landgoed om op te werken
kansen om door te groeien binnen de organisatie of bij één van de bedrijven binnen de sbi-groep
veelzijdige en afwisselende baan
volop ruimte voor initiatief
wie zijn wij?hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte kunnen ervaren.
wij beschikken op ons landgoed van 47 hectare groot over een statig kasteel (het maarten maartenshuis; officiële trouwlocatie van de gemeente utrechtse heuvelrug), een koetshuis, 2 lodges en een hotel met 109 hotelkamers, inclusief 30 vergaderzalen waaronder een congreszaal voor 500 gasten. in 2017 is het historische openluchttheater gerestaureerd en opnieuw in gebruik genomen, en recent is ook de moestuin in ere hersteld.vragen?voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met stephanie holwerda, tel. 0343-473 550. indien je meer wilt weten over de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij onze afdeling mens & organisatie, via telefoonnummer 0343-473 371.
wil jij graag samen met je collega’s van het front office-team deel uitmaken van het visitekaartje van landgoed zonheuvel? beschik jij over eigenschappen als gastgerichtheid en servicegerichtheid en staan de gasten bij jou altijd centraal? durf jij ook initiatieven te nemen om onze service op een nog hoger niveau te brengen? dan is dit misschien wel jouw kans om je talent te laten zien!hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt een
medewerker front-office (32 uur)
als spin in het web en eerste aanspreekpunt van onze gasten aan de receptie, ben jij het visitekaartje van ons hotel. je bent representatief en stressbestendig. ook beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en ben jij met jouw flexibele instelling ben jij een echt teamplayer, die waar nodig bijspringt op andere afdelingen.jouw belangrijkste taken/verantwoordelijkheden zijn:
aandacht hebben voor je gasten
service verlenen aan onze gasten
ontvangen van de gasten en deze de benodigde informatie verstrekken
reserveringen van leisure gasten aannemen en verwerken in het reserveringssysteem.
bedienen van de telefooncentrale en het verzorgen van de correspondentie
in-en uitchecken van gasten
functie-eisen
je hebt een diploma mbo niveau 4.
je hebt minstens 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
je kan goed overweg met fidelio, internet, outlook, word, excel en 3rd party websites.
je beheerst de nederlandse en de engelse taal, zowel in spreken als schrijven. kennis van de duitse taal is een pré.
je hebt een enthousiaste en positieve instelling
je hebt een dienstverlenend karakter en een daadkrachtige persoonlijkheid
we bieden:
een contract voor 32 uur per week (0,84 fte), voor in eerste instantie 12 maanden
je komt terecht in een supergezellig bedrijf en team, waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat
beloning op basis van kennis en ervaring
reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
tegemoetkoming ziektekostenverzekering
schitterend historisch landgoed om op te werken
kansen om door te groeien binnen de organisatie of bij één van de bedrijven binnen de sbi-groep
veelzijdige en afwisselende baan
volop ruimte voor initiatief
wie zijn wij?landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte in alle aspecten kunnen ervaren. ons hotel is goed geoutilleerd, en onze medewerkers halen alles uit de kast om onze gasten te onthalen op een onvergetelijk verblijf. landgoed zonheuvel is een uniek landgoed met zoveel mogelijkheden!wij beschikken op ons 45 hectare landgoed over een statig kasteel, het maarten maartenshuis (officiële trouwlocatie), een koetshuis, de lodge en een hotel met 110 hotelkamers. het paviljoen biedt tevens ons restaurant met aangrenzend bbq-terras (gelegen aan een vijver en uitkijkend op het maarten maartenshuis), 30 vergaderzalen waaronder een congreszaal voor 500 gasten.vragen?voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met claudia tjan, front office manager, tel. 0343-473 500. indien je meer wilt weten over de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij onze afdeling mens & organisatie, via telefoonnummer 0343-473 371.
wil jij werken op één van de mooiste plekken in midden nederland? wil je samen met jouw collega’s dagelijks de verwachtingen van onze gasten overtreffen? steek je graag je handen uit de mouwen en ben jij op zoek naar een fulltime (of parttime) baan binnen de horeca? dan is dit dé kans om jouw horecatalent te laten zien!hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt een
medewerker restaurant (fulltime/parttime)
in ons recent vernieuwde restaurant ontvangen wij zowel dag-gasten, die van de bosrijke omgeving genieten en komen koffiedrinken, lunchen en/of dineren, maar ook onze particuliere en zakelijke hotelgasten. jij kunt dus snel schakelen tussen de particuliere gast met wie je een ontspannen gesprek kunt voeren, en de zakelijke gast die om efficiënte maar goede service vraagt.er is altijd wat te beleven bij landgoed zonheuvel! of het nu om een diner voor twee, een congres voor 500 deelnemers, een diner in het kasteel maarten maartenshuis, of een feestelijk bruiloftsreceptie gaat: wij gaan voor de optimale beleving! bij landgoed zonheuvel ligt de lat hoog: in service, hospitality én kwaliteit gaan we voor topniveau. en dat sluit precies aan bij jouw kwaliteiten!jouw belangrijkste taken/verantwoordelijkheden zijn:
soepel communiceren met gasten en collega's
je kunt goed tegen druk en hectiek
flexibel inzetbaar, ook in de avonden, weekenden en op feestdagen
zelfstandig en in teamverband werken
gasten meenemen in de beleving van landgoed zonheuvel
functie-eisen
mbo werk en denkniveau (bij voorkeur met werkervaring in de horeca)
een gastvrije, enthousiaste en positieve instelling
dienstverlenend karakter en een daadkrachtige persoonlijkheid
een stralende glimlach waarmee je onze gasten direct thuis laat voelen
we bieden:
een contract voor 24-38 uur per week, voor in eerste instantie 12 maanden
je komt in een leuk team en op een schitterend landgoed te werken, midden in de bossen van de utrechtse heuvelrug
we belonen naar kennis en ervaring
reiskostenvergoeding van € 0,23 per km
tegemoetkoming ziektekostenverzekering € 10,- netto per maand
volop kansen om door te groeien binnen de organisatie of bij één van de bedrijven binnen de sbi-groep en/of de campus landgoed zonheuvel
veelzijdige en afwisselende baan
volop ruimte voor initiatief
wie zijn wij?landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte in alle aspecten kunnen ervaren. ons hotel is goed geoutilleerd, en onze medewerkers halen alles uit de kast om onze gasten te onthalen op een onvergetelijk verblijf. landgoed zonheuvel is een uniek landgoed met zoveel mogelijkheden!wij beschikken op ons 45 hectare landgoed over een statig kasteel, het maarten maartenshuis (officiële trouwlocatie), een koetshuis, de lodge en een hotel met 110 hotelkamers. het paviljoen biedt tevens ons restaurant met aangrenzend bbq-terras (gelegen aan een vijver en uitkijkend op het maarten maartenshuis), 30 vergaderzalen waaronder een congreszaal voor 500 gasten.vragen?voor vragen kun je contact opnemen met youri van der maas (operationeel f&b manager) via het telefoonnummer 0343-473 500. indien je meer wilt weten over de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij onze afdeling mens & organisatie, via telefoonnummer 0343-473 371.
horeca inspiration group zoekt een bedrijfsleider voor bar & bistro op zuid!bar & bistro op zuid zit in utrecht aan het water in hoograven in gevestigd in een oud fabrieksgebouw, dichtbij de roeiverenigingen. we hebben een groot terras met de hele dag zon. op mooie dage liggen mensen heerlijk te zonnen aan de kade. er heerst een relaxed en ongedwongen ‘strandsfeertje’.wij zijn dagelijks geopend voor lunch, diner en borrel. op het menu staat ‘comfort food’ van een hoge kwaliteit zoals burgers uit de josper grill & pizza’s uit een hout gestookte steenoven. daarnaast staan er ook meer verfijnde gerechten op het menu. er is een uitgebreide drankenkaart. bier is een belangrijk product bij op zuid. we hebben 17 verschillende bieren op tap naast +/- 40 op fles. we hebben sinds kort zelfs een eigen huisbier. onze gasten zijn een mix van ‘locals' en zakelijk publiek.de sfeer bij op zuid warm en ongedwongen in een eigentijds en uniek interieur. in totaal werken er 50+ mensen bij op zuid. het serviceteam bestaat uit 35+ mensen in een mix van fulltime en parttime medewerkers.
werken bij horeca inspiration group:
utrecht heeft een ruim aanbod aan diverse horeca. er valt veel te kiezen voor gasten op het gebied van een avondje uit. om ervoor te zorgen dat gasten voor de horeca kiezen die onderdeel uit maken van de horeca inspiration group ( pastoe foodbar, bar & bistro op zuid & guusjes eten & drinken) willen we een beleving creëren die gasten bijblijft. de optimale gastbeleving ontstaat als als de elementen product & prijs, setting & ambiance & ‘last but not least’ de service onderscheidend zijn. bij horeca inspiration group is het onze ambitie is om een beleving te creëren voor gasten die ze bijblijft. we willen de gasten waardevolle momenten bieden en ons zo onderscheiden van andere horeca. om deze ambitie waar te maken hebben wij ons eigen bedrijfs dna ontwikkeld met gezamenlijke waarden om medewerkers te ondersteunen en richting te geven en samen te werken aan onze doelstellingen met als ultiem doel het creëren van waardevolle momenten voor onze gasten.als leidinggevende bij horeca inspiration group wordt van je verwacht dat je deze waarden uitdraagt en gebruikt als leidraad bij de dagelijkse coaching en aansturing van medewerkers.
wij zoeken:
een bedrijfsleider met een ondernemende instelling met ruime ervaring in het aansturen van een groot team. iemand die de liefde en passie voor het horeca vak wil doorgeven aan collega’s. je bent nieuwsgierig en vindt het leuk om op persoonlijk vlak uitgedaagd te worden en vindt persoonlijke ontwikkeling belangrijk.afhankelijk van je kennis en ervaring kun je instromen als bedrijfsleider of bedrijfsleider in opleiding. wil jij je in je werk en als persoon verder ontwikkelen en groeien? wij investeren graag in jou!
functie omschrijving:
als bedrijfsleider zorg jij er samen met het managementteam voor dat alles vlekkeloos verloopt, medewerkers het beste uit zichzelf willen halen en dat gasten zich speciaal en relaxed voelen en waardevolle momenten kunnen beleven.je bent verantwoordelijk voor:
het uitdragen van en werken naar het bedrijfs dna;
optimale & efficiënte bedrijfsprocessen; service, inkoop, personeel, reserveringen;
het juiste niveau van inhoudelijke kennis en kunde bij de medewerkers;
coaching en aansturing van floormanager en overige medewerkers;
aannemen nieuwe collega’s;
roosters;
optimale inkoop- en personeelscijfers;
klachtenafhandeling;
acquisitie en reserveringen, aanname partijen;
administratieve taken;
voorstellen m.b.t. het verbeteren van bedrijfsprocessen en service.
functie-eisen:
je voldoet aan de volgende eisen:
meerdere jaren ervaring in de horeca met enige jaren leidinggevende ervaring;
hbo werk en denkniveau;
diploma sociale hygiëne en basiskennis van haccp is een pré;
uitstekende beheersing van de nederlands en engelse taal;
je bent flexibel en beschikt over een hands-on mentaliteit;
ruime product- en vakkennis;
je bent ambitieus, flexibel, sociaal en beschikt over doorzettingsvermogen;
aanbod:
je komt werken voor een groot & dynamisch horecabedrijf met een jong en enthousiast team;
marktconform salaris;
wij investeren in jouw kennis en opleiding;
doorgroei mogelijkheden.
bar & bistro ‘op zuid’ zoekt een chefkok!bar & bistro op zuid zit in utrecht aan het water in hoograven in gevestigd in een oud fabrieksgebouw, dichtbij de roeiverenigingen. we hebben een groot terras met de hele dag zon. op mooie dage liggen mensen heerlijk te zonnen aan de kade. er heerst een relaxed en ongedwongen ‘strandsfeertje’. wij zijn dagelijks geopend voor lunch, diner en borrel. op het menu staat ‘comfort food’ van een hoge kwaliteit zoals burgers uit de josper grill & pizza’s uit een hout gestookte steenoven. daarnaast staan er ook meer verfijnde gerechten op het menu. er is een uitgebreide drankenkaart. bier is een belangrijk product bij op zuid. we hebben 17 verschillende bieren op tap naast +/- 40 op fles. we hebben sinds kort zelfs een eigen huisbier. onze gasten zijn een mix van ‘locals' en zakelijk publiek. de sfeer bij op zuid warm en ongedwongen in een eigentijds en uniek interieur. in totaal werken er 50+ mensen bij op zuid. de keukenbrigade bestaat uit +/- 15 medewerkers. voornamelijk full-time in dienst.bij op zuid willen we ‘waardevolle momenten’ voor onze gasten creëren. dat doen we door het creëren van een beleving die bij blijft: we serveren goed eten en drinken, leveren goede en persoonlijke service in een ambiance waarin mensen zich comfortabel voelen. als je bij op zuid werkt ben je een ‘host’ die met liefde en passie aan het werk is.
wij zoeken:
wij zoeken een chefkok die onze internationale keukenbrigade kan aansturen begeleiden en inspireren. tevens een (sparring)partner voor het mt en eigenaren. hij/zij werkt aan de culinaire ontwikkeling van de keuken en daarmee aan de verdere ontwikkeling van op zuid.
functie omschrijving:
de chefkok is eindverantwoordelijk voor de (voor)bereiding van de gerechten, stuurt daarbij de volledige keukenbrigade aan en drukt een belangrijk stempel op het culinair niveau van het bedrijf.
je bent onder meer verantwoordelijk voor:
(voor) bereiding van gerechten;
optimale menukaarten;
optimale bedrijfsprocessen;
aansturing keukenbrigade;
aanname beleid keukenteam;
het juiste niveau van kennis en kunde bij de medewerkers;
gastbeleving in samenspraak met service;
roosters;
optimale inkoop- en personeelscijfers;
administratieve taken;
hygiene & haccp;
voorstellen m.b.t. het verbeteren van bedrijfsprocessen;
functie-eisen:
als chefkok voldoe je aan de volgende eisen:
meerdere jaren ervaring (minimaal 3 jaar) als chefkok;
mbo niveau 4 / hbo werk en denkniveau;
diploma sociale hygiëne en basiskennis van haccp is een pré;
uitstekende beheersing van de engelse taal;
je bent flexibel en beschikt over een hands-on mentaliteit;
ruime product- en vakkennis;
je bent ambitieus,flexibel, sociaal en beschikt over doorzettingsvermogen.
aanbod
je komt werken voor een groot & dynamisch horecabedrijf met een jong en enthousiast
team;
marktconform salaris;
wij investeren in kennis en opleiding;
doorgroei mogelijkheden.
chef-kok gezocht voor een bruisend en dynamisch restaurant in leusden!
restaurant chardonnay onderscheidt zich van andere restaurants door de “unlimited dining experience”-formule. voor een vast bedrag nemen we de gast daarbij mee op een culinaire reis. daarbij serveren wij exclusieve en hoogwaardige wijnen, maar ook een goed glas bier of iets anders behoort natuurlijk tot de mogelijkheden.kun jij nederland een culinaire reis laten maken die ze nooit meer zullen vergeten? dan zoeken we jou! jij bent niet alleen een inspiratiebron voor onze menukaart, maar ook voor jouw collega's en gasten. je kent jezelf, dus je haalt het beste uit jezelf, maar vooral ook uit de keukenbrigade. jij drukt je stempel door culinair richting te geven en werk- en bereidingsprocessen te stroomlijnen. als chef-kok voor restaurant chardonnay ben je eindverantwoordelijk voor alle operationele en administratieve zaken binnen jouw keuken. met jouw organisatorische blik waarborg je kwaliteit en gestelde doelstellingen voor de lange en korte termijn. daarnaast bekommer je je alsmede ook over een zo'n effectief en efficiënt mogelijk bereidingsproces. jij zorgt dat elke gast een tot perfectie afgestemde culinaire reis ervaart, elke dag weer. daarbij zorg jij voor de juiste operationele (aan)sturing van jouw keuken om maximaal rendement te behalen en een optimale gastbeleving te garanderen. bij jou, als inspirerend leider van het keukenteam, staat authenticiteit hoog in het vaandel en weet je op elk niveau connecties te creëren en te behouden. je creëert een positieve en productieve omgeving binnen jouw keuken waarbij iedereen het beste uit zichzelf kan halen. met jouw proactieve aanpak stimuleer en coach jij het team in een ieders ontwikkelingsmogelijkheden.jouw verantwoordelijkheden:
je bent eindverantwoordelijk voor de (voor)bereiding van de gerechten;
je stuurt de volledige keukenbrigade aan;
je bent verantwoordelijk voor het inkoop- en voorraadbeheer van de keuken;
je kunt jezelf ontwikkelen en kansen pakken om verder te groeien in jouw rol;
je drukt jouw stempel op het culinaire niveau van het restaurant;
je coördineert een zo'n effectief en efficiënt mogelijk bereidingsproces;
je stelt recepten en menu's vast op basis van jouw inhoudelijke kennis en reikt deze aan.
je bent verantwoordelijk voor de personeelsinzet, zoals het maken van de personeelsroosters, werkverdeling en inzet van medewerkers
de perfecte match:
jij bent een senior en inspirerend leider die zorgt voor een onvergetelijke culinaire gastbeleving
je bent een verbinder: je ontwikkelt productieve relaties met jouw collega's, op zoek naar manieren om de gastervaring en bedrijfsprestaties te verbeteren.
het bedenken en ontwikkelen van de mooiste culinaire reis die je onze gasten kan geven.
je ontwikkelt het potentieel in jouw collega's en bevordert een cultuur waarin mensen worden aangemoedigd om verantwoordelijkheid te nemen, te leren en te groeien door ervaring
jij deelt je onze waardes: vertrouwen, respect, teamwork, enthousiasme, betrokkenheid en aandacht
je hebt een sterke achtergrond in een soortgelijke rol, in een upscale restaurant gedurende meerdere jaren.
gastvrijheid zit in je roots!
de aanbieding chef-koknaast het mogen werken aan een ijzersterk concept in een prachtige omgeving met een enorm gemotiveerd team belonen wij jou met een maandsalaris tussen de €3500 en €4500 bruto per maand, exclusief vakantiegeld en reiskostenvergoeding. daarnaast investeren wij graag in jou, want we willen dat jij ook je ambities kan waarmaken.
vacature medewerker bediening ontbijt & lunch horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker ontbijt & lunch
als medewerker bediening ontbijt & lunch ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek! deze functie is beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week, waarvan 2 weekenden per maand: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt uitsluitend in de ochtend en middag, waardoor je de avonden vrij hebt. de werktijden zijn tussen 06:00 uur en 15:00 uur. je bent 's middags dus op tijd klaar met werken. als bedieningsmedewerker ontbijt & lunch ben jij de vroege vogel die zorgt voor een warm welkom tijdens het ontbijt en de lunch in ons restaurant konnekt. jouw gevoel voor wereldse gastvrijheid in combinatie met jouw enthousiasme, passie en vakkennis zorgt dat onze gasten zich helemaal thuis voelen.de ochtenden en middagen zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het ontbijt en de lunch soepel verlopen en onze gasten een fijne dag hebben.jij ontvangt de restaurantgasten en start het ontbijt-en lunchbuffet op. daarnaast zorg je dat het buffet netjes aangevuld wordt en na afloop ook weer wordt opgeruimd. je bent een aanspreekpunt voor de gasten en bij jou staat een wereldse gastvrije beleveling op één.natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een maandelijkse vrijmibo hierbij niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden tussen 06:00-15:00 uur (en dus elke avond vrij 😊);
twee weekenden per maand ben je vrij (en dus twee weekenden per maand aan het werk);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker ontbijt & lunch bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
wie zijn wij?
bij the colour kitchen draait het om maatschappelijke impact maken. dat doen we als een commerciële horeca en catering-onderneming met de missie ‘samen ongekend talent ontdekken’. ons doel: al het onbenut talent dat nu thuis op de bank zit een nieuwe kans geven! kijk vooral ook even op onze website als je hier meer over wilt lezen.
wat ga je doen?
voor één van onze locaties in utrecht zoeken wij een gedreven assistent locatiemanager/praktijkbegeleider. in deze functie ben je samen met het kernteam verantwoordelijk voor de locatie op sociaal, financieel en kwalitatief vlak. je bent het aanspreekpunt voor je collega's en bent het operationele aanspreekpunt voor de gasten en opdrachtgevers. je bent operationeel verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en de administratie. daarnaast ben je de gastheer/vrouw op locatie die de gastvrijheid van the colour kitchen uitdraagt binnen de locatie. je bent 32 tot 38 uur beschikbaar en je woont in de regio utrecht
doel van de functie
de functie heeft als doel het realiseren van een goedwerkende operationele organisatie op de locatie waar je verantwoordelijk voor bent waarbij het behalen van de doelen op sociaal, kwalitatief en financieel gebied uitgangspunt zijn.
taken en verantwoordelijkheden
sociaalmaatschappelijke projecten
je draagt bij aan het creëren van de randvoorwaarden om de deelnemer programma’s op de juiste manier te kunnen uitvoeren en het sociaal rendement te behalen.
personeel en organisatie
je draagt mede zorg voor het aandachts beleid binnen de locatie.
je bent uitvoerend en medebeslisser in selectie van collega's.
je bent mede verantwoordelijk voor de voortgang en onwikkeling van de deelnemers.
gastvriendelijkheid en concept
zorgt voor oprechte gastvrijheidsbeleving op locatie volgens de norm van tck.
je draagt zorgt voor een juiste uitvoering van het tck concept.
je doet bestellingen, coördineert leveringen e.d.
levert input voor aanpassingen assortiment.
je coördineert evenementen, bent altijd het aanspreekpunt voor de gast.
jouw verhaal
je hebt een open karakter en een positief charismatisch voorkomen. je bent een wereldburger en op de hoogte van wat er in de maatschappij gebeurt je hebt een sociaal hart en bent tegelijkertijd zakelijk als dat nodig is. je bent een coachende manager die gericht is op ontwikkeling van de mensen die je aanstuurt. je laat mensen in hun waarde, laat ze hun krachten ontdekken en helpt mensen te ontdekken waar ze nog kunnen verbeteren/groeien. je investeert in bestaande relaties en bouwt graag aan een groter netwerk. je hebt de drive om tck te laten groeien in kwalitatief, sociaal en financieel opzicht en speurt de markt af voor nieuwe ideeën en kansen. jij hebt:
een afgeronde mbo/hbo opleiding
minimaal 2 tot 4 jaar relevante horeca of catering-ervaring
goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
plaats in de organisatie
vijf redenen om bij the colour kitchen te komen werken
werken bij the colour kitchen draait om meer dan alleen geld verdienen. door mensen een nieuwe kans te geven maak je écht verschil in hun leven. vanuit elke functie draag je bij aan ons maatschappelijke doel. maar er zijn nóg meer redenen. bijvoorbeeld deze vijf:
je werkt voor een groeiende sociale onderneming waarin je veel mogelijkheden en vrijheid hebt;
op onze horeca locaties draai je geen extreme late diensten en streven we naar een gezonde balans tussen werk en prive;
ook aan onze horeca professionals bieden wij ruimte voor zelfontwikkeling en zelfontplooiing;
je werkt met een toegewijd en leuk team van mensen, die altijd bereid zijn om te helpen daar waar mogelijk is;
en natuurlijk omdat je oprecht trots kan zijn wanneer deelnemers hun certificaat of diploma in ontvangst nemen!
de assistent locatiemanager is onderdeel van het kernteam op locatie. het kernteam is gezamenlijk verantwoordelijk voor de resultaten op sociaal, kwalitatief en financieel gebied.
gastheer/gastvrouw (24-32 uur)the colour kitchen is een hospitality concept met een maatschappelijk doel: zorgen dat geen talent in nederland onbenut op de bank blijft zitten. hier willen wij onder het mom van #iedereeneenkans voor zorgen. in onze restaurants en cateringtak bieden we onze gasten een fijne horeca-ervaring en tegelijkertijd leiden we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt op en begeleiden ze naar een vaste baan. door onze maatschappelijk missie te koppelen aan ons proffesionele horecaconcept onstaat er een unieke en zeer dynamische werkplek die met geen andere horeca-omgeving is te vergelijken.als gastheer/vrouw ben je verantwoordelijk voor een optimale gastbeleving. je voert de dagelijkse werkzaamheden in de bediening uit en je ondersteund onze deelnemers die in een opleidingstraject zitten.de werkzaamheden plannen we in in overleg en kunnen zowel overdag als in de avond plaats vinden . mede afhanklijk van jouw voorkeuren.ook het aantal uren en dagen stemmen we graag af op onze gezamelijke wensen en behoeftes. jouw verhaalje hebt een enthousiaste en proactieve persoonlijkheid. je wordt enthousiast van het geven van een nieuwe kans aan mensen die dat nodig hebben. je laat je niet makkelijk uit het veld slaan en haalt je voldoening uit kleine successen. je bent bovenal gastvrij en kan mensen het gevoel geven meer dan welkom te zijn. je bent van nature een positief en sociaal mens en draagt graag verantwoordelijkheid.jij hebt:
handen die je graag uit de mouwen steekt
goede sociale- en communicatieve vaardigheden
een flexibele agenda
werkervaring in de horeca/cateringbranche (is een pré)
wij bieden joueen hele hele leuke horeca baan waar jij voldoening en plezier uit kan gaan halen. in het team van the colour kitchen werk je in een positieve en oprechte werkomgeving. we bieden je voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. je kunt je sollicitatie richten aan bas flantua
we like your cv but we love your personality!stayokay soest is een verborgen pareltje midden in het bos. een unieke werkplek in de natuur, waar altijd een relaxte sfeer hangt. van groepen tot gezinnen en van stapelbedden tot vergaderzalen, hier is het allemaal mogelijk.steek jij graag de handen uit de mouwen en houd je van afwisseling? dan zijn wij opzoek naar jou in de functie van allround medewerker!jij gaat...
gasten verwelkomen met je stralende glimlach, in- en uitchecken alsof je nooit anders hebt gedaan en tijdens jouw shift zorgen dat alles bij de front office op rolletjes loopt!
vrienden worden met ons reserveringssysteem pms, wat we gebruiken voor zowel groepen als solo-avonturiers.
je collega's bijstaan en samen zorgen dat elke dag weer een nieuw avontuur is, van ontbijtshifts tot het hosten van bijeenkomsten. geen dag is hetzelfde, en daar houd je van!
onze gasten in de bar en bij feestjes in de watten leggen. van een koud drankje tot een goed gesprek, jij zorgt voor de gezelligheid!
wisselende diensten werken, ook in de weekenden.
jij hebt…
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
als echte 'local know it all' de leuskte tips voor onze gasten
zin om te leren, want horecaervaring is geen must, dat biertje tappen leren wij je wel
geen moeite met de nederlandse en engelse taal en bij voorkeur ook kennis van een andere taal
jij krijgt...
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon van €16,35 wanneer je 21 jaar of ouder bent (20 jaar: €14,71; 19 jaar: €13,08; 18 jaar: €11,44). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen
wisselende werktijden en -dagen waarbij het aantal uur en je beschikbaarheid in overleg met jou zijn
een baan in een relaxte werksfeer waar je je zelf kunt zijn en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
vacature medewerker financiële administratie in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
jij telt in het resultaat van onze gastvrijheid.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde!conferentiehotel kontakt der kontinenten is een veelzijdige locatie met een rijke historie. het conferentiehotel ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug. samen met ons enthousiaste team van gastvrije medewerkers doen we er alles aan om iedere gast een “thuisgevoel” te geven en elke bijeenkomst succesvol te laten verlopen. een afwisselende functie dus, ook als je op de financiële administratie werkt!
in deze functie…
ben jij als medewerker financiële administratie verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken binnen ons conferentiehotel. zo registreer je de kasafdrachten, bereid je de betalingen voor, stel je maandfacturen op en behandel je een aantal debiteuren facturen. daarnaast zorg je ervoor dat dit allemaal goed gearchiveerd wordt. je zal veel met afas gaan werken om de debiteuren en crediteuren gegevens te gaan beheren.je vormt een team samen met je mede-collega financiële administratie en de financial controller. jullie zullen op de hoogte zijn van elkaars taken, zodat er ook ruimte is om af en toe met een welverdiende vakantie te gaan!
wij bieden jou...
brutoloon tussen € 2.543,46 en € 3.100,47 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 6)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
reiskostenvergoeding (> 10km)
persoonlijk opleidingsbudget, trainingen en e-learningmodules
regelmatige werktijden en dagen; we kijken graag samen met jou naar een goede verdeling van de uren
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerker events per jaar
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij...
bent tussen de 12 en 20 uur per week beschikbaar
hebt affiniteit met cijfers en hebt al je eerste stappen gezet binnen de financiële administratie
bent de nederlandse en engelse taal machtig
werkt gestructureerd, bent integer en kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie
draagt de horeca een warm hart toe en vindt het leuk om je in een sociale werkomgeving te begeven
herkent jezelf in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'
kom jij ons team versterken als servicemedewerker meetings & events?ben jij gastvrij, hou je van veel afwisseling in je werkzaamheden én lijkt het je leuk om te werken op een mooie en veelzijdige locatie?lees dan snel verder!jij zorgt dat alles op rolletjes looptals servicemedewerker meetings & events ben je het aanspreekpunt voor onze conferentiegasten. tijdens hun meeting of event zorg je dat het hun aan niets ontbreekt en het programma op rolletjes loopt. je houdt de openbare ruimtes van het hotel, zoals de koffiecorners, netjes en aangevuld en zorgt dat de ochtend- en middagbreaks op het afgesproken moment klaarstaan. tijdens de lunchpauze verschoon je de zalen zodat de gasten hun middagprogramma weer in een nette ruimte kunnen vervolgen. daarnaast zorg je voor het op- en afbouwen van de zalen en doe je voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.de werkzaamheden zijn lekker afwisselend en vinden plaats in shifts van 08.00-16.00 uur of van 15.00-23.00 uur.waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.dit ga je doen als servicemedewerker meetings & events:
aanspreekpunt zijn voor de conferentiegasten;
de openbare ruimtes van het hotel netjes en aangevuld houden;
gereserveerde f&b items op tijd klaarzetten;
zalen verschonen tijdens de pauzes en opruimen na afloop;
op- en afbouwen van de vergaderzalen;
voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.
deze functie past bij jou als jij:
gastvrij bent en van veel variatie in je werk houdt (werkervaring in een soortgelijke functie is een pré);
vloeiend nederlands en engels spreekt;
flexibel inzetbaar bent;
je jezelf herkent in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
je nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
wij bieden jou..
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4 als vakkracht);
een afwisselende fulltime baan met veel roosterflexibiliteit;
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
wil jij werken in de keuken van een schitterende locatie én vind je een goede werk-privé balans en opleidingsmogelijkheden belangrijk?lees dan snel verder!vacature zelfstandig werkend kokals zelfstandig werkend kok zorg jij samen met je collega’s voor de culinaire beleving tijdens alle servicemomenten en werk je in de moderne keuken van onze f&b-outlet: konnekt restaurant, bar en lounge.
"niels is chef bij restaurant konnekt: ‘hier koken we vers, lokaal en creatief’" lees het verhaal van onze collega niels hier.
waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.duurzame producten en ingrediëntenals green key goud-gecertificeerd hotel en restaurant is het werken met zoveel mogelijk duurzame, lokale producten uit het seizoen bij onze keukenbrigade vanzelfsprekend. op het ontbijtbuffet vind je bijvoorbeeld de biologische producten zoals de granola, jam en crackers van tlant. maar ook andere duurzame en maatschappelijk betrokken leveranciers zoals de koekfabriek en de bijzondere taartenfabriek maken onderdeel uit van ons assortiment. onze menukaart wisselt regelmatig waarbij onze keukenchefs inspelen op de seizoenen om de gerechten samen te stellen. goede én smaakvolle producten om trots op te zijn dus. wereldse smaken, duurzaam bereid: kook met passie bij ons. in deze functie…
bereid jij alle wereldse lekkernijen die de gasten geserveerd krijgen
verricht je mise en place werkzaamheden voor de verschillende servicemomenten
zorg je dat alles wat jij bereidt er smaakvol uit ziet, lekker smaakt en van constante kwaliteit is
laat jij jouw creativiteit de vrije loop en draag je actief bij aan het samenstellen van wereldse gerechten
werk je ook voor de schermen bij onze front cooking en heb je regelmatig contact met de gasten
wij bieden jou…
brutoloon tussen € 2.344,46 en € 2.858,07 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 5)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
mogelijkheid tot een fulltime dienstverband binnen een vierdaagse werkweek
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst
twee weekenden per maand vrij
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie & vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerkerevents per jaar
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij…
voelt je een echte wereldburger
hebt een koksopleiding afgerond
spreekt nederlands en/ of engels
kennis van de nederlandse taal is een pré
bent gastvrij en steekt graag de handen uit de mouwen
bent flexibel inzetbaar
herkent jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
vacature medewerker bediening horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker
als medewerker bediening ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek!deze functie is beschikbaar voor 38 uur per week: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt als restaurant en bar medewerker vooral in de avond (behalve op zondag want dan is het restaurant 's avonds gesloten).
de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. je werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen en het serveren van dranken en gerechten. onze keuken werkt veel met lokale en biologische producten die je met trots kunt serveren. en omdat je zelf ook van lekker eten en drinken houdt weet je gasten op enthousiaste wijze te adviseren over de beste wijn-spijs combinaties.
natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een sluitdrankje aan het einde van je dienst niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
word jij onze nieuwe supervisor bediening - restaurant & bar?
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig conferentiehotel met een grote verscheidenheid aan gasten. van vergaderingen, trainingen of congressen tot een gaaf event in combinatie met overnachtingen: door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten zijn er tal van mogelijkheden. als supervisor bediening - restaurant & bar ben je werkzaam binnen onze f&b-outlet “konnekt”. hier zorg jij, samen met je collega’s, dat het onze gasten aan niets ontbreekt en ze kunnen genieten van onze ‘wereldse gastvrijheid’.
jouw werkzaamheden als supervisor bediening - restaurant & bar
als supervisor bediening - restaurant & bar ben je werkzaam in het restaurant in het hart van het hotel. . dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek!de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. daarnaast coach en inspireer je de bedieningsmedewerkers van het restaurant en de bar. maar je verricht ook diverse werkzaamheden zoals het ontvangen en bedienen van gasten, roosters maken en het inkopen van f&b middelen en materialen. proactief meedenken over de ontwikkeling van het restaurant en de dienstverlening past jou ook. duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid vind jij, net als wij, belangrijk. natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding", onder andere door een handige medewerkersapp. deze functie is beschikbaar voor gemiddeld 38 uur per week, verdeeld over vier of vijf werkdagen. de werkdagen en -tijden zijn voornamelijk in de middag en avond en in het weekend, meestal op zaterdag. en we houden er zeker rekening mee dat je ook weekenden vrij bent.
dit bieden wij jou als supervisor bediening - restaurant & bar
brutoloon tussen € 2.787,53 en € 3.465,95 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 7);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerker events per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze functie past bij jou als jij…
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
een aantal jaar ervaring hebt in een leidinggevende functie binnen de horeca/ hospitality branche en ervaring hebt met het aansturen van een team;
bij voorkeur gediplomeerd svh-leermeester bent. ben je dat nog niet, dan bieden we jou de mogelijkheid dit te worden;
je sociale hygiëne diploma hebt. heb je deze nog niet, dan bieden we jou de mogelijkheid deze te halen;
spreekt vloeiend nederlands en engels (het spreken van meer talen is een pré);
gastvrij bent en graag de handen uit de mouwen steekt;
flexibel inzetbaar bent, met name in de middag en avonden;
jezelf herkent in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
over konnekt
het restaurantgedeelte van konnekt biedt ruimte aan 240 gasten en is onder andere uitgerust met een multifunctioneel foodcourt waar gasten kunnen hier genieten van een veelzijdig assortiment aan eten en drinken, maar natuurlijk ook van het panoramische uitzicht op de bostuin.het atrium van konnekt is een prettige ontmoetingsplek voor een zakelijke afspraak of om rustig te kunnen werken. de konnekt lounge, met meerdere eet- en drinkfuncties, is geschikt voor de ontvangst van grotere zakelijke gezelschappen. deze ruimte kan, bijvoorbeeld in combinatie met de naastgelegen congreszaal, exclusief worden gereserveerd. borrelen kan bij de iconische goud-marmeren bar.
over conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het hotel wordt omringd door de natuur van de utrechtse heuvelrug en bestaat uit twee historische gebouwen met 25 conferentiezalen en 130 hotelkamers. ook is er een bostuin voor recreatie en een evenementenveld voor activiteiten. de twee gebouwen zijn oorspronkelijk een missiehuis en klooster. nu vormen ze een eigentijds conferentiehotel dat voorzien is alle gemakken en faciliteiten van nu. een plek waar wereldse gastvrijheid in de genen zit en waar duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen vanzelfsprekend is.
wil jij werken in de keuken van een schitterende locatie én vind je een goede werk-privé balans en opleidingsmogelijkheden belangrijk?lees dan snel verder!vacature souschefals souschef zorg jij samen met je collega’s voor de culinaire beleving tijdens alle servicemomenten en werk je in de moderne keuken van onze f&b-outlet: konnekt restaurant, bar en lounge.
"niels is chef bij restaurant konnekt: ‘hier koken we vers, lokaal en creatief’"lees het verhaal van onze collega niels hier.
waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.duurzame producten en ingrediëntenals green key goud-gecertificeerd hotel en restaurant is het werken met zoveel mogelijk duurzame, lokale producten uit het seizoen bij onze keukenbrigade vanzelfsprekend. op het ontbijtbuffet vind je bijvoorbeeld de biologische producten zoals de granola, jam en crackers van tlant. maar ook andere duurzame en maatschappelijk betrokken leveranciers zoals de koekfabriek en de bijzondere taartenfabriek maken onderdeel uit van ons assortiment. onze menukaart wisselt regelmatig waarbij onze keukenchefs inspelen op de seizoenen om de gerechten samen te stellen. goede én smaakvolle producten om trots op te zijn dus. wereldse smaken, duurzaam bereid: kook met passie bij ons. in deze functie…
bereid jij alle wereldse lekkernijen die de gasten geserveerd krijgen
help je met het aansturen, coachen en ontwikkelen van de medewerkers
controleer je de kwaliteit, smaak en gaarheid voor doorgifte aan de bediening
probeer en beoordeel je nieuwe recepten en werk je de receptinstructies uit
communiceer en werk je nauw samen met de bediening
lever je een actieve en creatieve bijdrage aan de samenstelling van de menukaart
wij bieden jou…
brutoloon tussen € 2.787,53 en € 3.465,95 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 7)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
mogelijkheid tot een fulltime dienstverband binnen een vierdaagse werkweek
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst
twee weekenden per maand vrij
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie & vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerkerevents per jaar
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij…
voelt je een echte wereldburger
hebt een koksopleiding afgerond
hebt al werkervaring in de keuken opgedaan
spreekt nederlands en/ of engels
kennis van de nederlandse taal is een pré
bent gastvrij en steekt graag de handen uit de mouwen
bent flexibel inzetbaar
herkent jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
vacature medewerker bediening horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als parttime bedieningsmedewerker
als medewerker bediening ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek! deze functie is beschikbaar voor 16 tot 24 uur per week: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt uitsluitend in de avond, waardoor je de ochtenden vrij hebt.de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. je werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen en het serveren van dranken en gerechten. onze keuken werkt veel met lokale en biologische producten die je met trots kunt serveren. en omdat je zelf ook van lekker eten en drinken houdt weet je gasten op enthousiaste wijze te adviseren over de beste wijn-spijs combinaties. natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een sluitdrankje aan het einde van je dienst niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
vacature medewerker bediening horeca (oproep) in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
ben jij op zoek naar een flexibele bijbaan in de omgeving van soesterberg, soest, zeist en amersfoort? als medewerker bediening heb je veel contact met de gasten in ons hotel, kun je ervaring opdoen in de horeca én kom je in een gezellig team van hotel medewerkers terecht.conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een grote verscheidenheid aan gasten. van vergaderingen, trainingen of congressen tot een gaaf event en arrangementen in combinatie met overnachtingen: door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten zijn er tal van mogelijkheden. als restaurant en bar medewerker zorg jij samen met je collega’s voor de beleving van onze gasten en werk je onder andere in de bediening van konnekt restaurant, bar en lounge.
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker (oproep)
bediening in het restaurant en de bar en andere plekken in het hotel;
klaarzetten en afruimen van buffetten;
mise en place maken;
opnemen en serveren van gerechten en drankjes.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
een welkomstbonus van € 100,- netto!
een goed salaris boven het wettelijk minimumloon
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een leerzame en uitdagende bijbaan voor in de avonden, weekenden en vakanties
flexibele werkdagen en tijden; werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊)
leuke extra's waaronder een gratis overnachting
bruto salaris bedieningsmedewerker per uur(incl. vakantiegeld en vakantierecht)16 jaar – € 8,0517 jaar – € 9,6618 jaar – € 11,2719 jaar – € 12,8820 jaar – € 14,50
deze vacature past bij jou als jij:
gastvrij bent en graag de handen uit de mouwen steekt als horeca medewerker bediening
flexibel en minimaal 1x per week inzetbaar bent
jezelf herkent in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
nieuwsgierig bent naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'
conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig conferentiehotel. en dat uit zich niet alleen in de vele gasten die onze locatie dagelijks bezoeken, maar ook in de verscheidenheid van de aanvragen die de afdeling reserveringen ontvangt.van een vergadering of training tot een congres, of een gaaf event in combinatie met overnachtingen. door ons uitgebreide aanbod aan faciliteiten zijn er tal van mogelijkheden. en dat zorgt dat de afdeling reserveringen keer op keer wordt uitgedaagd om een offerte op maat te maken, inspirerende rondleidingen te geven en om proactief te adviseren en te informeren over onze mogelijkheden. ontzorg en bouw aan inspirerende meetings & events. heb jij werkervaring binnen de hotellerie en zorg jij voor een ‘offer they can’t refuse’, waardoor onze zalen en kamers straks optimaal bezet zijn?in deze functie...
ervaar je de rust van onze mooie omgeving, en ook de drukte van een rinkelende telefoon en volstromende mailbox
sta je onze klanten telefonisch en per mail te woord, en verwelkom je ze ook graag voor een rondleiding
probeer je klanten aan je te binden, en zoek je ook altijd naar commerciële kansen
verwerk je de wensen van de klant, geef je advies en denk je mee
wij bieden jou...
brutoloon tussen € 2.543,46 en € 3.100,47 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 6)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
persoonlijk opleidingsbudget, trainingen en e-learningmodules
regelmatige werkdagen en tijden; doordeweeks en overdag
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerkerevents per jaar
kies je eigen feestdagen waarop je lekker vrij kunt zijn
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij...
bent minimaal 28 uur per week beschikbaar
hebt jezelf bewezen in een vergelijkbare rol en omgeving binnen de hotellerie
hebt inlevingsvermogen en overredingskracht
bent een enthousiast en gepassioneerd organisatietalent
herkent jezelf in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'
een perfect biertje tappen leren wij je wel zolang jij onze gasten maar een glimlach serveert stayokay utrecht - bunnik is een supermooie plek om te werken. het hostel ligt op het landgoed rhijnauwen, net buiten utrecht en heeft o.a. een statig landhuis en een gezellig café en terras waar ook dagjesmensen graag neerstrijken. naast een overnachtingsaccommodatie zijn we ook een gave trouw- en feestlocatie. iedere dag is anders. steek je graag de handen uit de mouwen en sta je graag in de keuken? dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van tap topper, oftewel een barmedewerker. jij gaat...
de shift overnemen van de dagdienst en vanaf dat moment je eigen café runnen
de sfeer bepalen én zorgen dat onze gasten heerlijk kunnen genieten n zich thuis voelen
ervoor zorgen dat aan het einde van de shift het café schoon, aangevuld en ready-to-go is voor de ochtendshift
ook feesten, bruiloften en partijen draaien
jij hebt...
een positieve instelling en maakt makkelijk contact
geen problemen om de verantwoordelijkheid te dragen en durft keuzes te maken
er vooral veel zin in en vindt het leuk om tijdens de weekenden/avonden/feestdagen/vakanties de handen uit de mouwen te steken
een vlotte babbel en helpt graag anderen, of dit nu gasten zijn of collega's
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt...
je eigen kroeg voor de avond
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een contract voor minimaal 2 dagen in de week, inclusief weekend
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
per direct gezocht: zelfstandig werkend kok (32 - 38uur) the colour kitchen is een hospitality concept, met als missie ‘no social waste’. ons doel is: ervoor zorgen dat geen talent in nederland onbenut op de bank blijft zitten. in onze (bedrijfs)restaurants en cateringtak bieden we onze gasten een fijne horeca-ervaring en tegelijkertijd leiden we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt op en begeleiden ze naar een vaste baan. jouw missieals zelfstandig werkend kok ben je het aanspreekpunt voor de professionals en deelnemers in de keuken. je bent daarnaast medeverantwoordelijk voor de operationele keuken activiteiten en zaken rondom veiligheid en hygiëne in de keuken. in jouw keuken worden creatieve gerechten bereid. je zorgt voor oprechte gastvrijheidsbeleving op locatie volgens de norm van the colour kitchen. daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toezien op en creëren van een veilige en prettige leeromgeving voor de deelnemers.jouw verhaalje bent een chef die echt van koken houdt en enthousiast wordt van werken met verse ingrediënten, iemand die zijn culinaire creativiteit kan toepassen om mensen te inspireren en motiveren. je houdt van mensen en vindt het een uitdaging om mensen zichzelf te laten ontwikkelen. je bent van nature een sociaal en positief mens. je bent ondernemend en toont initiatief. je laat je niet snel uit het veld slaan en bent creatief in het zoeken naar oplossingen. jij hebt
mbo werk- en denkniveau;
minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
ruime werkervaring in de horeca en kennis van trends in de horeca.
goede sociale- en communicatieve vaardigheden;
wat bieden wij?een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving met een leuk en divers team van mensen. in het team van the colour kitchen werk je in een positieve en oprechte werkomgeving waarbij een goede werk- privé balans voorop staat.
kom jij flying fox versterken? bij flying fox worden onder andere de sauzen, het pizzadeeg en nog veel meer producten voorbereid voor alle vestigingen van woodstone pizza and wine. ook produceren we verschillende producten voor externe partijen. we zijn per direct op zoek naar een productiemedewerker/schoonmaker voor 3 dagen per week.de werktijden zijn overdag. in de avonduren en in het weekend ben je in principe vrij. uren kunnen per week verschillen en zal ongeveer van 8 tot 24 uur zijn. jij zal zorg dragen voor de afwas. daarnaast maak je schoon en help je het productieteam mee waar extra handen nodig zijn, bijvoorbeeld met het inpakken en orderpicken.functie eisen: wij zoeken iemand met een ongelofelijke persoonlijkheid! vriendelijkheid, energieke werknemers zijn vitaal voor het succes van onze restaurants. als jij jezelf ziet als energiek, een teamplayer en vrolijk, dan hebben we jou nodig!bedrijfsprofiel:flying fox is een productiebedrijf met een informele werksfeer. we nemen ons werk serieuzer dan onszelf. als bedrijf onderscheiden we ons in de horeca catering door maatwerk te leveren. dit doen wij door flexibel te zijn en goed naar de behoefte van onze klanten te luisteren. deze flexibiliteit bieden we ook aan onze chauffeur. wil je ’s ochtends werken of liever in de middag beginnen? geen probleem! in goed overleg maken we het roosters.