wil jij werken op één van de mooiste plekken in midden nederland? wil je samen met jouw collega’s dagelijks de verwachtingen van onze gasten overtreffen? steek je graag je handen uit de mouwen en ben jij op zoek naar een uitdagende functie binnen de horeca? dan is dit dé kans om jouw horecatalent te laten zien!hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt:
keuken manager (fulltime / parttime)
we zijn op zoek naar een gepassioneerde en ervaren keuken manager voor ons hotel conferentiecentrum en maarten maartens restaurant. in deze rol ben je de drijvende kracht achter de culinaire identiteit van de locaties. je werkt nauw samen met de chef-kok en sous-chef en bent verantwoordelijk voor hoe de keuken georganiseerd wordt. bij hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel draait het om duurzaamheid, innovatie, smaak en teamspirit, waarbij de focus ligt op verse (lokale) ingrediënten in combinatie met kwaliteit en kwantiteit. je speelt een sleutelrol in het ontwerpen, uitvoeren en verfijnen van unieke menu’s die passen bij de sfeer van onze restaurants. bovendien houd je van organiseren en verbeteren, en ben je de ondersteunde factor in de keuken.
wat verwachten wij van jou?
als keuken manager stuur je een team van zelfstandige koks en leerling-koks aan, terwijl je de dagelijkse operatie in de verschillende keukens beheert. je bent betrokken bij het opleiden van nieuwe teamleden, bewaakt de kwaliteit en consistentie van de gerechten, en zorgt voor een efficiënte uitvoering van de werkprocessen. bovendien ben je toekomstgericht en is het jouw ambitie om samen met het team de beste gerechten voor onze gasten klaar te maken.je werkt actief mee op de locaties om ervoor te zorgen dat de culinaire visie van ons landgoed op elke locatie tot leven komt. in samenspraak met jouw team ontwikkel je seizoensgebonden menu’s die passen bij culinaire trends en duurzaamheid. jouw leiderschap zorgt voor een inspirerende werkomgeving voor de medewerkers en een uitzonderlijke eetervaring voor onze gasten.je houdt van organiseren en zorgt ervoor dat roosters, voorraad, haccp en andere keukentaken op orde zijn. bovendien houd je ervan om controles uit te oefenen en het team hierin mee te nemen. je bent dus niet vies van het nodige computerwerk. delegeren is key, maar controleren is jouw zekerheid.
dit zijn wij:
hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte kunnen ervaren. wij beschikken op ons landgoed van 45 hectare groot over een statig kasteel (het maarten maartenshuis; officiële trouwlocatie van de gemeente utrechtse heuvelrug), een koetshuis, 2 lodges en een hotel met 110 hotelkamers. in de authentieke stijlkamers van het maarten maartenshuis hebben we in de zomer van 2023 maarten maartens restaurant geopend. in het hotel bevindt zich eveneens een sfeervol restaurant met aangrenzend terras, gelegen aan een vijver en uitkijkend op het maarten maartenshuis. er zijn in totaal 30 vergaderzalen, waaronder een congreszaal voor maar liefst 500 gasten.
kort en krachtig:
je motiveert en coacht je team om elke dag het beste uit zichzelf te halen.
je bent creatief in de keuken en houdt ervan om met nieuwe smaken en gerechten te experimenteren.
je hebt sterke organisatorische vaardigheden en bent scherp op kostenbeheersing en voorraadbeheer.
je bent stressbestendig en kan snel schakelen tijdens drukke piekuren.
je werkt mee op de vloer waar nodig en bent een voorbeeld voor je team.
je hebt oog voor duurzaamheid en werkt graag met lokale leveranciers.
je beschikt over relevante ervaring en opleiding (zoals haccp, svh leermeester, etc.)
dit is wat je krijgt:
een fulltime functie in een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. parttime is bespreekbaar.
de kans om jouw leiderschap verder te ontwikkelen en bij te dragen aan de groei van onze organisatie.
een creatieve en inspirerende werkomgeving met ruimte voor culinaire innovatie.
veel vrijheid om je eigen stempel te drukken op de menukaarten van onze locaties.
competitief salaris op basis van ervaring.
borrels, teamuitjes en de kans om deel uit te maken van een hecht team.
interesse?
solliciteer dan snel! stuur je cv en motivatiebrief naar onze afdeling mens en organisatie (mo@sbibeheer.nl).
heb je vragen over de inhoud van de functie, neem dan contact op met youri van der maas, operationeel f&b manager via tel. 0343-473 500.
heb je vragen over de arbeidsvoorwaarden of het sollicitatieproces, neem dan contact op met onze afdeling mens en organisatie, via tel. 0343-473 371.
wij zoeken betrokkenheid bij team en organisatie, en zijn daarom niet op zoek naar een zelfstandig ondernemer. acquisitie op basis van deze vacature stellen we niet op prijs.
onderdeel van sbi
hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel is onderdeel van sbi. sbi staat voor samenwerken, bezinnen en inspireren, en wil bijdragen aan een duurzame ontwikkeling van mensen, organisaties en samenleving. vanuit zes werkorganisaties werken ca. 160 professionals samen met klanten en partners aan thema’s rondom (mede)zeggenschap, arbeidsverhoudingen, sociale innovatie, life events en kunst & cultuur. sbi is tevens huis van arbeidsverhoudingen en sdg house.de 6 werkorganisaties bestaan uit 4 trainings- en adviesbedrijven (odyssee, or consultancy, wissemagroup en sbi formaat), een hotel conferentiecentrum (hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel) en een facilitair bedrijf (sbi beheer).
wil jij graag samen met je collega’s van het front office-team deel uitmaken van het visitekaartje van landgoed zonheuvel? beschik jij over eigenschappen als gastgerichtheid en servicegerichtheid en staan de gasten bij jou altijd centraal? durf jij ook initiatieven te nemen om onze service op een nog hoger niveau te brengen? dan is dit misschien wel jouw kans om je talent te laten zien!hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt een
medewerker front-office (32 uur)
als spin in het web en eerste aanspreekpunt van onze gasten aan de receptie, ben jij het visitekaartje van ons hotel. je bent representatief en stressbestendig. ook beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en ben jij met jouw flexibele instelling ben jij een echt teamplayer, die waar nodig bijspringt op andere afdelingen.jouw belangrijkste taken/verantwoordelijkheden zijn:
aandacht hebben voor je gasten
service verlenen aan onze gasten
ontvangen van de gasten en deze de benodigde informatie verstrekken
reserveringen van leisure gasten aannemen en verwerken in het reserveringssysteem.
bedienen van de telefooncentrale en het verzorgen van de correspondentie
in-en uitchecken van gasten
functie-eisen
je hebt een diploma mbo niveau 4.
je hebt minstens 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
je kan goed overweg met fidelio, internet, outlook, word, excel en 3rd party websites.
je beheerst de nederlandse en de engelse taal, zowel in spreken als schrijven. kennis van de duitse taal is een pré.
je hebt een enthousiaste en positieve instelling
je hebt een dienstverlenend karakter en een daadkrachtige persoonlijkheid
we bieden:
een contract voor 32 uur per week (0,84 fte), voor in eerste instantie 12 maanden
je komt terecht in een supergezellig bedrijf en team, waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat
beloning op basis van kennis en ervaring
reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
tegemoetkoming ziektekostenverzekering
schitterend historisch landgoed om op te werken
kansen om door te groeien binnen de organisatie of bij één van de bedrijven binnen de sbi-groep
veelzijdige en afwisselende baan
volop ruimte voor initiatief
wie zijn wij?landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte in alle aspecten kunnen ervaren. ons hotel is goed geoutilleerd, en onze medewerkers halen alles uit de kast om onze gasten te onthalen op een onvergetelijk verblijf. landgoed zonheuvel is een uniek landgoed met zoveel mogelijkheden!wij beschikken op ons 45 hectare landgoed over een statig kasteel, het maarten maartenshuis (officiële trouwlocatie), een koetshuis, de lodge en een hotel met 110 hotelkamers. het paviljoen biedt tevens ons restaurant met aangrenzend bbq-terras (gelegen aan een vijver en uitkijkend op het maarten maartenshuis), 30 vergaderzalen waaronder een congreszaal voor 500 gasten.vragen?voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met claudia tjan, front office manager, tel. 0343-473 500. indien je meer wilt weten over de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij onze afdeling mens & organisatie, via telefoonnummer 0343-473 371.
wil jij werken op één van de mooiste plekken in midden nederland? wil je samen met jouw collega’s dagelijks de verwachtingen van onze gasten overtreffen? steek je graag je handen uit de mouwen en ben jij op zoek naar een fulltime (of parttime) baan binnen de horeca? dan is dit dé kans om jouw horecatalent te laten zien!hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt een
medewerker restaurant (fulltime/parttime)
in ons recent vernieuwde restaurant ontvangen wij zowel dag-gasten, die van de bosrijke omgeving genieten en komen koffiedrinken, lunchen en/of dineren, maar ook onze particuliere en zakelijke hotelgasten. jij kunt dus snel schakelen tussen de particuliere gast met wie je een ontspannen gesprek kunt voeren, en de zakelijke gast die om efficiënte maar goede service vraagt.er is altijd wat te beleven bij landgoed zonheuvel! of het nu om een diner voor twee, een congres voor 500 deelnemers, een diner in het kasteel maarten maartenshuis, of een feestelijk bruiloftsreceptie gaat: wij gaan voor de optimale beleving! bij landgoed zonheuvel ligt de lat hoog: in service, hospitality én kwaliteit gaan we voor topniveau. en dat sluit precies aan bij jouw kwaliteiten!jouw belangrijkste taken/verantwoordelijkheden zijn:
soepel communiceren met gasten en collega's
je kunt goed tegen druk en hectiek
flexibel inzetbaar, ook in de avonden, weekenden en op feestdagen
zelfstandig en in teamverband werken
gasten meenemen in de beleving van landgoed zonheuvel
functie-eisen
mbo werk en denkniveau (bij voorkeur met werkervaring in de horeca)
een gastvrije, enthousiaste en positieve instelling
dienstverlenend karakter en een daadkrachtige persoonlijkheid
een stralende glimlach waarmee je onze gasten direct thuis laat voelen
we bieden:
een contract voor 24-38 uur per week, voor in eerste instantie 12 maanden
je komt in een leuk team en op een schitterend landgoed te werken, midden in de bossen van de utrechtse heuvelrug
we belonen naar kennis en ervaring
reiskostenvergoeding van € 0,23 per km
tegemoetkoming ziektekostenverzekering € 10,- netto per maand
volop kansen om door te groeien binnen de organisatie of bij één van de bedrijven binnen de sbi-groep en/of de campus landgoed zonheuvel
veelzijdige en afwisselende baan
volop ruimte voor initiatief
wie zijn wij?landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte in alle aspecten kunnen ervaren. ons hotel is goed geoutilleerd, en onze medewerkers halen alles uit de kast om onze gasten te onthalen op een onvergetelijk verblijf. landgoed zonheuvel is een uniek landgoed met zoveel mogelijkheden!wij beschikken op ons 45 hectare landgoed over een statig kasteel, het maarten maartenshuis (officiële trouwlocatie), een koetshuis, de lodge en een hotel met 110 hotelkamers. het paviljoen biedt tevens ons restaurant met aangrenzend bbq-terras (gelegen aan een vijver en uitkijkend op het maarten maartenshuis), 30 vergaderzalen waaronder een congreszaal voor 500 gasten.vragen?voor vragen kun je contact opnemen met youri van der maas (operationeel f&b manager) via het telefoonnummer 0343-473 500. indien je meer wilt weten over de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij onze afdeling mens & organisatie, via telefoonnummer 0343-473 371.
horeca inspiration group zoekt een bedrijfsleider voor bar & bistro op zuid!bar & bistro op zuid zit in utrecht aan het water in hoograven in gevestigd in een oud fabrieksgebouw, dichtbij de roeiverenigingen. we hebben een groot terras met de hele dag zon. op mooie dage liggen mensen heerlijk te zonnen aan de kade. er heerst een relaxed en ongedwongen ‘strandsfeertje’.wij zijn dagelijks geopend voor lunch, diner en borrel. op het menu staat ‘comfort food’ van een hoge kwaliteit zoals burgers uit de josper grill & pizza’s uit een hout gestookte steenoven. daarnaast staan er ook meer verfijnde gerechten op het menu. er is een uitgebreide drankenkaart. bier is een belangrijk product bij op zuid. we hebben 17 verschillende bieren op tap naast +/- 40 op fles. we hebben sinds kort zelfs een eigen huisbier. onze gasten zijn een mix van ‘locals' en zakelijk publiek.de sfeer bij op zuid warm en ongedwongen in een eigentijds en uniek interieur. in totaal werken er 50+ mensen bij op zuid. het serviceteam bestaat uit 35+ mensen in een mix van fulltime en parttime medewerkers.
werken bij horeca inspiration group:
utrecht heeft een ruim aanbod aan diverse horeca. er valt veel te kiezen voor gasten op het gebied van een avondje uit. om ervoor te zorgen dat gasten voor de horeca kiezen die onderdeel uit maken van de horeca inspiration group ( pastoe foodbar, bar & bistro op zuid & guusjes eten & drinken) willen we een beleving creëren die gasten bijblijft. de optimale gastbeleving ontstaat als als de elementen product & prijs, setting & ambiance & ‘last but not least’ de service onderscheidend zijn. bij horeca inspiration group is het onze ambitie is om een beleving te creëren voor gasten die ze bijblijft. we willen de gasten waardevolle momenten bieden en ons zo onderscheiden van andere horeca. om deze ambitie waar te maken hebben wij ons eigen bedrijfs dna ontwikkeld met gezamenlijke waarden om medewerkers te ondersteunen en richting te geven en samen te werken aan onze doelstellingen met als ultiem doel het creëren van waardevolle momenten voor onze gasten.als leidinggevende bij horeca inspiration group wordt van je verwacht dat je deze waarden uitdraagt en gebruikt als leidraad bij de dagelijkse coaching en aansturing van medewerkers.
wij zoeken:
een bedrijfsleider met een ondernemende instelling met ruime ervaring in het aansturen van een groot team. iemand die de liefde en passie voor het horeca vak wil doorgeven aan collega’s. je bent nieuwsgierig en vindt het leuk om op persoonlijk vlak uitgedaagd te worden en vindt persoonlijke ontwikkeling belangrijk.afhankelijk van je kennis en ervaring kun je instromen als bedrijfsleider of bedrijfsleider in opleiding. wil jij je in je werk en als persoon verder ontwikkelen en groeien? wij investeren graag in jou!
functie omschrijving:
als bedrijfsleider zorg jij er samen met het managementteam voor dat alles vlekkeloos verloopt, medewerkers het beste uit zichzelf willen halen en dat gasten zich speciaal en relaxed voelen en waardevolle momenten kunnen beleven.je bent verantwoordelijk voor:
het uitdragen van en werken naar het bedrijfs dna;
optimale & efficiënte bedrijfsprocessen; service, inkoop, personeel, reserveringen;
het juiste niveau van inhoudelijke kennis en kunde bij de medewerkers;
coaching en aansturing van floormanager en overige medewerkers;
aannemen nieuwe collega’s;
roosters;
optimale inkoop- en personeelscijfers;
klachtenafhandeling;
acquisitie en reserveringen, aanname partijen;
administratieve taken;
voorstellen m.b.t. het verbeteren van bedrijfsprocessen en service.
functie-eisen:
je voldoet aan de volgende eisen:
meerdere jaren ervaring in de horeca met enige jaren leidinggevende ervaring;
hbo werk en denkniveau;
diploma sociale hygiëne en basiskennis van haccp is een pré;
uitstekende beheersing van de nederlands en engelse taal;
je bent flexibel en beschikt over een hands-on mentaliteit;
ruime product- en vakkennis;
je bent ambitieus, flexibel, sociaal en beschikt over doorzettingsvermogen;
aanbod:
je komt werken voor een groot & dynamisch horecabedrijf met een jong en enthousiast team;
marktconform salaris;
wij investeren in jouw kennis en opleiding;
doorgroei mogelijkheden.
bar & bistro ‘op zuid’ zoekt een chefkok!bar & bistro op zuid zit in utrecht aan het water in hoograven in gevestigd in een oud fabrieksgebouw, dichtbij de roeiverenigingen. we hebben een groot terras met de hele dag zon. op mooie dage liggen mensen heerlijk te zonnen aan de kade. er heerst een relaxed en ongedwongen ‘strandsfeertje’. wij zijn dagelijks geopend voor lunch, diner en borrel. op het menu staat ‘comfort food’ van een hoge kwaliteit zoals burgers uit de josper grill & pizza’s uit een hout gestookte steenoven. daarnaast staan er ook meer verfijnde gerechten op het menu. er is een uitgebreide drankenkaart. bier is een belangrijk product bij op zuid. we hebben 17 verschillende bieren op tap naast +/- 40 op fles. we hebben sinds kort zelfs een eigen huisbier. onze gasten zijn een mix van ‘locals' en zakelijk publiek. de sfeer bij op zuid warm en ongedwongen in een eigentijds en uniek interieur. in totaal werken er 50+ mensen bij op zuid. de keukenbrigade bestaat uit +/- 15 medewerkers. voornamelijk full-time in dienst.bij op zuid willen we ‘waardevolle momenten’ voor onze gasten creëren. dat doen we door het creëren van een beleving die bij blijft: we serveren goed eten en drinken, leveren goede en persoonlijke service in een ambiance waarin mensen zich comfortabel voelen. als je bij op zuid werkt ben je een ‘host’ die met liefde en passie aan het werk is.
wij zoeken:
wij zoeken een chefkok die onze internationale keukenbrigade kan aansturen begeleiden en inspireren. tevens een (sparring)partner voor het mt en eigenaren. hij/zij werkt aan de culinaire ontwikkeling van de keuken en daarmee aan de verdere ontwikkeling van op zuid.
functie omschrijving:
de chefkok is eindverantwoordelijk voor de (voor)bereiding van de gerechten, stuurt daarbij de volledige keukenbrigade aan en drukt een belangrijk stempel op het culinair niveau van het bedrijf.
je bent onder meer verantwoordelijk voor:
(voor) bereiding van gerechten;
optimale menukaarten;
optimale bedrijfsprocessen;
aansturing keukenbrigade;
aanname beleid keukenteam;
het juiste niveau van kennis en kunde bij de medewerkers;
gastbeleving in samenspraak met service;
roosters;
optimale inkoop- en personeelscijfers;
administratieve taken;
hygiene & haccp;
voorstellen m.b.t. het verbeteren van bedrijfsprocessen;
functie-eisen:
als chefkok voldoe je aan de volgende eisen:
meerdere jaren ervaring (minimaal 3 jaar) als chefkok;
mbo niveau 4 / hbo werk en denkniveau;
diploma sociale hygiëne en basiskennis van haccp is een pré;
uitstekende beheersing van de engelse taal;
je bent flexibel en beschikt over een hands-on mentaliteit;
ruime product- en vakkennis;
je bent ambitieus,flexibel, sociaal en beschikt over doorzettingsvermogen.
aanbod
je komt werken voor een groot & dynamisch horecabedrijf met een jong en enthousiast
team;
marktconform salaris;
wij investeren in kennis en opleiding;
doorgroei mogelijkheden.
chef-kok gezocht voor een bruisend en dynamisch restaurant in leusden!
restaurant chardonnay onderscheidt zich van andere restaurants door de “unlimited dining experience”-formule. voor een vast bedrag nemen we de gast daarbij mee op een culinaire reis. daarbij serveren wij exclusieve en hoogwaardige wijnen, maar ook een goed glas bier of iets anders behoort natuurlijk tot de mogelijkheden.kun jij nederland een culinaire reis laten maken die ze nooit meer zullen vergeten? dan zoeken we jou! jij bent niet alleen een inspiratiebron voor onze menukaart, maar ook voor jouw collega's en gasten. je kent jezelf, dus je haalt het beste uit jezelf, maar vooral ook uit de keukenbrigade. jij drukt je stempel door culinair richting te geven en werk- en bereidingsprocessen te stroomlijnen. als chef-kok voor restaurant chardonnay ben je eindverantwoordelijk voor alle operationele en administratieve zaken binnen jouw keuken. met jouw organisatorische blik waarborg je kwaliteit en gestelde doelstellingen voor de lange en korte termijn. daarnaast bekommer je je alsmede ook over een zo'n effectief en efficiënt mogelijk bereidingsproces. jij zorgt dat elke gast een tot perfectie afgestemde culinaire reis ervaart, elke dag weer. daarbij zorg jij voor de juiste operationele (aan)sturing van jouw keuken om maximaal rendement te behalen en een optimale gastbeleving te garanderen. bij jou, als inspirerend leider van het keukenteam, staat authenticiteit hoog in het vaandel en weet je op elk niveau connecties te creëren en te behouden. je creëert een positieve en productieve omgeving binnen jouw keuken waarbij iedereen het beste uit zichzelf kan halen. met jouw proactieve aanpak stimuleer en coach jij het team in een ieders ontwikkelingsmogelijkheden.jouw verantwoordelijkheden:
je bent eindverantwoordelijk voor de (voor)bereiding van de gerechten;
je stuurt de volledige keukenbrigade aan;
je bent verantwoordelijk voor het inkoop- en voorraadbeheer van de keuken;
je kunt jezelf ontwikkelen en kansen pakken om verder te groeien in jouw rol;
je drukt jouw stempel op het culinaire niveau van het restaurant;
je coördineert een zo'n effectief en efficiënt mogelijk bereidingsproces;
je stelt recepten en menu's vast op basis van jouw inhoudelijke kennis en reikt deze aan.
je bent verantwoordelijk voor de personeelsinzet, zoals het maken van de personeelsroosters, werkverdeling en inzet van medewerkers
de perfecte match:
jij bent een senior en inspirerend leider die zorgt voor een onvergetelijke culinaire gastbeleving
je bent een verbinder: je ontwikkelt productieve relaties met jouw collega's, op zoek naar manieren om de gastervaring en bedrijfsprestaties te verbeteren.
het bedenken en ontwikkelen van de mooiste culinaire reis die je onze gasten kan geven.
je ontwikkelt het potentieel in jouw collega's en bevordert een cultuur waarin mensen worden aangemoedigd om verantwoordelijkheid te nemen, te leren en te groeien door ervaring
jij deelt je onze waardes: vertrouwen, respect, teamwork, enthousiasme, betrokkenheid en aandacht
je hebt een sterke achtergrond in een soortgelijke rol, in een upscale restaurant gedurende meerdere jaren.
gastvrijheid zit in je roots!
de aanbieding chef-koknaast het mogen werken aan een ijzersterk concept in een prachtige omgeving met een enorm gemotiveerd team belonen wij jou met een maandsalaris tussen de €3500 en €4500 bruto per maand, exclusief vakantiegeld en reiskostenvergoeding. daarnaast investeren wij graag in jou, want we willen dat jij ook je ambities kan waarmaken.
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is a super cool and hip hostel on the neude, a 10-minute walk from utrecht central station. a real meeting place for travelers, families, but also for students who come to study or have drinks in our living area and restaurant the 5th. are you ready to roll up your sleeves and do you have an eye for detail? then you are the housekeeping employee we are looking for! you are...
flexible and willing to work in the morning and afternoon (also in the weekend)
going to make sure that the rooms and general areas are neat and clean
going to start your shift by making a planning with your colleagues, so everyone knows what to do and when to finish
you have...
relevant work experience
a positive and enthusiastic attitude
no problem working on your own, you are flexible and willing to help your colleagues
an open-mind and drive and finds sustainability important!
you get...
a role with responsibilities, flexibility, room to take initiative and delicious coffee
salary and employment conditions according to the horeca cao, supplemented with stayokay's own corporate scheme and collective insurances
a job at a central and trendy location where sustainability and a good working atmosphere are high on our priority list
a stayokay discount card for stays at hi hostels (worldwide) and an annual staff party (which of course is amazing)
a job at the nicest hostel chain with an informal working atmosphere and an open corporate culture
a growth spurt in your development. learning on the job or via training from the stayokay academy, or during the exchange programme hi-connect in a hostel abroad? you name it! your development is important to us.
about stayokay with 21 hostels, stayokay is the largest hostel chain in the netherlands and has been a leading player in budget accommodation for 95 years. every hostel is unique and has its own charm. but our culture and stayokay vibe; that's what binds us. the stayokay culture is characterised by three core values: open, passionate and sustainable. open to everyone. we love your drive. and: good job! you'll often hear that at stayokay. that's how we do it at stayokay! we are adventurers in heart and soul and understand very well what makes travelling so unforgettable. that's why we like working with people who know the area like the back of their hand and are willing to share the best insider tips. we like to give our guests a holiday feeling, just in the netherlands!
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. ben jij een zelfstandige werker die het niet erg vindt om de handen uit de mouwen te steken én oog voor detail heeft? dan zijn wij per direct op zoek naar jou in de functie van housekeeping medewerker. jij gaat...
ervoor zorgen dat de kamers en algemene ruimtes er spic en span uitzien
samen met collega’s een planning maken aan het begin van de shift, zodat alles op tijd klaar is
jij hebt…
(eventueel) relevante werkervaring
een positieve en enthousiaste houding
geen probleem om zelfstandig te werken, bent flexibel en helpt je collega’s graag
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een baan op een centrale plek waar een fijne werksfeer en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
kom jij ons team versterken als servicemedewerker meetings & events?ben jij gastvrij, hou je van veel afwisseling in je werkzaamheden én lijkt het je leuk om te werken op een mooie en veelzijdige locatie?lees dan snel verder!jij zorgt dat alles op rolletjes looptals servicemedewerker meetings & events ben je het aanspreekpunt voor onze conferentiegasten. tijdens hun meeting of event zorg je dat het hun aan niets ontbreekt en het programma op rolletjes loopt. je houdt de openbare ruimtes van het hotel, zoals de koffiecorners, netjes en aangevuld en zorgt dat de ochtend- en middagbreaks op het afgesproken moment klaarstaan. tijdens de lunchpauze verschoon je de zalen zodat de gasten hun middagprogramma weer in een nette ruimte kunnen vervolgen. daarnaast zorg je voor het op- en afbouwen van de zalen en doe je voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.de werkzaamheden zijn lekker afwisselend en vinden plaats in shifts van 08.00-16.00 uur of van 15.00-23.00 uur.waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.dit ga je doen als servicemedewerker meetings & events:
aanspreekpunt zijn voor de conferentiegasten;
de openbare ruimtes van het hotel netjes en aangevuld houden;
gereserveerde f&b items op tijd klaarzetten;
zalen verschonen tijdens de pauzes en opruimen na afloop;
op- en afbouwen van de vergaderzalen;
voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.
deze functie past bij jou als jij:
gastvrij bent en van veel variatie in je werk houdt (werkervaring in een soortgelijke functie is een pré);
vloeiend nederlands en engels spreekt;
flexibel inzetbaar bent;
je jezelf herkent in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
je nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
wij bieden jou..
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4 als vakkracht);
een afwisselende fulltime baan met veel roosterflexibiliteit;
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
vacature medewerker bediening horeca (oproep) in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
ben jij op zoek naar een flexibele bijbaan in de omgeving van soesterberg, soest, zeist en amersfoort? als medewerker bediening heb je veel contact met de gasten in ons hotel, kun je ervaring opdoen in de horeca én kom je in een gezellig team van hotel medewerkers terecht.conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een grote verscheidenheid aan gasten. van vergaderingen, trainingen of congressen tot een gaaf event en arrangementen in combinatie met overnachtingen: door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten zijn er tal van mogelijkheden. als restaurant en bar medewerker zorg jij samen met je collega’s voor de beleving van onze gasten en werk je onder andere in de bediening van konnekt restaurant, bar en lounge.
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker (oproep)
bediening in het restaurant en de bar en andere plekken in het hotel;
klaarzetten en afruimen van buffetten;
mise en place maken;
opnemen en serveren van gerechten en drankjes.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
een welkomstbonus van € 100,- netto!
een goed salaris boven het wettelijk minimumloon
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een leerzame en uitdagende bijbaan voor in de avonden, weekenden en vakanties
flexibele werkdagen en tijden; werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊)
leuke extra's waaronder een gratis overnachting
bruto salaris bedieningsmedewerker per uur(incl. vakantiegeld en vakantierecht)16 jaar – € 8,0517 jaar – € 9,6618 jaar – € 11,2719 jaar – € 12,8820 jaar – € 14,50
deze vacature past bij jou als jij:
gastvrij bent en graag de handen uit de mouwen steekt als horeca medewerker bediening
flexibel en minimaal 1x per week inzetbaar bent
jezelf herkent in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
nieuwsgierig bent naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'
vacature medewerker bediening horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als parttime bedieningsmedewerker
als medewerker bediening ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek! deze functie is beschikbaar voor 16 tot 24 uur per week: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt uitsluitend in de avond, waardoor je de ochtenden vrij hebt.de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. je werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen en het serveren van dranken en gerechten. onze keuken werkt veel met lokale en biologische producten die je met trots kunt serveren. en omdat je zelf ook van lekker eten en drinken houdt weet je gasten op enthousiaste wijze te adviseren over de beste wijn-spijs combinaties. natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een sluitdrankje aan het einde van je dienst niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
wil jij werken in de keuken van een schitterende locatie én vind je een goede werk-privé balans en opleidingsmogelijkheden belangrijk?lees dan snel verder!vacature souschefals souschef zorg jij samen met je collega’s voor de culinaire beleving tijdens alle servicemomenten en werk je in de moderne keuken van onze f&b-outlet: konnekt restaurant, bar en lounge.
"niels is chef bij restaurant konnekt: ‘hier kan ik doen waar ik goed in ben en tegelijkertijd anderen helpen groeien. dat maakt het voor mij de ideale werkplek.’"lees het verhaal van onze collega niels hier.
waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.duurzame producten en ingrediëntenals green key goud-gecertificeerd hotel en restaurant is het werken met zoveel mogelijk duurzame, lokale producten uit het seizoen bij onze keukenbrigade vanzelfsprekend. op het ontbijtbuffet vind je bijvoorbeeld de biologische producten zoals de granola, jam en crackers van tlant. maar ook andere duurzame en maatschappelijk betrokken leveranciers zoals de koekfabriek en de bijzondere taartenfabriek maken onderdeel uit van ons assortiment. onze menukaart wisselt regelmatig waarbij onze keukenchefs inspelen op de seizoenen om de gerechten samen te stellen. goede én smaakvolle producten om trots op te zijn dus. wereldse smaken, duurzaam bereid: kook met passie bij ons. in deze functie…
bereid jij alle wereldse lekkernijen die de gasten geserveerd krijgen
help je met het aansturen, coachen en ontwikkelen van de medewerkers
controleer je de kwaliteit, smaak en gaarheid voor doorgifte aan de bediening
probeer en beoordeel je nieuwe recepten en werk je de receptinstructies uit
communiceer en werk je nauw samen met de bediening
lever je een actieve en creatieve bijdrage aan de samenstelling van de menukaart
wij bieden jou…
brutoloon tussen € 2.787,53 en € 3.465,95 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 7)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
mogelijkheid tot een fulltime dienstverband binnen een vierdaagse werkweek
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst
twee weekenden per maand vrij
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie & vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerkerevents per jaar
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij…
voelt je een echte wereldburger
hebt een koksopleiding afgerond
hebt al werkervaring in de keuken opgedaan
spreekt nederlands en/ of engels
kennis van de nederlandse taal is een pré
bent gastvrij en steekt graag de handen uit de mouwen
bent flexibel inzetbaar
herkent jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
word jij onze nieuwe supervisor bediening - restaurant & bar?
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig conferentiehotel met een grote verscheidenheid aan gasten. van vergaderingen, trainingen of congressen tot een gaaf event in combinatie met overnachtingen: door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten zijn er tal van mogelijkheden. als supervisor bediening - restaurant & bar ben je werkzaam binnen onze f&b-outlet “konnekt”. hier zorg jij, samen met je collega’s, dat het onze gasten aan niets ontbreekt en ze kunnen genieten van onze ‘wereldse gastvrijheid’.
jouw werkzaamheden als supervisor bediening - restaurant & bar
als supervisor bediening - restaurant & bar ben je werkzaam in het restaurant in het hart van het hotel. . dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek!de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. daarnaast coach en inspireer je de bedieningsmedewerkers van het restaurant en de bar. maar je verricht ook diverse werkzaamheden zoals het ontvangen en bedienen van gasten, roosters maken en het inkopen van f&b middelen en materialen. proactief meedenken over de ontwikkeling van het restaurant en de dienstverlening past jou ook. duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid vind jij, net als wij, belangrijk. natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding", onder andere door een handige medewerkersapp. deze functie is beschikbaar voor gemiddeld 38 uur per week, verdeeld over vier of vijf werkdagen. de werkdagen en -tijden zijn voornamelijk in de middag en avond en in het weekend, meestal op zaterdag. en we houden er zeker rekening mee dat je ook weekenden vrij bent.
dit bieden wij jou als supervisor bediening - restaurant & bar
brutoloon tussen € 2.787,53 en € 3.465,95 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 7);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerker events per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze functie past bij jou als jij…
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
een aantal jaar ervaring hebt in een leidinggevende functie binnen de horeca/ hospitality branche en ervaring hebt met het aansturen van een team;
bij voorkeur gediplomeerd svh-leermeester bent. ben je dat nog niet, dan bieden we jou de mogelijkheid dit te worden;
je sociale hygiëne diploma hebt. heb je deze nog niet, dan bieden we jou de mogelijkheid deze te halen;
spreekt vloeiend nederlands en engels (het spreken van meer talen is een pré);
gastvrij bent en graag de handen uit de mouwen steekt;
flexibel inzetbaar bent, met name in de middag en avonden;
jezelf herkent in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
over konnekt
het restaurantgedeelte van konnekt biedt ruimte aan 240 gasten en is onder andere uitgerust met een multifunctioneel foodcourt waar gasten kunnen hier genieten van een veelzijdig assortiment aan eten en drinken, maar natuurlijk ook van het panoramische uitzicht op de bostuin.het atrium van konnekt is een prettige ontmoetingsplek voor een zakelijke afspraak of om rustig te kunnen werken. de konnekt lounge, met meerdere eet- en drinkfuncties, is geschikt voor de ontvangst van grotere zakelijke gezelschappen. deze ruimte kan, bijvoorbeeld in combinatie met de naastgelegen congreszaal, exclusief worden gereserveerd. borrelen kan bij de iconische goud-marmeren bar.
over conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het hotel wordt omringd door de natuur van de utrechtse heuvelrug en bestaat uit twee historische gebouwen met 25 conferentiezalen en 130 hotelkamers. ook is er een bostuin voor recreatie en een evenementenveld voor activiteiten. de twee gebouwen zijn oorspronkelijk een missiehuis en klooster. nu vormen ze een eigentijds conferentiehotel dat voorzien is alle gemakken en faciliteiten van nu. een plek waar wereldse gastvrijheid in de genen zit en waar duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen vanzelfsprekend is.
vacature medewerker bediening horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker
als medewerker bediening ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek!deze functie is beschikbaar voor 38 uur per week: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt als restaurant en bar medewerker vooral in de avond (behalve op zondag want dan is het restaurant 's avonds gesloten).
de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. je werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen en het serveren van dranken en gerechten. onze keuken werkt veel met lokale en biologische producten die je met trots kunt serveren. en omdat je zelf ook van lekker eten en drinken houdt weet je gasten op enthousiaste wijze te adviseren over de beste wijn-spijs combinaties.
natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een sluitdrankje aan het einde van je dienst niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
wil jij werken in de keuken van een schitterende locatie én vind je een goede werk-privé balans en opleidingsmogelijkheden belangrijk?lees dan snel verder!vacature zelfstandig werkend kokals zelfstandig werkend kok zorg jij samen met je collega’s voor de culinaire beleving tijdens alle servicemomenten en werk je in de moderne keuken van onze f&b-outlet: konnekt restaurant, bar en lounge.
niels is chef bij restaurant konnekt: ‘hier kan ik doen waar ik goed in ben en tegelijkertijd anderen helpen groeien. dat maakt het voor mij de ideale werkplek.’
lees het verhaal van onze collega niels hier.
waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.duurzame producten en ingrediëntenals green key goud-gecertificeerd hotel en restaurant is het werken met zoveel mogelijk duurzame, lokale producten uit het seizoen bij onze keukenbrigade vanzelfsprekend. op het ontbijtbuffet vind je bijvoorbeeld de biologische producten zoals de granola, jam en crackers van tlant. maar ook andere duurzame en maatschappelijk betrokken leveranciers zoals de koekfabriek en de bijzondere taartenfabriek maken onderdeel uit van ons assortiment. onze menukaart wisselt regelmatig waarbij onze keukenchefs inspelen op de seizoenen om de gerechten samen te stellen. goede én smaakvolle producten om trots op te zijn dus. wereldse smaken, duurzaam bereid: kook met passie bij ons. in deze functie…
bereid jij alle wereldse lekkernijen die de gasten geserveerd krijgen
verricht je mise en place werkzaamheden voor de verschillende servicemomenten
zorg je dat alles wat jij bereidt er smaakvol uit ziet, lekker smaakt en van constante kwaliteit is
laat jij jouw creativiteit de vrije loop en draag je actief bij aan het samenstellen van wereldse gerechten
werk je ook voor de schermen bij onze front cooking en heb je regelmatig contact met de gasten
wij bieden jou…
brutoloon tussen € 2.344,46 en € 2.858,07 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 5)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
mogelijkheid tot een fulltime dienstverband binnen een vierdaagse werkweek
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst
twee weekenden per maand vrij
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie & vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerkerevents per jaar
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij…
voelt je een echte wereldburger
hebt een koksopleiding afgerond
spreekt nederlands en/ of engels
kennis van de nederlandse taal is een pré
bent gastvrij en steekt graag de handen uit de mouwen
bent flexibel inzetbaar
herkent jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
word jij onze nieuwe front office medewerker / receptionist?ben jij gastvrij en heb je goede communicatie-skills? werk je graag in een internationale omgeving met veel verschillende typen gasten? en lijkt het je leuk om onderdeel te worden van een gezellig team in een bijzonder conferentiehotel in soesterberg? lees dan snel verder over onze vacature voor front office medewerker / receptionist!gasten een thuisgevoel gevenje hoeft niet thuis te zijn om je thuis te voelen. dat is de gedachte waarmee ons team gasten ontvangt en welkom heet. creëer een werelds thuisgevoel, voor elke gast.de receptie vormt het centrale punt van kontakt der kontinenten. hier komt alles samen. soms ook allemaal tegelijk, maar gelukkig ben jij stressbestendig en blijf je altijd glimlachen. in deze functie ben je het visitekaartje van het hotel en heb je een servicegerichte rol. natuurlijk doe je dat niet alleen, want je werkt veel samen met je directe collega’s van het receptieteam. heb je nog niet zoveel werkervaring? dan helpen zij je om alles over het vak te leren.je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen en doorverwijzen van de gasten, het beantwoorden van de telefoon, het aannemen en verwerken van individuele reserveringen, het verstrekken van informatie en verschillende andere administratieve taken.bekijk hier hoe jouw werkdag eruit kan zien. waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een veelzijdige locatie met een rijke historie. dagelijks ontvangen we allerlei gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg in de natuur. samen met ons enthousiaste team van gastvrije medewerkers doen we er alles aan om iedere gast een “thuisgevoel” te geven en elke bijeenkomst succesvol te laten verlopen.dit ga je doen als front office medewerker / receptionist:
je zorgt voor een gastvrij verblijf van onze hotel- en conferentiegasten: van aankomst tot vertrek;
je voorziet gasten van informatie over het hotel en de omgeving en beantwoord vragen via de telefoon en mail;
je brengt gasten en collega’s op de juiste manier met elkaar in contact;
je voert administratieve werkzaamheden uit zoals het verwerken van kamerreserveringen en betalingen. hierbij weet je prioriteiten te stellen en efficiënt en oplossingsgericht te werken;
je krijgt veel verantwoordelijkheid voor je eigen diensten en taken, maar krijgt ook de ruimte om te leren.
wij bieden jou...
brutoloon tussen € 2.344,62 en € 2.858,07 (o.b.v. een 38-urige werkweek horeca cao functiegroep 5);
een eenmalige welkomstbonus van € 250,- netto
een reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding;
een gezonde én lekkere maaltijd tijdens je werkdag;
vrije feestdagen naar keuze;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden.
deze functie past bij jou als jij…
werkervaring in een hotel hebt, bij voorkeur bij de receptie of gemotiveerd bent om de werkervaring bij ons op te komen doen;
van maandag t/m zondag tussen 07.00 en 23.00 uur fulltime (38 uur) en flexibel inzetbaar bent (er is ruimte voor persoonlijke afspraken);
goed nederlands en engels spreekt en schrijft;
er representatief uitziet en sociaal bent;
nieuwsgierig bent naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'.
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. heb jij front office en/of bewaking ervaring en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? dan zijn wij op zoek naar jou! voor stayokay utrecht centrum zoeken wij per direct een nachtportier. jij gaat...
ervoor zorgen dat de laatste en eerste gasten van de dag kunnen inchecken en staat hen te woord
tweemaal een veiligheidsronde lopen door het hostel
jij hebt…
een bhv en sociale hygiëne certificaat op zak, maar dit is geen must
er geen problemen mee alleen in de nacht te werken, beter gezegd je bent een écht nachtvlinder
de mentaliteit om zelfstandig aan de slag te gaan en stressbestendig te kunnen handelen
geen moeite met de nederlandse en engelse taal
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay, collectiviteitskortingen én 15% nachttoeslag boven op jouw salaris
een baan op een centrale plek waar een fijne werksfeer en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over ons met 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
een perfecte cappuccino maken leren wij je welzolang jij onze gasten maar een glimlach serveert stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. ben jij een échte aanpakker en heb jij er geen problemen mee de handen uit de mouwen te steken? dan zijn wij per direct op zoek naar jou in de functie van f&b medewerker. jij gaat…
samen met jouw collega's o.a. bar- en restaurantdiensten draaien en zorgen dat alles op rolletjes loopt, maar geen dag is hier hetzelfde
onze gasten ontvangen in the 5th en het hen zo prettig mogelijk maken
samen met collega’s een planning maken aan het begin van de shift
jij hebt…
een positieve instelling en maakt gemakkelijk contact met zowel gasten als collega's
een passie om te leren, want horecaervaring is geen must, dat biertje tappen leren wij je wel!
geen probleem om zelfstandig te werken, maar helpt jouw collega's waar nodig
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen
wisselende werktijden en -dagen waarbij het aantal uur en je beschikbaarheid in overleg met jou zijn
een baan in een relaxte werksfeer waar je je zelf kunt zijn en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over ons met 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
we'll teach you how to make a perfect cappuccinoas long as you serve our guests a smilestayokay utrecht centrum is a super cool and hip hostel on the neude, a 10-minute walk from utrecht central station. a real meeting place for travelers, families, but also for students who come to study or have drinks in our living area and restaurant the 5th.are you a real go-getter and do you have no problem rolling up your sleeves? then we are looking for you for the position of f&b employee.you will...
run terrace together with your colleagues and work restaurant shifts and ensure that everything runs smoothly, but no day is the same here
welcome our guests in the restaurant/on the terrace and make it as pleasant as possible for them
make a plan for the shift together with your colleagues
you have...
a positive attitude and make contact easily with both guests and colleagues
a passion to learn, because hospitality experience is not a must, we'll teach you how to tap that beer!
no problem to work independently, but help your colleagues where necessary
an open-mind and drive and finds sustainability important!
you get...
a job with a lot of freedom, responsibility, flexibility and really good coffee
a unique workplace with a nice working environment where sustainability is priority
a stayokay employee discount card for inexpensive overnight stays in our other locations (worldwide) & much more
a job at the nicest hostel chain with an informal working atmosphere and an open corporate culture
a growth spurt in your development. learning on the job or via training from the stayokay academy, or during the exchange programme hi-connect in a hostel abroad? you name it! your development is important to us.
about stayokaywith 21 hostels, stayokay is the largest hostel chain in the netherlands and has been a leading player in budget accommodation for 95 years. every hostel is unique and has its own charm. but our culture and stayokay vibe; that's what binds us. the stayokay culture is characterised by three core values: open, passionate and sustainable. open to everyone. we love your drive. and: good job! you'll often hear that at stayokay. that's how we do it at stayokay! we are adventurers in heart and soul and understand very well what makes travelling so unforgettable. that's why we like working with people who know the area like the back of their hand and are willing to share the best insider tips. we like to give our guests a holiday feeling, just in the netherlands!
wie zijn wij?
bij the colour kitchen draait het om maatschappelijke impact maken. dat doen we als een commerciële horeca en catering-onderneming met de missie ‘samen ongekend talent ontdekken’. ons doel: al het onbenut talent dat nu thuis op de bank zit een nieuwe kans geven! kijk vooral ook even op onze website als je hier meer over wilt lezen.
wat ga je doen?
voor één van onze locaties in utrecht zoeken wij een gedreven assistent locatiemanager/praktijkbegeleider. in deze functie ben je samen met het kernteam verantwoordelijk voor de locatie op sociaal, financieel en kwalitatief vlak. je bent het aanspreekpunt voor je collega's en bent het operationele aanspreekpunt voor de gasten en opdrachtgevers. je bent operationeel verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en de administratie. daarnaast ben je de gastheer/vrouw op locatie die de gastvrijheid van the colour kitchen uitdraagt binnen de locatie. je bent 32 tot 38 uur beschikbaar en je woont in de regio utrecht
doel van de functie
de functie heeft als doel het realiseren van een goedwerkende operationele organisatie op de locatie waar je verantwoordelijk voor bent waarbij het behalen van de doelen op sociaal, kwalitatief en financieel gebied uitgangspunt zijn.
taken en verantwoordelijkheden
sociaalmaatschappelijke projecten
je draagt bij aan het creëren van de randvoorwaarden om de deelnemer programma’s op de juiste manier te kunnen uitvoeren en het sociaal rendement te behalen.
personeel en organisatie
je draagt mede zorg voor het aandachts beleid binnen de locatie.
je bent uitvoerend en medebeslisser in selectie van collega's.
je bent mede verantwoordelijk voor de voortgang en onwikkeling van de deelnemers.
gastvriendelijkheid en concept
zorgt voor oprechte gastvrijheidsbeleving op locatie volgens de norm van tck.
je draagt zorgt voor een juiste uitvoering van het tck concept.
je doet bestellingen, coördineert leveringen e.d.
levert input voor aanpassingen assortiment.
je coördineert evenementen, bent altijd het aanspreekpunt voor de gast.
jouw verhaal
je hebt een open karakter en een positief charismatisch voorkomen. je bent een wereldburger en op de hoogte van wat er in de maatschappij gebeurt je hebt een sociaal hart en bent tegelijkertijd zakelijk als dat nodig is. je bent een coachende manager die gericht is op ontwikkeling van de mensen die je aanstuurt. je laat mensen in hun waarde, laat ze hun krachten ontdekken en helpt mensen te ontdekken waar ze nog kunnen verbeteren/groeien. je investeert in bestaande relaties en bouwt graag aan een groter netwerk. je hebt de drive om tck te laten groeien in kwalitatief, sociaal en financieel opzicht en speurt de markt af voor nieuwe ideeën en kansen. jij hebt:
een afgeronde mbo/hbo opleiding
minimaal 2 tot 4 jaar relevante horeca of catering-ervaring
goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
plaats in de organisatie
vijf redenen om bij the colour kitchen te komen werken
werken bij the colour kitchen draait om meer dan alleen geld verdienen. door mensen een nieuwe kans te geven maak je écht verschil in hun leven. vanuit elke functie draag je bij aan ons maatschappelijke doel. maar er zijn nóg meer redenen. bijvoorbeeld deze vijf:
je werkt voor een groeiende sociale onderneming waarin je veel mogelijkheden en vrijheid hebt;
op onze horeca locaties draai je geen extreme late diensten en streven we naar een gezonde balans tussen werk en prive;
ook aan onze horeca professionals bieden wij ruimte voor zelfontwikkeling en zelfontplooiing;
je werkt met een toegewijd en leuk team van mensen, die altijd bereid zijn om te helpen daar waar mogelijk is;
en natuurlijk omdat je oprecht trots kan zijn wanneer deelnemers hun certificaat of diploma in ontvangst nemen!
de assistent locatiemanager is onderdeel van het kernteam op locatie. het kernteam is gezamenlijk verantwoordelijk voor de resultaten op sociaal, kwalitatief en financieel gebied.
gastheer/gastvrouw (24-32 uur)the colour kitchen is een hospitality concept met een maatschappelijk doel: zorgen dat geen talent in nederland onbenut op de bank blijft zitten. hier willen wij onder het mom van #iedereeneenkans voor zorgen. in onze restaurants en cateringtak bieden we onze gasten een fijne horeca-ervaring en tegelijkertijd leiden we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt op en begeleiden ze naar een vaste baan. door onze maatschappelijk missie te koppelen aan ons proffesionele horecaconcept onstaat er een unieke en zeer dynamische werkplek die met geen andere horeca-omgeving is te vergelijken.als gastheer/vrouw ben je verantwoordelijk voor een optimale gastbeleving. je voert de dagelijkse werkzaamheden in de bediening uit en je ondersteund onze deelnemers die in een opleidingstraject zitten.de werkzaamheden plannen we in in overleg en kunnen zowel overdag als in de avond plaats vinden . mede afhanklijk van jouw voorkeuren.ook het aantal uren en dagen stemmen we graag af op onze gezamelijke wensen en behoeftes. jouw verhaalje hebt een enthousiaste en proactieve persoonlijkheid. je wordt enthousiast van het geven van een nieuwe kans aan mensen die dat nodig hebben. je laat je niet makkelijk uit het veld slaan en haalt je voldoening uit kleine successen. je bent bovenal gastvrij en kan mensen het gevoel geven meer dan welkom te zijn. je bent van nature een positief en sociaal mens en draagt graag verantwoordelijkheid.jij hebt:
handen die je graag uit de mouwen steekt
goede sociale- en communicatieve vaardigheden
een flexibele agenda
werkervaring in de horeca/cateringbranche (is een pré)
wij bieden joueen hele hele leuke horeca baan waar jij voldoening en plezier uit kan gaan halen. in het team van the colour kitchen werk je in een positieve en oprechte werkomgeving. we bieden je voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. je kunt je sollicitatie richten aan bas flantua
we like your cv but we love your personality!stayokay soest is een verborgen pareltje midden in het bos. een unieke werkplek in de natuur, waar altijd een relaxte sfeer hangt. van groepen tot gezinnen en van stapelbedden tot vergaderzalen, hier is het allemaal mogelijk.steek jij graag de handen uit de mouwen en houd je van afwisseling? dan zijn wij opzoek naar jou in de functie van allround medewerker!jij gaat...
gasten verwelkomen met je stralende glimlach, in- en uitchecken alsof je nooit anders hebt gedaan en tijdens jouw shift zorgen dat alles bij de front office op rolletjes loopt!
vrienden worden met ons reserveringssysteem pms, wat we gebruiken voor zowel groepen als solo-avonturiers.
je collega's bijstaan en samen zorgen dat elke dag weer een nieuw avontuur is, van ontbijtshifts tot het hosten van bijeenkomsten. geen dag is hetzelfde, en daar houd je van!
onze gasten in de bar en bij feestjes in de watten leggen. van een koud drankje tot een goed gesprek, jij zorgt voor de gezelligheid!
wisselende diensten werken, ook in de weekenden.
jij hebt…
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
als echte 'local know it all' de leuskte tips voor onze gasten
zin om te leren, want horecaervaring is geen must, dat biertje tappen leren wij je wel
geen moeite met de nederlandse en engelse taal en bij voorkeur ook kennis van een andere taal
jij krijgt...
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon van €16,35 wanneer je 21 jaar of ouder bent (20 jaar: €14,71; 19 jaar: €13,08; 18 jaar: €11,44). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen
wisselende werktijden en -dagen waarbij het aantal uur en je beschikbaarheid in overleg met jou zijn
een baan in een relaxte werksfeer waar je je zelf kunt zijn en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!