de assistent restaurantmanager bij gauchos grill is de regisseur van onze gastvrijheid. zijn/haar missie is pas geslaagd als iedere gast tevreden de deur uitgaat!
wie zijn wij?
gauchos grill restaurants exploiteert in nederland 9 kwaliteitsrestaurants, ademt argentinië en staat voor steak, grill, vers, mals & argentijns. wij bestaan al bijna 50 jaar!
casual of chique? vlees, vis of vegetarisch? op het menu vind je voor elk wat wils!
of het gaat om een van onze fameuze steaks, spareribs, verse vis of een veggieburger, alles wordt met de grootste zorg en vooral met een glimlach geserveerd.
over de functie.
je bent van begin tot eind verantwoordelijk voor een heerlijke avond voor onze gasten. zij worden onder jouw regie op hun wenken bediend. om dat te realiseren ben je aanspreekpunt voor jouw collega’s en geef je het goede voorbeeld: je neemt vakkundig bestellingen op en serveert ze uit.
op drukke weekenddagen ben je als (assistent) manager medeverantwoordelijk voor het begeleiden van 5 tot 10 collega’s op de werkvloer. dit vak begint met toewijding en ambitie, de rest kunnen we je leren!
voor jou:
een uitdagende baan met ontwikkelingsmogelijkheden;
goede arbeidsvoorwaarden, (salaris boven cao);
opleiding en training;
leuke extra’s als heerlijke personeelsmaaltijden of korting wanneer je met vrienden bij gauchos komt eten;
soort dienstverband: voltijds en deeltijds.
aanvullende vergoedingen: fooi;
werkschema: flexibel met avondwerk;
locatie: utrecht
voor ons:
positieve vibe en een gezonde dosis energie;
gastgericht, met een brede glimlach;
commerciële en dienstverlenende instelling;
werkervaring in een soortgelijke functie is een pré;
minimaal mbo- werk- en/ of denkniveau;
nederlands- en bij voorkeur ook engelssprekend.
in het bezit van svh-diploma
mocht je niet volledig voldoen aan deze criteria of over weinig leidinggevende ervaring beschikken, dan adviseren we je om te solliciteren naar de functie van trainee assistent manager
we like your cv but we love your personality! stayokay soest is een verborgen pareltje midden in het bos. een unieke werkplek in de natuur, waar altijd een relaxte sfeer hangt. van groepen tot gezinnen en van stapelbedden tot vergaderzalen, hier is het allemaal mogelijk. heb jij een passie voor koken en zit je vol bruisende ideeën voor de menukaart? dan zijn wij opzoek naar jou in de functie van keukenmedewerker! jij gaat...
koken voor onze gasten
samenwerken met jouw collega's in de keuken, maar vindt het ook niet erg zelfstandig te werk te gaan
je bezighouden met alles wat met de keuken te maken heeft, van het doen en controleren van bestellingen, het bijvullen van de voorraden tot het onderhouden van keukengerei
jij hebt...
vooral zin om te koken, bent creatief en laat dit zien in je kookkunsten
kennis van het haccp-kwaliteitssysteem en zorgt voor een schone keuken
een positief karakter, jouw persoonlijkheid vinden we het allerbelangrijkste dus wees vooral jezelf
geen problemen om wisseldiensten te werken; namelijk avonden, weekenden en eventueel ochtenden
jij krijgt...
een functie met veel afwisseling, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een baan op een supergroene plek waar een fijne werksfeer en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
wij zoeken een smiling gaucho.
wie zijn wij?gauchos grill restaurants exploiteert in nederland 9 kwaliteitsrestaurants, ademt argentinië en staat voor steak, grill, vers, mals & argentijns. wij bestaan al 46 jaar.casual of chique? vlees, vis of vegetarisch? op het menu vind je voor elk wat wils! of het gaat om een van onze fameuze steaks, spareribs, verse vis of een veggieburger, alles wordt met de grootste zorg en vooral met een glimlach geserveerd.wat ga je doen? een warm welkom aan onze gasten: fijn dat u er bent! je neemt zorgvuldig alle bestellingen op en serveert ze professioneel uit. alles met een hartelijke smile. als het aan jou ligt, willen ze nooit meer weg. een feel-good-ervaring, van begin tot eind. dat is jouw werk. voor jou:
een leuke (bij)baan met mogelijkheid om door te groeien;
flexibele uren (avond en weekend);
een aantrekkelijk salaris;
werken in een gezellig team;
leuk extra’s als aantrekkelijke personeelsmaaltijden of korting wanneer je met vrienden bij gauchos komt eten.
locatie: utrecht
voor ons:
positieve vibe en een gezonde dosis energie;
je werkt gastgericht, mét een brede glimlach;
werkervaring in een soortgelijke functie. nog geen ervaring? no problem, bij het gauchos team kun je trainen-on-the-job.
nederlands en bij voorkeur ook engels sprekend;
het is fijn als je tenminste twee tot drie shifts per week kunt werken en in de weekenden beschikbaar bent. wil je meer (of fulltime) werken kan dat natuurlijk ook!
we like your cvbut we love your personality!stayokay soest is een verborgen pareltje midden in het bos. een unieke werkplek in de natuur, waar altijd een relaxte sfeer hangt. van groepen tot gezinnen en van stapelbedden tot vergaderzalen, hier is het allemaal mogelijk.ben jij een échte aanpakker en heb jij er geen problemen mee de handen uit de mouwen te steken? dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van allround supervisor.jij gaat...
het team bij de frontoffice ondersteunen bij dagelijkse operationele taken en fungeren als het eerste aanspreekpunt voor vragen en uitdagingen
nauw samenwerken met de assistant hostelmanager
helpen met de organisatie van onze evenementen
altijd op zoek naar creatieve manieren voor een optimale service
vrienden worden met ons reserveringssysteem pms, wat we gebruiken voor zowel groepen als solo-avonturiers
jij hebt...
enkele jaren relevante werkervaring in de hospitality branche; wij leren ook graag van jou
als sturend voorman/-vrouw geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
bruisende ideeën, durft keuzes te maken, legt makkelijk contact en bent gedreven
geen problemen te werken met een wisselend rooster waarin je ook in de avonden en weekenden werkt
er vooral heel veel zin in en bruist van de energie
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt...
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, afwisseling én lekkere koffie
salaris volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay, een bonus, collectiviteitskortingen en pensioenregeling
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd), elk jaar een supertof medewerkersfeest en managersdagen waarbij ontwikkeling en gezelligheid voorop staan
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is a super cool and hip hostel on the neude, a 10-minute walk from utrecht central station. a real meeting place for travelers, families, but also for students who come to study or have drinks in our living area and restaurant the 5th.are you an independent worker who doesn't mind rolling up your sleeves and has an eye for detail? then we are looking for you immediately for the position of housekeeping employee (common areas)you will...
ensure that the common areas, staff rooms, and toilets are spotless
work shifts from 09:00 to 16:00 (3 or 4 days a week, occasionally including weekends)
you have...
(possibly) relevant work experience
a positive and enthusiastic attitude no problem working independently, are flexible, and enjoy helping your colleagues
an open mind and drive, and you value sustainability!
you will get...
a position with a lot of freedom, responsibility, flexibility, and delicious coffee
an all-in hourly wage of €17.21 if you are 20 years or older (19 years: €15.49; 18 years: €13.77). an all-in hourly wage means that your holiday allowance and accrued vacation hours are paid out directly each month, so you don't have to wait for them
a stayokay discount card for, among other things, affordable overnight stays (worldwide)
a super cool staff party every year
a job at the coolest hostel chain with an informal working atmosphere and an open company culture
a growth spurt in your development.
learning on the job or through training from the stayokay academy, or during the hi-connect exchange program at a hostel abroad? you name it! we find your development important.
about stayokaywith 21 hostels, stayokay is the largest hostel chain in the netherlands and has been a leading player in budget accommodation for almost 100 years. and everything we do, we do as sustainably as possible. our culture? we're a 'family of hostels'. different everywhere, but the atmosphere is always open, positive and innovative. together we go for the best result. we are adventurers at heart and understand very well what makes travel so unforgettable. that's why we like working with people who know the area like the back of their hand and who are willing to share the best insider tips. we like to give our guests a vacation feeling in the netherlands!
kom jij ons team versterken als servicemedewerker meetings & events?ben jij gastvrij, hou je van veel afwisseling in je werkzaamheden én lijkt het je leuk om te werken op een mooie en veelzijdige locatie?lees dan snel verder!jij zorgt dat alles op rolletjes looptals servicemedewerker meetings & events ben je het aanspreekpunt voor onze conferentiegasten. tijdens hun meeting of event zorg je dat het hun aan niets ontbreekt en het programma op rolletjes loopt. je houdt de openbare ruimtes van het hotel, zoals de koffiecorners, netjes en aangevuld en zorgt dat de ochtend- en middagbreaks op het afgesproken moment klaarstaan. tijdens de lunchpauze verschoon je de zalen zodat de gasten hun middagprogramma weer in een nette ruimte kunnen vervolgen. daarnaast zorg je voor het op- en afbouwen van de zalen en doe je voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.de werkzaamheden zijn lekker afwisselend en vinden plaats in shifts van 08.00-16.00 uur of van 15.00-23.00 uur.waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.dit ga je doen als servicemedewerker meetings & events:
aanspreekpunt zijn voor de conferentiegasten;
de openbare ruimtes van het hotel netjes en aangevuld houden;
gereserveerde f&b items op tijd klaarzetten;
zalen verschonen tijdens de pauzes en opruimen na afloop;
op- en afbouwen van de vergaderzalen;
voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.
deze functie past bij jou als jij:
gastvrij bent en van veel variatie in je werk houdt (werkervaring in een soortgelijke functie is een pré);
vloeiend nederlands en engels spreekt;
flexibel inzetbaar bent;
je jezelf herkent in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
je nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
wij bieden jou..
brutoloon tussen € 2.378,79 en € 2.683,41 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4 als vakkracht).
meer weten over onze (aanvullende) arbeidsvoorwaarden? bekijk het volledige overzicht op deze pagina.heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. ben jij een zelfstandige werker die het niet erg vindt om de handen uit de mouwen te steken én oog voor detail heeft? dan zijn wij per direct op zoek naar jou in de functie van housekeeping medewerker. jij gaat...
ervoor zorgen dat de algemene ruimtes, personeelsruimtes en toiletten er spic en span uitzien
shifts werken van 09:00 uur tot 16:00 uur (3 of 4 dagen per week met af en toe ook weekenddagen)
jij hebt…
(eventueel) relevante werkervaring
een positieve en enthousiaste houding
geen probleem om zelfstandig te werken, bent flexibel en helpt je collega’s graag
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon van €17,21 wanneer je 20 jaar of ouder bent (19 jaar: €15,49; 18 jaar: €13,77). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. heb jij f&b ervaring en wil jij ons nieuwe restaurant op de kaart zetten? dan zijn wij op zoek naar jou! voor stayokay utrecht - centrum zoeken wij per direct een manager f&b. jij gaat...
samen met collega’s zorgen dat alles rondom f&b en feesten goed geregeld is
als sturend voorman jouw team informeren, trainen en motiveren
als lid van het management team bijdragen aan het opstellen en realiseren van het budget en jaarplan, partnerships aan en meepraten over alle afdelingen
jij hebt…
een relevante opleiding op minimaal mbo-niveau afgerond en enkele jaren aantoonbare (leidinggevende) ervaring in de f&b
bruisende ideeën, durft keuzes te maken, legt makkelijk contact en bent gedreven
een analytisch vermogen en weet daarop te sturen
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, ontwikkelmogelijkheden én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao (schaal 8), aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
word jij onze nieuwe front office medewerker / receptionist?ben jij gastvrij en heb je goede communicatie-skills? werk je graag in een internationale omgeving met veel verschillende typen gasten? en lijkt het je leuk om onderdeel te worden van een gezellig team in een bijzonder conferentiehotel in soesterberg? lees dan snel verder over onze vacature voor front office medewerker / receptionist!gasten een thuisgevoel gevenje hoeft niet thuis te zijn om je thuis te voelen. dat is de gedachte waarmee ons team gasten ontvangt en welkom heet. creëer een werelds thuisgevoel, voor elke gast.de receptie vormt het centrale punt van kontakt der kontinenten. hier komt alles samen. soms ook allemaal tegelijk, maar gelukkig ben jij stressbestendig en blijf je altijd glimlachen. in deze functie ben je het visitekaartje van het hotel en heb je een servicegerichte rol. natuurlijk doe je dat niet alleen, want je werkt veel samen met je directe collega’s van het receptieteam. heb je nog niet zoveel werkervaring? dan helpen zij je om alles over het vak te leren.je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen en doorverwijzen van de gasten, het beantwoorden van de telefoon, het aannemen en verwerken van individuele reserveringen, het verstrekken van informatie en verschillende andere administratieve taken.bekijk hier hoe jouw werkdag eruit kan zien. waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een veelzijdige locatie met een rijke historie. dagelijks ontvangen we allerlei gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg in de natuur. samen met ons enthousiaste team van gastvrije medewerkers doen we er alles aan om iedere gast een “thuisgevoel” te geven en elke bijeenkomst succesvol te laten verlopen.dit ga je doen als front office medewerker / receptionist:
je zorgt voor een gastvrij verblijf van onze hotel- en conferentiegasten: van aankomst tot vertrek;
je voorziet gasten van informatie over het hotel en de omgeving en beantwoord vragen via de telefoon en mail;
je brengt gasten en collega’s op de juiste manier met elkaar in contact;
je voert administratieve werkzaamheden uit zoals het verwerken van kamerreserveringen en betalingen. hierbij weet je prioriteiten te stellen en efficiënt en oplossingsgericht te werken;
je krijgt veel verantwoordelijkheid voor je eigen diensten en taken, maar krijgt ook de ruimte om te leren.
wij bieden jou...
brutoloon tussen € 2.419,75 en € 2.929,52 (o.b.v. een 38-urige werkweek horeca cao functiegroep 5);
meer weten over onze (aanvullende) arbeidsvoorwaarden? bekijk het volledige overzicht op deze pagina.deze functie past bij jou als jij…
werkervaring in een hotel hebt, bij voorkeur bij de receptie of gemotiveerd bent om de werkervaring bij ons op te komen doen;
van maandag t/m zondag tussen 07.00 en 23.00 uur fulltime (38 uur) en flexibel inzetbaar bent (er is ruimte voor persoonlijke afspraken);
goed nederlands en engels spreekt en schrijft;
er representatief uitziet en sociaal bent;
nieuwsgierig bent naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'.
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
vacature medewerker bediening ontbijt & lunch horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker ontbijt & lunch
als medewerker bediening ontbijt & lunch ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek! deze functie is beschikbaar voor 38 uur per week, waarvan 2 weekenden per maand: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt uitsluitend in de ochtend en middag, waardoor je de avonden vrij hebt. de werktijden zijn tussen 06:00 uur en 15:00 uur. je bent 's middags dus op tijd klaar met werken. als bedieningsmedewerker ontbijt & lunch ben jij de vroege vogel die zorgt voor een warm welkom tijdens het ontbijt en de lunch in ons restaurant konnekt. jouw gevoel voor wereldse gastvrijheid in combinatie met jouw enthousiasme, passie en vakkennis zorgt dat onze gasten zich helemaal thuis voelen.de ochtenden en middagen zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het ontbijt en de lunch soepel verlopen en onze gasten een fijne dag hebben.jij ontvangt de restaurantgasten en start het ontbijt-en lunchbuffet op. daarnaast zorg je dat het buffet netjes aangevuld wordt en na afloop ook weer wordt opgeruimd. je bent een aanspreekpunt voor de gasten en bij jou staat een wereldse gastvrije beleveling op één.natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een maandelijkse vrijmibo hierbij niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden tussen 06:00-15:00 uur (en dus elke avond vrij 😊);
twee weekenden per maand ben je vrij (en dus twee weekenden per maand aan het werk);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker ontbijt & lunch bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
ons verhaalwij zijn een professionele en commerciële hospitality organisatie met een groot maatschappelijk hart. wij willen samen met onze gasten en onze partners het verschil maken door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een nieuwe kans te bieden.dit doen we door ze een horecaopleiding te geven, die afgestemd is op hun specifieke wensen en behoeftes. dit betekent intensieve begeleiding in de praktijk, maar ook op persoonlijk vlak. alles met het doel om iemand door te kunnen plaatsen naar een reguliere baan of opleiding. the colour kitchen is momenteel actief als restaurant, als partycateringconcept en op de bedrijf restauratieve markt.sales medewerker (24-32 uur)de functieals sales medewerker ondersteun je de sales-afdeling en de verkoop van ruimtes en de daarbij horende pakketten. je werkzaamheden zijn o.a. het ontvangen, maar ook het doorverwijzen van gasten en leveranciers. ook het maken van offertes en andere salesactiviteiten horen bij deze functie. het sales team bevindt zich in het hart van onze organisatie en is verantwoordelijk voor alle commerciële verkopen binnen het bedrijf.de werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit de volgende onderdelen: dagelijkse a la carte reserveringen bijhouden behandelen van offerte trajecten tbv banqueting op alle locaties behandelen van catering aanvraag werksheets aanmaken sheet meetings voorbereiden en voorzitten (wekelijks) after sales verzorgen klachten afhandeling controle op dagelijkse presentatie gasten ruimtes inhuur materialen tbv banqueting en catering telefonische acquisitie ontvangen en doorverwijzen van gasten en leveranciersde werktijdende werktijden zijn van 9.00 uur- 17.00 uur. een flexibele instelling is echter zeer gewenst, daar onverwachte gebeurtenissen kunnen leiden tot het moeten afwijken van het geplande rooster. de locatie de locatie is in de wijk zuilen in utrecht. hier hebben wij een restaurant met groot terras en verschillende zalen gevestigd in een oud schoolgebouw uit de jaren '30. jouw verhaaljij hebt een enthousiaste en professionele persoonlijkheid. je bent goed in plannen en organiseren en je bent multicultureel bewust. je bent flexibel, initiatiefrijk en past binnen een jonge team van professionals, die maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel heeft staan. het is belangrijk dat je het leuk vindt om in een horecaomgeving te werken/zijn.jij hebt:goede sociale- en communicatieve vaardigheden;commerciële vaardigheden;planningsvaardigheden;horeca ervaring; kennis van en ervaring met het werken met reserveringssystemen wij biedeneen uitdagende baan in een dynamische werkomgeving binnen een leuk en divers jong team van professionals. in het team van the colour kitchen werk je in een positieve en oprechte werkomgeving. kortom een baan waarbij jij het verschil maakt!is ons verhaal, jouw verhaal?
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. heb jij front office en/of bewaking ervaring en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? dan zijn wij op zoek naar jou! voor stayokay utrecht centrum zoeken wij per direct een nachtportier. jij gaat...
ervoor zorgen dat de laatste en eerste gasten van de dag kunnen inchecken en staat hen te woord
tweemaal een veiligheidsronde lopen door het hostel
jij hebt…
een bhv en sociale hygiëne certificaat op zak, maar dit is geen must
er geen problemen mee alleen in de nacht te werken, beter gezegd je bent een écht nachtvlinder
de mentaliteit om zelfstandig aan de slag te gaan en stressbestendig te kunnen handelen
geen moeite met de nederlandse en engelse taal
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay, collectiviteitskortingen én 15% nachttoeslag boven op jouw salaris
een baan op een centrale plek waar een fijne werksfeer en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
word jij onze nieuwe supervisor bediening - restaurant & bar?
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig conferentiehotel met een grote verscheidenheid aan gasten. van vergaderingen, trainingen of congressen tot een gaaf event in combinatie met overnachtingen: door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten zijn er tal van mogelijkheden. als supervisor bediening - restaurant & bar ben je werkzaam binnen onze f&b-outlet “konnekt”. hier zorg jij, samen met je collega’s, dat het onze gasten aan niets ontbreekt en ze kunnen genieten van onze ‘wereldse gastvrijheid’.
jouw werkzaamheden als supervisor bediening - restaurant & bar
als supervisor bediening - restaurant & bar ben je werkzaam in het restaurant in het hart van het hotel. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek!de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. daarnaast coach en inspireer je de bedieningsmedewerkers van het restaurant en de bar. maar je verricht ook diverse werkzaamheden zoals het ontvangen en bedienen van gasten, roosters maken en het inkopen van f&b middelen en materialen. proactief meedenken over de ontwikkeling van het restaurant en de dienstverlening past jou ook. duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid vind jij, net als wij, belangrijk. natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding", onder andere door een handige medewerkersapp. deze functie is beschikbaar voor gemiddeld 38 uur per week, verdeeld over vier of vijf werkdagen. de werkdagen en -tijden zijn voornamelijk in de middag en avond en in het weekend, meestal op zaterdag. en we houden er zeker rekening mee dat je ook weekenden vrij bent.
dit bieden wij jou als supervisor bediening - restaurant & bar
brutoloon tussen € 2.801,74 en € 3.553,28 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 7);
meer weten over onze (aanvullende) arbeidsvoorwaarden? bekijk het volledige overzicht op deze pagina.
deze functie past bij jou als jij…
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
een aantal jaar ervaring hebt in een leidinggevende functie binnen de horeca/ hospitality branche en ervaring hebt met het aansturen van een team;
bij voorkeur gediplomeerd svh-leermeester bent. ben je dat nog niet, dan bieden we jou de mogelijkheid dit te worden;
je sociale hygiëne diploma hebt. heb je deze nog niet, dan bieden we jou de mogelijkheid deze te halen;
spreekt vloeiend nederlands en engels (het spreken van meer talen is een pré);
gastvrij bent en graag de handen uit de mouwen steekt;
flexibel inzetbaar bent, met name in de middag en avonden;
jezelf herkent in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
over konnekt
het restaurantgedeelte van konnekt biedt ruimte aan 240 gasten en is onder andere uitgerust met een multifunctioneel foodcourt waar gasten kunnen hier genieten van een veelzijdig assortiment aan eten en drinken, maar natuurlijk ook van het panoramische uitzicht op de bostuin.het atrium van konnekt is een prettige ontmoetingsplek voor een zakelijke afspraak of om rustig te kunnen werken. de konnekt lounge, met meerdere eet- en drinkfuncties, is geschikt voor de ontvangst van grotere zakelijke gezelschappen. deze ruimte kan, bijvoorbeeld in combinatie met de naastgelegen congreszaal, exclusief worden gereserveerd. borrelen kan bij de iconische goud-marmeren bar.
over conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het hotel wordt omringd door de natuur van de utrechtse heuvelrug en bestaat uit twee historische gebouwen met 25 conferentiezalen en 130 hotelkamers. ook is er een bostuin voor recreatie en een evenementenveld voor activiteiten. de twee gebouwen zijn oorspronkelijk een missiehuis en klooster. nu vormen ze een eigentijds conferentiehotel dat voorzien is alle gemakken en faciliteiten van nu. een plek waar wereldse gastvrijheid in de genen zit en waar duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen vanzelfsprekend is.
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. ben jij een zelfstandige werker die het niet erg vindt om de handen uit de mouwen te steken én oog voor detail heeft? dan zijn op zoek naar jou in de functie van stagiair facilitaire dienst. jij gaat...
meehelpen met kamers schoon- en opmaken met collega's van facility
samen met collega’s een planning maken aan het begin van de shift, zodat alles op tijd klaar is
vooral heel veel leren en een leuke stageperiode hebben
jij hebt…
de competentie makkelijk te schakelen tussen verschillende werkzaamheden, volgt een relevante mbo-opleiding en komt minimaal 4 maanden stagelopen (langer mag altijd)
als echte ‘local know it all’ de leukste tips voor onze gasten
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een stageplek met veel afwisseling, ruimte voor initiatief, flexibiliteit én lekkere koffie
natuurlijk elke maand een passende stagevergoeding van €500 (op fulltime basis) op jouw bankrekening
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
een perfect biertje tappen leren wij je wel zolang jij onze gasten maar een glimlach serveert stayokay utrecht - bunnik is een supermooie plek om te werken. het hostel ligt op het landgoed rhijnauwen, net buiten utrecht en heeft o.a. een statig landhuis en een gezellig café en terras waar ook dagjesmensen graag neerstrijken. naast een overnachtingsaccommodatie zijn we ook een gave trouw- en feestlocatie. iedere dag is anders. steek je graag de handen uit de mouwen en sta je graag in de keuken? dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van tap topper, oftewel een barmedewerker. jij gaat...
de shift overnemen van de dagdienst en vanaf dat moment je eigen café runnen
de sfeer bepalen én zorgen dat onze gasten heerlijk kunnen genieten n zich thuis voelen
ervoor zorgen dat aan het einde van de shift het café schoon, aangevuld en ready-to-go is voor de ochtendshift
ook feesten, bruiloften en partijen draaien
jij hebt...
een positieve instelling en maakt makkelijk contact
geen problemen om de verantwoordelijkheid te dragen en durft keuzes te maken
er vooral veel zin in en vindt het leuk om tijdens de weekenden/avonden/feestdagen/vakanties de handen uit de mouwen te steken
een vlotte babbel en helpt graag anderen, of dit nu gasten zijn of collega's
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt...
je eigen kroeg voor de avond
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een contract voor minimaal 2 dagen in de week, inclusief weekend
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een all-in uurloon van €17,21 wanneer je 20 jaar of ouder bent (19 jaar: €15,49; 18 jaar: €13,77). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
we like your cvbut we love your personality!stayokay utrecht - bunnik is een supermooie plek om te werken. het hostel ligt op het landgoed rhijnauwen, net buiten utrecht en heeft o.a. een statig landhuis en een gezellig café en terras waar ook dagjesmensen graag neerstrijken. naast een overnachtingsaccommodatie zijn we ook een gave trouw- en feestlocatie. iedere dag is anders. sta je graag in de keuken en zit je vol bruisende ideeën voor de menukaart? dan zijn wij opzoek naar jou in de functie van keukenhulp!jij gaat...
meekoken voor onze gasten, of dat nou de a la carte gerechten of feestbuffetten zijn
samenwerken met jouw collega's in de keuken, maar vind het ook niet erg om zelfstandig aan de slag te gaan
je bezighouden met al het andere wat met de keuken te maken heeft, van het controleren van bestellingen tot het onderhouden van de spoelkeuken, maar ook de afwas en de eetzalen opruimen hoort erbij
jij hebt...
een positief karakter, jouw persoonlijkheid vinden we het allerbelangrijkste dus wees vooral jezelf
een passie voor koken, bent creatief en laat dit zien in je kookkunsten
kennis van het haccp-kwaliteitssysteem
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
overzicht als het druk is en bent bezig jouw werkplek netjes te houden
jij krijgt...
een functie met veel afwisseling, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon van €17,21 wanneer je 20 jaar of ouder bent (19 jaar: €15,49; 18 jaar: €13,77). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
arbeidsvoorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
je hoeft geen michelin ster te halenzolang je maar verse energie meebrengt stayokay utrecht - bunnik is een supermooie plek om te werken. het hostel ligt op het landgoed rhijnauwen, net buiten utrecht en heeft o.a. een statig landhuis en een gezellig café en terras waar ook dagjesmensen graag neerstrijken. naast een overnachtingsaccommodatie zijn we ook een gave trouw- en feestlocatie. iedere dag is anders. steek je graag de handen uit de mouwen en sta je graag in de keuken? dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van keukenwonder.jij gaat…
samen met jouw collega's zorgen dat alles op rolletjes loopt, maar geen dag is hier hetzelfde
buffetten klaarzetten en presenteren voor het ontbijt, daarnaast hou je ook de keuken en eetzaal schoon en netjes
de vergaderzalen voorzien van lunch, koffie, thee én uiteraard lekkers om te snacken
jij hebt…
een positieve instelling en maakt gemakkelijk contact met zowel gasten als collega's
een vroege vogelmentaliteit, de meeste van je diensten beginnen om 7:00 uur
een passie om te leren, want horecaervaring is geen must, het buffet klaarzetten leren wij je wel!
geen probleem om zelfstandig te werken, maar helpt jouw collega's waar nodig
oog voor detail en vindt het leuk om creatief bezig te zijn met de presentatie van de bufetten
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon van €17,21 wanneer je 20 jaar of ouder bent (19 jaar: €15,49; 18 jaar: €13,77). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen
wisselende werktijden en -dagen waarbij het aantal uur en je beschikbaarheid in overleg met jou zijn
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
je hoeft niet strak in pak maar gewoon lekker in een jeans stayokay utrecht – bunnik ligt prachtig gelegen net buiten de stad utrecht op het landgoed rhijnauwen aan de kromme rijn. in onze historische panden hebben we naast het hostel een gezellig terrascafé én zijn we een populaire feest- en trouwlocatie midden in de natuur. ben jij een échte aanpakker en heb jij er geen problemen mee de handen uit de mouwen te steken? dan zijn wij per direct op zoek naar jou in de functie feest medewerker. jij gaat…
een feestje bouwen, lekker tappen, hapjes verzorgen
meewerken aan een perfecte uitvoering van een bruiloft of een feest voor onze enthousiaste gasten
fungeren als contactpersoon voor de gast en zorgt er samen met je collega’s voor dat de gasten een fantastisch feest hebben
nog heel veel tijd overdag overhebben, want je werkt voornamelijk ’s avonds
groeien als je dat wilt! lijkt het je leuk om als contactpersoon te gaan fungeren en er samen met de gast een fantastisch feest van te maken? of je collega’s gaan aansturen? dat kan!
jij hebt…
beschikbaarheid in het weekend
de touwtjes in handen. je bent op de hoogte van het draaiboek
overzicht en bent oplossingsgericht
energie en kan denken in het grotere plaatje
gastvrijheid en organisatie in de vingers
geen problemen met werken tot in de late uurtjes
spierballen, je bent niet vies van een beetje sjouwen
misschien nog geen horeca ervaring, maar een fust verwisselen leren we je zo!
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel verantwoordelijkheid
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
wil jij meer weten over het sales vak? we nemen je mee vanaf het begin en leggen je de basis uit wat het vak inhoudt plus wat er achter de schermen afspeelt. in de tweede helft van je periode ga je mee met de accountmanagers op afspraak om het aan het aan voorkant te ervaren. op deze manier weet je wat er voor en achter de schermen gebeurt en is de cirkel rond.
als sales enablement stagiair(e) werk jij voor onze keten bestaande uit 28 hotels in de benelux, met elk een eigen karakter en dynamiek. wij werken voornamelijk vanuit het kantoor in leonardo hotel utrecht city center. de centrale ligging maakt dat het makkelijk bereikbaar is met het ov, het is namelijk nog géén 5 minuten lopen naar het centraal station.omdat we voor alle hotels in de benelux werken, is flexibiliteit een belangrijk punt. onze keten is jong, fris, eigenwijs en anders. dit uit zich in de benadering van onze gasten én natuurlijk een no-nonsense werkwijze. wist je trouwens dat we een van de snelst groeiende hotelketens zijn van europa? hierdoor kunnen we uitstekende doorgroeimogelijkheden bieden! het is dan ook onze doelstelling om van elke stage een bijzondere ervaring te maken, en wie weet iets blijvends!
hoe ziet jouw dag eruit in het team van sales enablement?
sales draait natuurlijk om het binnenhalen van business en als sales enablement stagiair(e) ga jij hier je bijdrage aan leveren. je begint met een uitgebreide inwerkperiode en gedurende jouw stage leer je de hotels kennen en gaan we je kennismaken laten maken met het salesvak. binnen leonardo hotels vinden we jou belangrijk! we coachen je daarom graag op jouw persoonlijke ontwikkeling en begeleiden je met je scriptie. daar hoort ook bij dat je wekelijks een dag krijgt om volledig aan je scriptie te besteden, want een goede balans tussen werk en privé is belangrijk.
tijdens deze stage, is geen week hetzelfde! de werkzaamheden die je verricht zijn uiteenlopend, van het organiseren van cliënt events, tot het -in de breedste zin van woord- ondersteunen van de accountmanagers. ook ga jij je bezighouden met verschillende projecten, diverse administratieve taken én houd jij je bezig met het blijven verbeteren / vernieuwen van de sales afdeling. maar jouw persoonlijke wensen zijn net zo belangrijk: je krijgt daarom alle ruimte om bijvoorbeeld een dag met iemand mee te lopen of zelf een project of ontwikkeling op touw te zetten.
wat maakt jou waardevol voor ons team?
je wilt graag verantwoordelijkheid en kan goed zelfstandig werken.
je vindt het leuk om projectmatig te werken.
je bent sociaal, flexibel en werkt graag samen.
je zet (commerciële) kansen om tot een project.
het geeft je energie en voldoening om zaken te organiseren.
de vacature is beschikbaar per september.
maak kennis met het tailor made traineeshipvoor de ambitieuze hotelier van de toekomst is het tailor made traineeship (tmt) bij leonardo hotels the place to be! zie jij je stage als het begin van een carrière in de hospitality? bij leonardo hotels sluit je stage aan bij je interesses, wensen en talenten. als trainee, ongeacht de afdeling of hotel, word je automatisch ingeschreven voor het tmt-programma (www.werkenbijleonardohotels.nl/tmt). je kan meerdere hotels en afdelingen ervaren; volgen van expertsessies in onderwerpen als marketing en finance; gemotiveerd en gecoacht worden doorjouw persoonlijke coach; ontwikkel je persoonlijke leiderschapsvaardigheden en, misschien wel het belangrijkste, leer alle andere hbo-stagiaires kennen door middel van onze georganiseerde tmt-lessen en sociale bijeenkomsten!support office
een jonge, frisse, eigenwijze hotelketen, die het nét wat anders aanpakt. dat is leonardo hotels. een no-nonsense werkwijze is wat ons kenmerkt. leonardo hotels opereert in de benelux en beschikt over 16 hotels. de medewerkers van ons support office voeren werkzaamheden gerelateerd aan hun discipline uit voor al deze hotels. zowel sales, marketing, revenue, finance en human resources zijn gecentraliseerd en werken overkoepelend voor de hotels in de benelux. een vaste werkplek? daar doen wij niet aan! de medewerkers van deze afdelingen bezoeken regelmatig de verschillende hotels en werken zo nu en dan in het kantoor van support office bij leonardo hotel amsterdam rembrandtpark. geen dag ziet er hetzelfde uit en dat maakt het werk afwisselend en uitdagend!wat krijg jij van ons (naast een fijn team natuurlijk)?
als hbo student ontvang jij een stagevergoeding gebaseerd op €750,- bruto per maand fulltime, die bestaat uit €670,- stagevergoeding en €80,- onkostenvergoeding. wij hanteren variabele betalingsperiodes van 4 of 5 weken per keer, volgens het aantal gewerkte dagen en gewerkte uren. dus de ene maand krijg je wat minder en de andere maand wat meer.
jij werkt hard en daarom investeren wij in jou! maak kennis met het unieke tailor made traineeship (tmt); een op maat gemaakte stageplek als vliegende start voor jouw carrière.
ben jij opzoek naar een (bij)baan voor tijdens of na jouw studie? dan ben je bij ons aan het goede adres! wij bieden goede doorgroeimogelijkheden.
gek op korting? “see the world” met onze wereldwijde kortingsregeling!
én geniet van een overnachting met diner en ontbijt in het hotel waar jij werkzaam bent tijdens jouw weet waar je werkt experience!
meer weten over waarom werken bij ons zo tof is? klik dan hier!