ben jij een gedreven chef-kok met een passie voor smaak, leiderschap en gastbeleving?
in 2026 opent hotel van der valk maastricht-maas haar deuren. voor het restaurant zoeken wij een creatieve en organisatorisch sterke chef die onze keukenbrigade inspireert en onze gasten verrast met kwaliteit en originaliteit.
wat ga je doen?
je geeft leiding aan een keukenteam van ongeveer 30 medewerkers (fulltime & parttime);
je stelt je eigen keukenbrigade samen;
je coacht medewerkers, leerlingen en stagiaires in hun ontwikkeling;
je ontwikkelt en vernieuwt het menu van het restaurant, het ontbijtbuffet en de banqueting;
je draagt zorg voor inkoop, voorraadbeheer en kostenbeheersing;
jeonderhoudt contacten met de leveranciers;
je waarborgt kwaliteit, presentatie en voedselveiligheid (haccp);
je werkt mee op de vloer om het team te begeleiden om zo de kwaliteit van de gerechten en processen te bewaken.
wat bieden wij?
een sleutelrol in de nieuwste aanwinst van maastricht;
een hotel met een unieke ligging aan de maas;
een hotel waar comfort en luxe samenkomen met de bekende van der valk gastvrijheid;
werken in een keuken waar alle apparatuur vers van de pers is;
vrijheid om de nieuwe kaart vorm te geven met jouw gerechten;
je wordt lid van het management team waardoor je ook op strategisch niveau betrokken bent;
salaris vanaf € 4250,- per maand gebaseerd 40 uur per week;
een goede werk-privé balans waarbij vaste vrije dagen mogelijk zijn;
voor € 85,- (incl. ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
en uiteraard 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en deelname aan het pensioenfonds horeca & catering.
hoe ziet je werkplek eruit?
van der valk maastricht-maas opent medio 2026; een nieuwe standaard in luxe en gastvrijheid. aan de oever van de maas wordt gebouwd aan een uniek hotel waar comfort, stijl en beleving samenkomen. met 113 elegante kamers — van verfijnde comfortkamers tot luxe suites — en vijf moderne vergaderzalen, biedt dit hotel een ervaring die zowel zakelijk als privé indruk maakt.
het restaurant, met 220 zitplaatsen, verwelkomt gasten van ontbijt tot diner voor casual dining en een panoramisch uitzicht dat elke maaltijd onvergetelijk maakt. op de bovenste verdieping wacht een exclusieve wellness & fitnessruimte: een plek om lichaam en geest in balans te brengen, met uitzicht over de maas.
voor dit prestigieuze project zoeken wij een chef-kok met visie en lef.
jij neemt de leiding over de à la carte keuken en ontbijtservice. in deze sleutelrol stuur je niet alleen de dagelijkse operatie aan, maar geef je ook vorm aan de culinaire identiteit van het hotel. jij creëert een menu dat perfect aansluit bij de identiteit van het hotel & restaurant waarbij de valk klassiekers uiteraard ook niet mogen ontbreken. een kans om jouw signatuur achter te laten op deze unieke locatie!
wat verwachten wij van jou?
een afgeronde koksopleiding (minimaal niveau 4), bij voorkeur svh leermeester;
minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een professionele keuken;
organisatorisch sterk, stressbestendig en communicatief vaardig;
creativiteit, gedreven en een hands-on mentaliteit;
je beheerst de nederlandse taal in spraak en geschrift;
jouw hart klopt sneller van de geur van versgebakken brood en een heerlijk kop koffie
samen met de ontbijt manager zorg je ervoor dat het onze gast bij het ontbijt aan niets ontbreekt. je coordineert en organiseert de werkzaamheden tijdens het dagelijks ontbijt. zijn er klachten of problemen? jij lost ze met een glimlach op! haccp? onder controle! inwerken nieuw personeel, heel graag! je hebt een echte voorbeeldfunctie en laat dus iedere dag opnieuw het beste van jezelf zien.
wat mag je verwachten:
werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als supervisor ontbijt:
salaris tussen de €2500,- en €2650,- bruto per maand op fulltime basis;
reiskosten vergoeding buiten maastricht;
overdag werken en avonden vrij;
je rooster is drie weken vooruit klaar en wordt in overleg met jou gemaakt;
voor € 85,- (incl. ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis gebruik maken van het zwembad én de spa & welness in het hotel;
gratis sporten in het hotel;
en uiteraard 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en deelname aan het pensioenfonds horeca & catering.
hoe ziet je werkplek eruit:
stap binnen in een wereld van comfort en klasse. ons hotel beschikt over 190 stijlvolle kamers en suites, waar luxe en ontspanning samenkomen. geniet van culinaire creaties in ons á la carte restaurant of van een ongedwongen sfeer in de gezellige brasserie. voor zakelijke bijeenkomsten bieden wij 10 schitterende moderne zalen, perfect voor vergaderingen, beurzen en congressen.
ontspan, na een drukke dag, in ons verwarmde zwembad, werk aan je energie in de fitness of kom volledig tot rust in de sauna en stoomcabine.
werken bij valk exclusief in maastricht voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 155 collega’s verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden.
de ingrediënten die maken wie je bent
als supervisor ontbijt ben je stressbestendig én heb je organisatorische skills. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler die van aanpakken houdt. ook heb je:
mbo niveau 3/4 denk- en werkniveau;
horeca ervaring;
kennis van haccp en allergenen;
je spreekt nederlands en bij voorkeur ook engels.
jouw hart klopt sneller van het aan tafel staan met gasten?hotel leiden, waar gastvrijheid en culinair genieten in een sfeervolle en ontspannen ambiance hoog in het vaandel staat. gastvrijheid, doorpakken, je thuis voelen, leren van fouten en plezier hebben in je werk. daar draait het bij ons om. je werkt met de tofste collega's in een gezellige omgeving. zo zorg jij er als gemotiveerde medewerker bediening mede voor dat het onze gasten aan niets ontbreekt. dus gooi je cocktailshaker in de lucht en draag samen met je collegiale team bij door het:verwelkomen en begeleiden van onze gasten,het lopen van privé zalen om de gasten een bijzondere ervaring te geven,de menu en wijn kaart aan gasten toe te lichten.jouw inzet levert beloningen op:werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als medewerker bediening op basis van wanneer het jou uitkomt:een fijn salaris: je werkt toch om te leven?een aandeel in de fooien: want wie wil nou niet de waardering van de gasten 'voelen'?voordelige overnachtingen: voor €85 per nacht in onze eigen hotels.vakantiegeld wat je gelijk gestort krijgt, voor de broodnodige ontspanning.ontwikkelmogelijkheden! wij leren je graag veel nieuwe dingen met onze interne trainingen,20% korting op je f&b rekening binnen alle valk exclusief hotels,heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, via ons benefits-programma.gastvrij zijn is een talent overal in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 43 hebben ze een eigen uniek karakter.we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna. werken bij valk exclusief in leiden voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 80 collega's verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden. hotel leiden is mooi gelegen aan de oude rijn. ons hotel is dicht bij het centrum van leiden te vinden. wij bezitten over diverse luxe kamers en suites. daarnaast hebben wij een knus restaurant en een sfeervolle brasserie waar onze gasten heerlijk kunnen genieten van onze moderne kaart."het familie gevoel binnen het hotel is wat het werk extra bijzonder maakt" els, banqueting supervisor de ingrediënten die maken wie je bent!een snufje zelfvertrouwen met een toefje enthousiasme. that's you. tegelijkertijd ben je als medewerker bediening beleefd én behulpzaam. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook ben je:niet bang om hard te werken,de skills om je collega's te helpen,communicatief sterk.tijd voor actiesluit je als medewerker bediening aan bij je collega's, meer informatie nodig of direct solliciteren? dat is super eenvoudig: bel met tamara, personeelszaken via 071 5731 731. je mag ook op die knaloranje sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten. we reageren binnen zo snel mogelijk!
deze baan gaat veel verder dan de old school receptie taken. jij en je collega's zijn altijd voorbereid op alle mogelijk voorkomende situaties, ook de stressvolle: because you never get a second chance to make a first impression! jij bent de wikipedia van ons hotel, je hebt het antwoord op elke vraag. van vragen over een hotelkamer tot aan vragen over de banqueting afdeling! zo zorg jij er als front office medewerker mede voor dat het onze gasten aan niets ontbreekt. draag 38 uur per week samen met je collegiale team bij door het:verwerkomen van onze gasten,gereedmaken van de gasten kamers met leuke verrassingen,aannemen van reserveringen.jouw inzet levert beloningen op;werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als front office medewerker op basis van een 38-urige werkweek: een salaris tussen de €2.300 en €2.650 per maand, uiteraard kennis en ervaring meegenomen, voordelige overnachtingen: voor €85 per nacht in onze eigen hotels,25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen,reiskostenvergoeding van 0,23 cent per k/m, na de eerste 10 km enkele reis,ontwikkelmogelijkheden! wij leren je graag veel nieuwe dingen met onze interne trainingen20% korting op alle f&b gelegenheden binnen de valk exclusief hotels,gratis gebruik maken van onze fitness faciliteiten, scheelt je weer een sport abonnement,heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, via ons benefits-programma.gastvrij zijn is een talent:overal in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 43 hebben ze een eigen uniek karakter.we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna. werken bij valk exclusief in leiden voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. de handjes laten wapperen is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 80 collega's verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden. hotel leiden is mooi gelegen aan de oude rijn. ons hotel is dicht bij het centrum van leiden te vinden. wij bezitten over diverse luxe kamers en suites. daarnaast hebben wij een knus restaurant en een sfeervolle brasserie waar onze gasten heerlijk kunnen genieten van onze moderne kaart. "het familie gevoel binnen het hotel is wat het werk extra bijzonder maakt" josette, front office manager de ingrediënten die maken wie je benteen snufje initiatief met een toefje zelfvertrouwen. that's you. tegelijkertijd ben je als front office medewerker positief ingesteld én behulpzaam. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:ervaring in een gelijke positie,een positieve instelling want je wilt graag leren,een goede beheersing van de engelse en kennis van de duitse taal.tijd voor actiesluit je als front office medewerker aan bij je collega's, meer informatie nodig of direct solliciteren? dat is super eenvoudig: bel met tamara, hr-medewerker via 071 5731 731. je mag ook op die knaloranje sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten. we reageren zo snel mogelijk!
je voert zelfstandig reparaties en onderhoudswerkzaamheden uit, denk hierbij aan apparatuur, sanitair, hang- en sluitwerk, verlichting en installaties. je bent verantwoordelijk voor het snel en efficiënt oplossen van problemen en storingen, het opvolgen van ad-hoc klachten en preventief technisch deskundig werk binnen het hotel. verder beheer je de werkvoorraad en het verricht je periodieke controles aan installaties en ben je verantwoordelijk voor alle technische keuringen en certificaten welke het hotel nodig heeft!zo zorg jij er als technische dienst mede voor dat het onze gasten aan niets ontbreekt. dus draag daarnaast 24-30 uur per week samen met je collegiale team bij door het:de verantwoordelijkheid te dragen van de staat en het onderhoud van het gebouw en de apparatuur;leidinggeven aan een klein team;contact toezicht (onder)houden met externe partijen. jouw inzet levert beloningen opwerken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als hoofd technische dienst het volgende:een salaris tussen de €2.600 en €3.000 per maand obv 38 uur, ervaring en opleiding uiteraard meegenomen.voordelige overnachtingen: voor €85 per nacht in onze eigen valk exclusief hotels in nederland.25 vakantiedagen: voor de broodnodige ontspanning.8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen.ontwikkelmogelijkheden, we leren je graag nieuwe dingen bij!20% korting op je restaurant rekening binnen valk exclusief hotels.heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, via ons benefits-programma.gastvrij zijn is een talentoveral in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 43 hebben ze een eigen uniek karakter.we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna. werken bij valk exclusief in leiden voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 80 collega's verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden. hotel leiden is mooi gelegen aan de oude rijn. ons hotel is dicht bij het centrum van leiden te vinden. wij bezitten over diverse luxe kamers en suites. daarnaast hebben wij een knus restaurant en een sfeervolle brasserie waar onze gasten heerlijk kunnen genieten van onze moderne kaart. "door alle klussen is er een grote diversiteit binnen je werkdag, dat maakt het werk leuk!'' - chris, medewerker technische dienst de ingrediënten die maken wie je bent:een snufje zelfstandigheid met een toefje multitasking, that's you. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:gevorderde kennis van gebouw beheerings systeem (gbs) en machines;sterke communicatieve vaardigheden;hands on mentaliteit. tijd voor actiesluit je als hoofd technische dienst aan bij je collega's! meer informatie nodig of solliciteren? dat is super eenvoudig: bel met tamara van personeelszaken, via 071 5731 724. je mag ook op die knaloranje sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten
first things firsthotel rotterdam-nieuwerkerk is de huiskamer van het groene hart met: 147 kamers (waarvan 8 thema suites), een restaurant met bar, 13 multifunctionele vergaderzalen (op de begane grond en 4e verdieping), een wellness met 3 sauna's en een gym. kortom, onze gasten worden helemaal in de watten gelegd.ons front office team bestaat uit 12 medewerkers, wij zijn op zoek naar een shiftleader met een duidelijke visie als het gaat om gastvrijheid, iemand die streeft naar het hoogst haalbare. je traint en motiveert je front office collega's om elke dag het beste uit zich zelf te halen. wat ga je doen?samen met de front office manager ben jij verantwoordelijk voor de aansturing van het front office team en het verloop van de dagelijkse werkzaamheden met als doel samen tot een topprestatie te komen. is de front office manager niet aanwezig? dan ben jij het aanspreekpunt van de front office voor de gasten en medewerkers;verantwoordelijk voor het opleiden en inwerken van medewerkers;afwikkelen van klachten, complexe reserveringsaanvragen, adhoc situaties en calamiteiten;mede verantwoordelijk voor het verhogen en continueren van het serviceniveau;verwelkomen, te woord staan, in- en uitchecken van (binnen- en buitenlandse) gasten;toezien op correcte omgang met gasten/relaties;uitvoeren verschillende (ondersteunde) administratieve werkzaamheden;gastvrijheid betekent voor jou nèt die stap extra zetten om ervoor te zorgen dat onze gasten het hotel verlaten met een glimlach.wat vragen wij van jou?je beschikt over een mbo/hbo werk- en denkniveau;minimaal 1 á 2 jaar ervaring binnen een hotelrecepie;ervaring met idpms;je bent fulltime beschikbaar; je spreekt vloeiend nederlands, engels en duits of frans;je woont binnen een straal van 30 - 40 km en bent in het bezit van een rijbewijs en beschikt over eigen vervoer;ons front office team werkt tussen 07:00 tot 23:00 uur. als front office shiftleader ben je flexibel aanwezig wanneer je team je nodig heeft, ook in de weekenden en tijdens de feestdagen. wij zorgen voor een eerlijk rooster voor iedereen!je bent representatief, servicegericht, enthousiaste en proactief ingesteld én werkt graag in teamverband.jouw inzet wordt beloond!een marktconform salaris volgens de horeca cao en passend bij je functie en ervaring;25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;gratis parkeren op onze parkeerplaats;voor € 75,- (inclusief ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;20% f&b korting in alle valk-exclusief restaurants;profiteer van kortingen op culturele uitjes, valk exclusief producten en wijnen;mooi-meegenomen-extra: korting op je zorgverzekering;gratis gebruik van onze fitness met een personal trainer;elk jaar een gezellig personeelsfeest. time for action!zie jij jezelf al helemaal als front office shiftleader in hotel rotterdam-nieuwerkerk? solliciteer dan via de oranje button.meer informatie nodig? mail dan patricia, van personeelszaken via personeelszaken@nieuwerkerk.valk.nl of bel naar 0180-321103.en wie weet join jij ons super gezellige front office team.
you will satisfy the guests in our hotel with our food and beverage services. with us, a waiter is more than only bringing the plates in a restaurant. as a waiter in our large hotel, you are responsible for the restaurant, lobby & lounge bar and in-room dining, together with an international team. at mövenpick we make moments, do you?be limitless with your colleagues, you will make sure that guests have a nice stay in our restaurant, in the lounge bar or in their room through room service. you do not just take the order, but you go the extra mile for our guests, and sense their needs, "would you like ice cubes in your cola or a piece of lime? would you like a piece of cake with your cup of coffee, or would you like a glass of wine with a dish? i see you have the map on the table, are you going to do something nice? if you have any questions about the city, feel free to ask." you proudly talk about local products, and you take your time for every guest even though it is busy. one day you will work during breakfast and the next day in the bar in the evening. and you help your colleagues with in-room dining when needed. there are no limits to your abilities. in addition, you will be:
responsible for welcoming the guests and making them feel at home at our food and beverage outlets. good service is number one;
giving the correct information about the drinks and dishes and serving them in the right way;
making drinks and taking orders. you are also willing to have a real chat with our guests about their visit to amsterdam;
preparing the restaurant for evening service or tidying up breakfast;
refilling drinks in the bar so that all drinks are available.
your working hours depend on where you need to work, bar, restaurant, or room service. for our restaurant and room service, working hours are from 7:00 to 15:00 and from 15:00 to 23:00. you are open to work different shifts. for the bar, working hours are from 9:00 to 15:00, 15:00 to 23:00 and 16:00 to 0:00. proud to presentmövenpick: the place to enjoy life. inside, we create a space for our guests to enjoy by relaxing at the bar with a delicious cocktail or a creamy cappuccino. in our restaurants, you can discover the most delicious special dishes. we are originally from switzerland, and we carry this luxurious gastronomic hospitality with us. ‘enjoying life to the fullest.’ that is our mantra for our guests, but also for you as an employee. you start every working day together with twenty national and international colleagues in our beautiful 4-star hotel located in amsterdam. the team consists of young colleagues who are collegial and friendly towards each other. despite the different nationalities, we can definitely speak of a close group of colleagues. you will work in a hotel that works together with the passenger terminal amsterdam, a total combined conference space of over 1900 m2, including 11 modern and spacious conference and directors’ rooms. through the emergence of ijvenues, amsterdam’s new exhibition centre, everything only becomes bigger and better. on a lovely, sunny day, you can choose between a 10-minute walk or a 5-minute cycle ride from the central station. or you can hop on the tram from the other side of our hotel. in short: we have it all.“if our staff is happy, our guests are happy.” –restaurant & bar manager mövenpick.don’t work. do what you love insteadmaking sure guests have a good time is what you are all about. full of enthusiasm you start a conversation with them. for instance, you try to suggest local products. meanwhile, you keep an eye on all tables or places at the bar and make sure everything runs smoothly. so, the guest can enjoy the experience to the fullest. guest satisfaction, that is your full focus, which means you also know how to tell great stories about our food and drinks and sell our products without being too obvious. just subtle and pleasant for our guest.we offerof course, we want you to have an optimal experience at mövenpick. that is why we are offering:
a monthly gross salary of between €2.455 and €2.582 in accordance with scale 3 of the collective labour agreement for the dutch hospitality and catering industry;
a contract of 38 hours per week;
25 leave days and time off for any overtime;
extra day off during your birthday month;
travel allowance up to €200 per month, on the basis of the actual number of kilometres;
night-shift allowance of 20% and sunday allowance of 5%;
pension contributions with the horeca & catering pension fund;
national and international opportunities for growth, for instance towards the role of supervisor, and national and international training opportunities;
a uniform, laundry service and meals;
discounts on rooms, food and drink at mövenpick hotels & resorts, accor & hr-group hotels;
enjoy an overnight stay with dinner and breakfast in the hotel where you work at with feel like a guest mövenpick experience;
50% f&b discount at various hotels in amsterdam;
various staff outings.
this is the right time to say yescan you already see yourself working here? then do not hesitate any longer: send us your motivation letter and cv, or if you have any questions you can contact the hr office via hotel.netherlands.hr@movenpick.com or by phone at +31 (0)20 519 1222. if it is a match, you will be interviewed by a member of the hr department and restaurant & bar manager. are you ready?
wat ga je doenje verzorgt de dagelijkse zorg voor de dochter van 4 maanden.je helpt met de opvoeding van de baby.je helpt het gezin mee in het opbouwen van structuur en rust.huishoudelijke ondersteuning: boodschappen doen, koken, schoonmaak van het huis.wat wij zoekenaffiniteit met het verzorgen van baby's.zorgzaam, geduldig, betrouwbaar, flexibel en proactief.beschikbaarheid voor circa 20 uur per week.werktijden/dagen zijn bespreekbaar, vaste werkdag donderdag van 10:00 20:00. flexibele werkdagen woensdag, vrijdag of zaterdag. uiteraard alles in goed overleg en ruim van tevoren gecommuniceerd.woonachtig in (nabij) regio hillegersberg is een pré.beschikking over een rijbewijs en auto is een pré.het bezit van een verklaring omtrent goed gedrag (vog) is een préwat wij biedenwerken in een warm en liefdevol gezin met duidelijke communicatie.contract op basis van afgesproken uren.gedeeltelijk flexibele invulling van dagen en uren, in overleg afgestemd. het rooster wordt ruim van tevoren besproken.marktconform salaris.tegen personeelstarief van €75,- (inclusief ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;20% korting in alle valk exclusief restaurants;interesse?ben jij de oppas/nanny die wij zoeken en herken je jezelf in deze beschrijving? stuur ons dan een bericht met je korte introductie, (relevante) ervaring en je beschikbaarheid. wij nemen graag contact op voor een kennismaking!
je hoeft geen michelin ster te halen zolang je maar verse ideeën meebrengt stayokay domburg zit in een supermooi kasteel, kasteel westhove, tussen oostkapelle en domburg. dit 13-eeuwse kasteel ligt op loopafstand van het strand. het hostel heeft 23 kamers, een gezellige bar, een restaurant, een mooie tuin en 2 terrassen met een fantastisch uitzicht op de slotgracht en het omringende bos- en duinlandschap. steek jij graag de handen uit de mouwen en houd je van afwisseling? dan zijn wij opzoek naar jou in de functie van allround hostelmedewerker! jij gaat...
het verblijf van onze gasten zo prettig mogelijk maken. je zorgt voor een soepele in- en uitcheck en houdt tijdens jouw shift de front office en bar draaiende
vrienden worden met ons reserveringssysteem pms, wat we gebruiken voor zowel groepen als solo-avonturiers
als allrounder samen met jouw collega’s o.a bar-, ontbijt- en keukendiensten draaien en zorgen dat alles op rolletjes loopt
wisselende diensten werken, ook in de weekenden
wisselende diensten draaien (ook in weekenden) en flexibel meewerken in bar-, ontbijt- en keukenteam.
jij hebt…
zin om te leren, want horecaervaring is geen must, dat biertje tappen leren wij je wel
geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
geen moeite met de nederlandse en engelse taal en bij voorkeur ook kennis van een andere taal
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
geen probleem om zelfstandig te werken, maar helpt jouw collega's waar nodig
affiniteit met koken is mooi meegenomen
jij krijgt...
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon vanaf €17,38 (op basis van kennis en ervaring) wanneer je 20 jaar of ouder bent (19 jaar: €15,65; 18 jaar: €13,91). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen
een contract met vaste uren of een flexibel contract waarbij werktijden en -uren in overleg gaan. beide opties zijn bespreekbaar
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
we stellen ons graag eens aan je voor:met bijna honderd hotels en vrijwel overal een familielid aan het roer, is van der valk wereldwijd een uniek familiebedrijf. van der valk hotel nieuwerkerk is al 30 jaar de van der valk locatie ten oosten van rotterdam heeft 147 kamers en 13 zalen. naast het hotel is er natuurlijk ook een sfeervol net gerenoveerd restaurant, zalen, health club en een gezellige lobby! het housekeeping team van ons hotel is als een van de weinige hotels in ons eigen beheer. de werktijden zijn wisselend van maandag tot en met vrijdag en in de weekenden en feestdagen. hoe ziet jouw dag eruit? samen met alle andere kamerdames en -heren ben jij verantwoordelijk voor de schoonmaak van het belangrijkste product in een hotel, de gastenkamers! tijdens je ronde door de kamer maak jij het bed schoon, geef je de badkamer een poetsbeurt, stofzuig en stof je de kamer en zorg je ervoor dat alles is aangevuld.wie ben jij?jij past goed bij onze organisatie als je jezelf in het volgende kan vinden:je houdt ervan om je handen uit de mouwen te steken;met jouw aanpakkersmentaliteit zorg je ervoor dat je de klus klaartje hebt ook voor detail je hebt een proactieve houding en toont graag initiatiefje hebt een positieve en professionele instelling;flexibel beschikbaar ook in de weekenden en tijdens de feestdagen.wat zit erin voor jou?uitdagende baan met veel afwisseling;20% korting op je f&b rekening binnen een valk exclusief hotel;25 vakantiedagen als je fulltime bij ons komt werken, met 8% vakantiegeld;een salaris passend bij je ervaring;voor € 85,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;opleidingsmogelijkheden.solliciteren ben jij de enthousiaste medewerker housekeeping die wij zoeken? stuur je cv en motivatiebrief dan direct naar personeelszaken, personeelzaken@nieuwerkerk.valk.nl.
hoe ziet jouw dag eruit?je begint de dag met een briefing met het team. hier update jij je team over wat ze kunnen verwachten. ondertussen heb jij de personeelsplanning al gemaakt en zorg je ervoor dat alle talenten optimaal worden benut. tijdens de service loop je actief mee als meewerkend voorman en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. aan het einde van de dienst zorg je voor het financiële gedeelte van het restaurant, accordeer je de uren en sluit je alles netjes af na een welverdiend sluitdrankje.wat ga je doen?☆ je bent verantwoordelijk voor de organisatie en leiding van het bedienend personeel;☆je zal de werkprocessen en procedures evalueren en ervoor zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt door middel van eventuele onvolkomenheden juist te analyseren;☆je gaat als supervisor aan de slag en zal daarom ook verantwoordelijk zijn voor het trainen en opleiden van het restaurant personeel;☆je houdt toezicht op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, arbo-, haccp en werk- en presentatiemethoden.dit bieden wij jou graag aan: ☆ 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband; ☆ doorgroeimogelijkheden via onze eigen valkopleidingen met cursussen en trainingen;☆ tegen personeelstarief overnachten bij alle valk exclusief hotels;☆ 20% korting in alle valk-exclusief restaurants; ☆ elke dag kun je genieten van een heerlijke personeelslunch, bereid door onze chefs; ☆ profiteer van kortingen op vele fashion items, culturele uitjes, valk exclusief producten en wijnen;☆ gratis en veilig je fiets of auto parkeren;☆ gratis gebruik van ons zwembad, uitsluitend voor sportdoeleienden; ☆ gratis gebruik van onze fitness en op elke woensdag personal trainingwat zien wij graag in een nieuwe collega: ☆ je hebt eerdere ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie;☆ klaar om onze medewerkers te motiveren;☆ besluitvaardig, creatief en verantwoordelijk; ☆ je kunt oplossingsgericht denken en de rust bewaren tijdens piekmomenten;☆ een positieve en professionele houding aannemen ten opzichte van collega's en gasten;je kent het wel, horeca betekend ook wel flexibiliteit in dagen en tijden en leggen we onze gasten graag in de watten op feestdagen! come join the family!
jouw hart klopt sneller van het brainstormen over de nieuwe menukaart.
als sous-chef ben je de rechterhand van onze chef-kok tim kouwenberg en werk je samen met sous-chef ahmed bouchla. samen zijn jullie verantwoordelijk voor het coördineren en organiseren van de werkzaamheden in de keuken en het aansturen van het keukenteam van 30 medewerkers, leerlingen en stagiaires.
hoe ga je dit doen?
door nieuwe gerechten te bedenken voor de menukaart samen met chef-kok tim;
door het dagelijks aansturen en motiveren van het keukenpersoneel (10–15 personen);
door te helpen met de inkoop en te zorgen dat de voorraad altijd op orde is;
door te fungeren als leermeester: medewerkers opleiden, begeleiden en kennis overdragen;
door overzicht te bewaren in de keuken en afdelingen wanneer de chef afwezig is;
verantwoordelijkheid nemen voor kwaliteit, organisatie en samenwerking binnen het team.
wat mag je verwachten?
werken met 150 collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het
binnen handbereik. bovendien krijg je als sous-chef op basis van een 38-urige werkweek:
een salaris tussen de €2900,- & €3600,- per maand gebaseerd op ervaring;
reiskostenvergoeding (buiten maastricht);
een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
een (zo veel mogelijk) vast rooster; privé is immers ook heel belangrijk;
doorgroeimogelijkheden binnen een steeds groeiende hotelgroep;
voor € 85,- (incl. ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis gebruik maken van het zwembad én de spa & welness in het hotel
gratis sporten in het hotel;
en uiteraard 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en deelname aan het pensioenfonds horeca & catering.
hoe ziet je werkplek eruit? het à la carte restaurant heeft 150 tot 200 zitplaatsen en voert een hedendaagse kaart geïnspireerd op de seizoenen. naast het restaurant is er een ontbijtbuffet, banqueting afdeling en brasserie. als onze nieuwe sous-chef kom je te werken in onze grote en moderne keuken met de nieuwste apparatuur. naast dat je alleen nog maar op inductie kookt hebben we vijf doorloopkoelingen en één grote doorloopvriezer waar alle producten ordelijk zijn opgeslagen.werken bij van der valk maastricht betekent dat je er in één klap heel veel collega’s bij krijgt! het is een fijn team waarvan sommigen al jaren ervaring hebben en anderen pas net komen kijken. een team met verschillende culturen, met ieder zijn of haar kwaliteiten. samen grapjes maken, rekening houden met elkaar en behulpzaam zijn.“van der valk maastricht is een groot bedrijf, je hebt hier een goede toekomst en veel vrijheid. ik ben intern opgeleid tot de functie die ik nu bekleed en werk hier al 25 jaar. ik voel me hier echt thuis! het respect wat je van alle collega’s krijgt, betekent heel veel voor mij. wanneer de directeur binnenkomt en mij complimenten geeft of een praatje maakt, geeft mij dat een fijn gevoel. dat gevoel is niet vanzelfsprekend”– ahmed, sous-chefwat verwachten wij van jou?
als sous-chef ben je enthousiast én zelfstandig. jij hebt de leiding bij afwezigheid van de chef-kok. daarnaast heb je:
enkele jaren werkervaring als leidinggevende in een soortgelijk restaurant;
een afgeronde koks opleiding;
interesse in culinaire trends en veel creativiteit bij het brainstormen over de nieuwe menukaart.
hotel van der valk is een familie bedrijf, dit is voelbaar in ons dna.
collega’s zijn vrienden; het team is je familie. ons doel is dat elke gast zich welkom voelt alsof zij deel zijn van onze familie. wij laten gasten kennis maken met onze limburgse producten, smaken en gastvrijheid!
word jij hier enthousiast van en ben je op zoek naar een veelzijdige functie? een functie waarbij je je kunt ontwikkelen? waar je de rechterhand bent van onze f&b manager? en dus veel verantwoordelijkheid krijgt?
dan zoek niet verder!
wat ga je doen?
je denkt actief mee over verbetermogelijkheden binnen de service & processen;
je zoekt naar verkoopmogelijkheden en omzetkansen;
je vindt het een uitdaging om een avond zo soepel mogelijk te laten verlopen;
dit doe je o.a. door een goede wijkindeling en briefing aan jouw team te geven dat dagelijks bestaat uit 8 tot 15 medewerkers;
je coördineert de werkzaamheden van je collega’s op de vloer en springt bij waar nodig;
je bent met je team verantwoordelijk voor het zetten en controleren van de banqueting zalen;
je controleert de reserveringen, maakt de tafelindeling en communiceert met de keuken over speciale wensen;
je bent verantwoordelijk voor het kassasysteem;
wie zoeken wij en wie ben jij?
je hebt uiteraard een enorme passie voor de horeca;
het geeft je energie om gasten een fantastische tijd te bezorgen;
je wordt enthousiast van een team coachen en ze te zien groeien;
stress is aan jou niet besteed en bij drukte bewaar jij het overzicht;
en wat bieden wij jou?
een salaris tussen €2580,- en €3209,- bruto per maand op basis van 38 uur per week;
de mogelijkheid om een leermeester diploma te behalen en deel te nemen aan diverse trainingen;
het rooster is drie weken vantevoren klaar en wordt in overleg met jou gemaakt;
vaste vrije dagen zijn mogelijk;
wij letten op je uren en zorgen voor een goede werk-privé balans;
25 vakantiedagen en het opnemen van tijd voor tijd uren;
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen op die welverdiende vakantie;
een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
voor € 85,- (incl. ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
mooi meegenomen extra’s zoals korting op je zorgverzekering en andere aangesloten bedrijven zoals fietsvoordeelshop, gaiazoo en nog meer.
hoe ziet je werkplek eruit?
aan de rand van maastricht ligt het mooie van der valk hotel. een modern hotel met een groot à la carte restaurant, live cooking concept, banqueting zalen en een dynamische brasserie.
het sfeervolle à la carte restaurant, die plek biedt aan 150 tot 200 gasten, is een plek waar beleving, smaak & gastvrijheid samenkomen.
veel gasten betekent ook veel verschillende ervaringen en wensen. van gasten die romantisch komen dineren tot aan groepen die uitgebreid een verjaardag komen vieren. de diversiteit vraagt om een grote flexibiliteit. geen avond is hetzelfde!
chef-kok tim en zijn keukenbrigade streven naar het vinden van de beste smaak combinaties. ze serveren de klassiekers zoals je ze mag verwachten maar verrassen ook met innovatieve gerechten. dit zorgt voor een ultieme belevenis bij onze gasten.
door actief bezig te zijn met lokale producten en wijnen willen wij gasten continue blijven verrassen. ook streven wij naar het continue verbeteren van onze service en gasttevredenheid.
ons restaurant is een plek waar wij klaarstaan voor al onze gasten en waarbij een persoonlijke en unieke ervaring key is!
wat verwachten wij van jou?
zin om 32 tot 38 uur per week aan de slag te gaan;
minimaal mbo 4 denk- en werkniveau;
minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie; waarbij je een team hebt aangestuurd;
kennis van haccp en allergenen;
goede beheersing van de nederlandse en engelse taal;
wat ga je doen?
samen met het sales team ben jij verantwoordelijk voor het verkopen van 2 hotels! maximale omzet genereren met betrekking tot onze zalen en groepsreserveringen. jouw uitdaging wordt om de 15 multifunctionele zalen en ruim 300 kamers zo optimaal mogelijk te verkopen. het hele jaar door!
hoe ga je dit doen?
jij beheert & onderhoudt bestaande accounts en breidt deze verder uit;
je zoekt actief naar potentiële klanten om meer omzet te genereren. je weet hen te vinden en passende voorstellen te doen;
jij bent continue op zoek naar kansen en mogelijkheden om nieuwe omzet binnen te halen;
je stelt een commercieel jaarplan op aan de hand van de doelstellingen;
je monitort de omzet en stuurt bij indien nodig;
je stelt offertes op voor evenementen en groepsreserveringen en volgt deze op. jij wilt omzet zo goed mogelijk genereren; het juiste event op het juiste moment;
jij geeft leiding aan twee gedreven collega's. je ondersteunt hen bij offerte-aanvragen, het inboeken van reserveringen, facturatie en debiteurenopvolging;
je stelt rapportages op aan de hand van cijfers en feedback van gasten;
je draagt verbeteringen en vernieuwingen aan om het serviceniveau te verhogen;
tijdens de dagelijkse en wekelijkse meetings bespreek je samen met je collega’s van het f&b- en front office-management de voorbije, lopende en aankomende evenementen. je deelt de ontvangen feedback met de teams en kijkt vooruit naar aankomende evenementen.
alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou!
in ruil voor het delen van jouw talent als salesmanager meeting & events bieden we je op basis van een 38-urige werkweek:
een bruto maandsalaris tussen €2.850 en €3.550 afhankelijk van je ervaring;
in de meeste gevallen: werken van maandag t/m vrijdag;
25 vakantiedagen en 12 adv dagen o.b.v. 40 uur per week;
8% vakantietoeslag;
deelname aan het pensioenfonds horeca en catering;
een jaarcontract met daarna kans op een vast dienstverband;
mooie personeelskorting op overnachtingen bij valk exclusief hotels en korting in ons eigen restaurant.
hoe ziet je werkplek eruit?
jij gaat werken voor onze 2 hotels in maastricht:
het super deluxe hotel van der valk maastricht-maas opent medio 2026. dit hotel beschikt over verschillende kamertypes van comfort tot suites. in totaal telt het hotel 113 kamers en 5 vergaderzalen. het restaurant heeft 220 zitplaatsen en is open voor ontbijt, lunch en diner. direct gelegen aan de oever van de maas kunnen gasten hier genieten van een prachtig uitzicht. uniek is ook de wellness & fitness die zich bevindt op de bovenste verdieping. met zijn unieke locatie direct aan de maas wordt dit hotel een fantastische uitdaging om in de markt te zetten.
het reeds gevestigde hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. het hotel beschikt over een à la carte restaurant en een gezellige brasserie. de 10 prachtig zalen zijn sfeervol ingericht voor vergaderingen, beurzen, congressen en bruiloften. het saleskantoor ligt op de eerste verdieping in de nabijheid van onze zalen, zo kan er snel geschakeld worden als gasten vragen hebben. het aantal gasten varieert sterk: soms ontvangen we 10 gasten, en bij een volgend event kunnen dat er 300 zijn. iedere dag is anders!
wat verwachten wij van jou? je bent een echte netwerker en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de sales op het gebied van hospitality of de evenementenbranche. daarnaast herken je je in de volgende punten:
jij bent het visitekaartje van het hotel;
je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur een commerciële opleiding of hotelschool;
uit je cv blijkt je ervaring in sales in de hospitality of evenementen;
daarbij heb je ervaring met het leidinggeven aan een team;
je streeft naar resultaten, bent proactief en denkt in oplossingen;
jij bent commercieel sterk, representatief & hebt lef;
met jouw sterke netwerkvaardigheden weet jij op elk event de juiste mensen te spreken en te overtuigen van onze unieke locaties en services;
je beheerst de nederlandse en engelse taal vloeiend in woord en geschrift, als je daarnaast nog duits en/of frans spreekt is dat mooi meegenomen;
je vindt het leuk om bij grote evenementen 's avonds en in het weekend aanwezig te zijn (niet wekelijks hoor, don't worry).
hoe gaan we jou inwerken?
van der valk maastricht is onderdeel van de van der valk exclusief groep. de eerste periode als onze sales manager meeting & events zul je dan ook worden ingewerkt door onze sales collega’s in het hotel en bij diverse van der valk exclusief hotels. een win-win situatie! want zo leer je van elkaar en ervaar je de gastvrijheid van onze mooie hotels.
improving the processes in our hotel, training your colleagues, and making sure everything runs smoothly in our f&b department. you ensure that all colleagues have the right tools to make our guests happy with our food and beverage services. and as the supervisor, you are responsible for the restaurant, coffee & wine lounge, room service, and meeting rooms together with our international team here in our big hotel. at mövenpick we make moments, do you?be limitless during your shift you make sure that everything runs smoothly. if a waiter cannot solve a complain, you jump in to help. you check that the orders are correct, and the employees are well supervised and trained, as you are not always on the floor. together with the whole team, you make sure that everything is going according to plan and at the end you hand the shift over neatly to the colleagues taking over. this way the colleagues are up to date. moreover, you are responsible for administrative tasks, such as processing and checking payments, and placing orders with the f&b manager. no limits to your abilities. in addition, you are:
responsible for welcoming the guests and making sure they feel hospitable with our food and beverage options. good service is our number 1 priority.
providing correct information about the drinks and dishes and serve them appropriately.
involved in complex questions, complaints or feedback from our guests.
responsible for supervising and training the employees.
making drinks and taking orders, while making small conversation with our guests.
preparing the restaurant for the dinner or cleaning up after breakfast.
refilling the drinks in the bar, so all drinks are available.
responsible for preparing and setting up the meeting rooms.
your working hours depend on what shift you have that day. these are working hours vary from 06.00 to 14.00 or 07.00 to 15.00 or 15.00 to 23.00. you are open to work in the weekends proud to presentmövenpick: the place to enjoy life. inside, we create a space for our guests to enjoy by relaxing at the bar with a delicious cocktail or a creamy cappuccino. in our restaurants, you can discover the most delicious special dishes. we are originally from switzerland, and we carry this luxurious gastronomic hospitality with us. ‘enjoying life to the fullest.’ that is our mantra for our guests, but also for you as an employee. you start every working day together with national and international colleagues in our beautiful 4-star hotel located in the hague. the team consists of young colleagues who are collegial and friendly towards each other. despite the different nationalities, we can definitely speak of a close group of colleagues. you will work in a hotel with 72 rooms, a restaurant, coffee & wine lounge and 3 meeting rooms. on a lovely, sunny day, you can choose between a 15-minute walk or a 10-minute cycle ride from the central station. or you can hop on the bus or tram from the other side of our hotel. in short: we have it all.“being part of our team, is like winning the lottery’ - f&b manager mövenpick.don’t work. do what you love insteadthrough your great feeling of responsibility, you know exactly what your team needs to do their job well. even during busy moments, you keep your head cool. with your empathy, you ensure that guests have a great time, and the employees serve the guests well. you have:
the appropriate food & beverage knowledge, such as wine and cocktails knowledge.
minimum 1 years of experience as restaurant & bar waiter in a hotel.
fluent written and spoken knowledge of the english language and preferably the dutch language as well.
we offerof course, we want you to have an optimal experience at mövenpick. that is why we are offering:
a monthly gross salary of between €2.443 and €2.958 in accordance with scale 5 of the collective labour agreement for the dutch hospitality and catering industry.
contract of 38 hours per week.
25 leave days and time off for any overtime.
extra day off during your birthday month.
a travel allowance up to €200 per month, on the basis of the actual number of kilometres.
a night-shift allowance of 20%.
pension contributions with the horeca & catering pension fund.
national and international opportunities for growth and (cross) training opportunities.
a uniform, laundry service and meals.
use the sport facilities in the hotel.
discounts on rooms, food and drink at mövenpick hotels & resorts, accor & revo hospitality group hotels.
enjoy an overnight stay with dinner and breakfast in the hotel where you work at with feel like a guest experience.
recruitment bonus for new a colleague.
various staff outings.
this is the right time to say yescan you already see yourself working here? then do not hesitate any longer: send us your motivation letter and cv, or if you have any questions you can contact the hr office via hotel.netherlands.hr@movenpick.com or by phone at +31 (0)20 519 1222. if it is a match, you will be interviewed by a member the f&b manager. are you ready?
deze baan gaat veel verder dan de old school receptie taken. jij en je collega’s zijn altijd voorbereid op alle mogelijke situaties, ook de stressvolle: because you never get a second chance to make a first impression! jij bent de wikipedia van ons hotel, je hebt het antwoord op elke vraag. van vragen over een hotelkamer tot aan vragen over een bezienswaardigheid in het centrum van maastricht!daarnaast vind jij het fantastisch om in een team te werken en zet jij graag dat extra stapje voor je collega's.
wat ga je doen?
in- en uitchecken van onze (binnenlandse- en buitenlandse) gasten;
het in goede banen leiden van telefoon- en e-mailverkeer, zowel intern als extern;
het informeren van onze gasten over de faciliteiten van het hotel en de omgeving, jij doet net dat stapje extra. je verrast onze gasten, maar dit is voor jou vanzelfsprekend;
het verwerken van reserveringen voor het hotel en het restaurant;
je controleert financiële transacties en zorgt voor een correcte afhandeling van betalingen;
klachten ervaar je als waardevolle feedback. deze handel je professioneel en creatief af.
wat mag je verwachten?
werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je:
een passend salaris passend bij je werkervaring;
in deze rol krijg je de kans om steeds meer verantwoordelijkheid te nemen en door te groeien binnen het receptie team;
een baan met wisselende werktijden; 06:45-15:15, 10:00-18:30, 12:00-20:30 of 14:45-23:15.
voor € 85,- (incl. ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis gebruik maken van het zwembad én de spa & welness in het hotel;
gratis sporten in het hotel;
uiteraard 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en deelname aan het pensioenfonds horeca & catering.
hoe ziet je werkplek eruit?
stap binnen in een wereld van comfort en klasse. ons hotel beschikt over 190 stijlvolle kamers en suites, waar luxe en ontspanning samenkomen. geniet van culinaire creaties in ons á la carte restaurant of van een ongedwongen sfeer in de gezellige brasserie. voor zakelijke bijeenkomsten bieden wij 10 schitterende moderne zalen, perfect voor vergaderingen, beurzen en congressen.ontspan, na een drukke dag, in ons verwarmde zwembad, werk aan je energie in de fitness of kom volledig tot rust in de sauna en stoomcabine.werken bij valk exclusief in maastricht voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 155 collega’s verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden.
wat verwachten wij van jou?in je handbagage bevindt zich een stevige portie gastvrijheid, respect en drive. een van je favoriete quotes is: ‘’let’s do this!’’. je bent iemand die alle 100 keer goedemorgen met een glimlach zegt en tegelijkertijd grijp je uitdagingen aan, die je des te meer gemotiveerd maken! ook heb je:
mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
aantoonbare werkervaring in de service verlening, hospitality of toerisme sector (stages tellen hierin ook mee);
er geen problemen mee om onregelmatige diensten te werken en stel je je flexibel op;
een proactieve en oplossingsgerichte werkhouding;
geen moeite met prioriteiten stellen en snel te schakelen. je bent een multitasker en weet efficiënt te werken, ook wanneer er verschillende taken op je bord liggen;
een goede beheersing van de nederlandse- en engelse taal in woord en geschrift. als je daarnaast nog duits en frans spreekt is dat mooi meegenomen.
hotel van der valk maastricht is een luxe viersterrenhotel. het hotel beschikt over 190 hotelkamers en suites. ook heeft ons hotel een modern zwembad, ruime fitness en een luxueuze sauna en stoomcabine. daarnaast zijn er 10 multifunctionele vergaderruimtes, een à la carte restaurant en een brasserie.
om ons housekeeping team te versterken zijn we op zoek naar een representatieve & gedreven kandidaat voor 3 tot 5 dagen per week (24 tot 38 uur). onze housekeeping afdeling is uitbesteed. je komt als supervisor housekeeping in dienst van jacquet en de groot.
jouw hart klopt sneller van alles piekfijn in orde maken
in jouw functie ondersteun je ons hoofd housekeeping en onze supervisors. naast dat je altijd klaarstaat om je collega’s van de housekeeping te ondersteunen bij het poetsen of checken van de hotelkamers zorg je ook voor:
het aansturen van de housekeeping medewerkers;
het (mee) faciliteren van de werkroosters;
kwaliteitscontrole;
verzorgen van klein wasgoed.
zo zorg jij er als nauwkeurige supervisor housekeeping mede voor dat het onze gasten aan niets ontbreekt.
gastvrij zijn is een talent
overal in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 42 hebben ze een eigen uniek karakter.
we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna.
de ingrediënten die maken wie je bent
wij zijn op zoek naar een energieke persoonlijkheid die houdt van schoonmaken. je houdt van fysiek werk en vindt het niet erg om je handen uit de mouwen te steken. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je
werkervaring op schoonmaakgebied;
kennis van zowel de nederlandse als engelse taal;
oog voor detail;
een controlerend en oplossend vermogen;
kun je zelfstandig werken en toon je initiatief.
jouw inzet levert beloningen op
een passend salaris (conform cao schoonmaak- en glazenwassersbedrijf);
flexibel rooster en werktijden zullen in overleg worden vastgesteld;
de mogelijkheid om parttime (3/4 dagen) of fulltime te werken;
een schitterend familie hotel, wat je jouw werkplek mag noemen;
mooie personeelskorting in ons eigen restaurant;
gratis parkeren.
voor verdere informatie over de arbeidsvoorwaarden kun je altijd contact opnemen met senay@jaquetendegroot.nl
wat ga je doen?
als medewerker sales en events vervul je een actieve rol in het verkoopproces van onze 10 multifunctionele zalen en 190 hotelkamers. je verkoopt onder andere vergaderingen, groepsreserveringen van kamers, koffietafels en diners voor speciale gelegenheden. dit alles zorgt voor een afwisselende en veelzijdige functie. bovendien zul je een rol spelen binnen het nieuwe van der valk hotel maastricht-maas, dat medio 2026 de deuren opent. dankzij de bijzondere ligging aan de oevers van de maas ontstaat hier een bestemming waar comfort, elegantie en beleving samenkomen.
hoe ga je dit doen?
je bent het visite kaartje van het hotel en je zorgt ervoor dat elke gast zich welkom voelt;
je voert klantgesprekken, inventariseert wensen en doet passende voorstellen;
je handelt inkomende aanvragen via telefoon en mail af. aan de hand hiervan stel je passende offertes op;
je denkt mee over commerciële kansen en signaleert verbetermogelijkheden voor jouw afdeling;
je ondersteunt de banqueting afdeling bij dagelijkse werkzaamheden indien nodig. ontvangt vergadergasten aan de sales-receptiebalie en bent aanspreekpunt voor contactpersonen op locatie. je weet precies wat er op de afdeling speelt;
je onderhoudt contact met de keuken en overige afdelingen betreffende specifieke wensen van jouw partijen;
je ontvangt terugkoppeling van de gast en van het operationele team. op basis hiervan zorg jij voor een goede aftersales en stel je de facturen nauwkeurig op;
hoe ziet je werkplek eruit?
hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. we hebben een à la carte restaurant en een gezellige brasserie. de 10 prachtig gerenoveerde zalen zijn sfeervol ingericht voor vergaderingen, beurzen en congressen. het saleskantoor ligt op de eerste verdieping in de nabijheid van onze zalen, zo kun je snel schakelen als gasten vragen hebben. de ene dag heb je een vergadering voor 10 personen terwijl je de andere dag een evenement voor 300 gasten moet voorbereiden. kortom; geen enkele dag is hetzelfde!
werken bij van der valk maastricht betekent dat je werkt in een van de mooiste hotels in limburg. je kunt gratis parkeren en de cappuccino wordt vers voor je gezet. net zoals een heerlijke lunch of diner. ons motto: "jij zorgt goed voor onze gasten; wij zorgen goed voor jou".
wat verwachten wij van jou?
je hebt minimaal één jaar werkervaring binnen sales of evenementen
en een sterke interesse in de hotelwereld.
daarnaast herken je je in de volgende punten:
je kunt zelfstandig werken maar werkt ook graag in teamverband;
je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week;
bij voorkeur heb je een hbo studie in de richting van hospitality of event management gedaan;
je streeft naar resultaten, bent proactief en denkt in oplossingen;
je bent gastvrij en weet goed in te spelen op de wensen van de gast;
je werkt secuur en hebt oog voor detail;
het is fijn als je kennis hebt van een pms en/ of ems systeem;
je beheerst de nederlandse en engelse taal vloeiend in woord en geschrift, als je daarnaast nog duits en/of frans spreekt zou dat super zijn;
je vindt het leuk om bij grote evenementen 's avonds en in het weekend aanwezig te zijn (dit is niet wekelijks hoor, don't worry);
alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou!
in ruil voor het delen van jouw talent als medewerker sales en events
bieden we jou op basis van een 38-urige werkweek het volgende:
een marktconform salaris tussen €2580,- bruto en €2850,- bruto per maand op basis van 38 uur per week;
in de meeste gevallen: werken van maandag t/m vrijdag;
25 vakantiedagen;
8% vakantietoeslag;
bedrijfskleding;
20% personeelskorting in onze restaurants;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
geregeld een personeelsfeestje, borrel of een schaaltje bittergarnituur;
en nog meer mooi-meegenomen-extra's!
voor ons gezellige chefs team zijn wij op zoek naar een collega die energie krijgt van het managen van een groot restaurant team. je komt terecht in een hecht team met veel ervaring, die er samen voor zorgen dat onze gasten een onvergetelijke ervaring beleven en dit overbrengen aan het team. samen met collega’s ga je aan de slag in het mooie, sfeervolle hotel in nieuwerkerk aan den ijssel!
wat ga je doen?
als supervisor ben je verantwoordelijk voor de organisatie en de dagelijkse leiding van het bedienend personeel;
je gaat als supervisor aan de slag en zal daarom ook verantwoordelijk zijn voor het trainen en opleiden van het personeel;
je zal de werkprocessen en procedures evalueren en ervoor zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt;
je houdt toezicht op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, arbo-, haccp en werk- en presentatiemethoden.
hoe ziet jouw dag er uit?
je begint de dag met een briefing met het team, waarin je iedereen op de hoogte stelt over het verloop van de dag. ondertussen heb jij de personeelsplanning al gemaakt en zorg je er voor dat alle talenten optimaal worden benut. gedurende de dag loop je actief mee en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. aan het einde van de dienst wikkel je de financiële zaken af, en draag je er zorg voor dat na je sluitronde alles weer netjes is afgesloten.
wie ben jij?jij past goed bij onze organisatie als je jezelf in het volgende kan vinden:
je bent besluitvaardig, creatief en verantwoordelijk;
je hebt 2-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
je bent sterk in delegeren en leidinggeven;
je hebt een positieve en professionele instelling;
flexibel beschikbaar ook in de weekenden en tijdens de feestdagen.
wat zit erin voor jou?
uitdagende baan met veel afwisseling;
20% korting op je f&b rekening binnen een valk exclusief hotel;
25 vakantiedagen als je fulltime bij ons komt werken, met 8% vakantiegeld;
een salaris passend bij je ervaring;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
opleidingsmogelijkheden.
klopt jouw hart sneller van het managen van je eigen keukenteam?je bent verantwoordelijk voor de gehele keuken en staat in nauw contact met de souschefs en koks van de zaak. je stuurt een team aan en zorgt voor dagelijkse operaties in onze keuken. dit omvat het motiveren van je collega's, het trainen van nieuwe chef medewerkers en het implementeren van consistente kooktechnieken en standaarden binnen de keuken. daarnaast help je met het ontwikkelen en uitvoeren van menukaarten die passen bij de sfeer van onze locatie, met een focus op frisse ingrediënten en een creatieve mix van wereldwijde smaken. je denkt mee met de creatie van seizoensgebonden menu's, zorg je voor culinaire innovatie en monitor je de consistentie van gerechten. door je sterke leiderschap zorg je ervoor dat alle gasten in het hotel dezelfde uitzonderlijke eetervaring hebben, terwijl je een inspirerende en leerzame werkplek creëert voor onze medewerkers. zo zorg jij er als creatieve chefkok mede voor dat het onze medewerkers en gasten aan niets ontbreekt. dit doe je door het:leidinggeven aan en het blijven trainen van het keukenteam.meewerken waar nodig; goed voorbeeld doet volgen.meedenken en helpen ontwikkelen van onderscheidende menukaarten met culinaire trends en seizoensinvloeden.jouw inzet levert beloningen opwerken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als chefkok op basis van een 40-urige werkweek:een brutosalaris tussen de €3100 en €4000 per maand, ervaring wordt hierin meegenomen.voordelige overnachtingen: voor €75 per nacht met 2 personen in onze eigen vex-hotels.een aandeel in de fooien: want wie wil nou niet de waardering van de gasten 'voelen'?20% korting op je restaurant rekening binnen onze valk exclusief hotel restaurants.25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.de vrijheid om je eigen rooster en menukaarten te bepalen.ontwikkelmogelijkheden, jij leren je graag dingen bij met onze interne trainingen.gastvrij zijn is een talentoveral in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 43 hebben ze een eigen uniek karakter. we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto."de gezelligheid en het familiegevoel met de collega's is wat het werk extra leuk maakt" chris, directie hotel leiden de ingrediënten die maken wie je benteen snufje stressbestendigheid met een toefje kwaliteitsbewaker. that's you. tegelijkertijd heb je als chefkok probleemoplossend vermogen én geduld. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat, we werken tenslotte in de horeca. ook heb je: goede kennis van menuontwikkeling,de vaardigheid om het team gemotiveerd en tevreden te houden,kennis van kostenbeheer en omgang met budgetten en kostenberekenigen.tijd voor actiesluit je als chefkok aan bij al je collega's. meer informatie nodig of solliciteren? dat is eenvoudig: bel met tamara van den brink, hr via 071 573 1724. je mag ook op de sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten!
hoe ziet je dag eruit?tijdens het ontbijt en de lunch treed je op als gastheer/-vrouw;je draagt jouw steentje bij aan een gastvrije en professionele sfeer;voorbereiding treffen voor het ontbijtbuffet en lunchbuffet;zelfstandig meewerken tijdens de lunch, bestellingen opnemen en serveren;opruimen, afbouwen en schoonmaken van het buffet en van de tafels in het restaurant.wat verwachten wij van jou?stressbestendig, pro actief, oplossingsgericht, servicegericht en betrokken bij zowel gast als organisatie;flexibele instelling en durft de handen uit de mouwen te steken;beschikbaar in de weekenden en op feestdagen, uiteraard in overleg;uitstekende beheersing van de nederlandse en bij voorkeur engelse taal.wat bieden wij?een uitdagende baan binnen een dynamische werkomgeving, waarin je deel uitmaakt van een enthousiast team. ons team wordt gekenmerkt door collegialiteit, samenwerken, plezierige werksfeer en een professionele werkomgeving. wij zorgen er voor dat er voldoende ruimte is voor coaching, zelfontplooiing, initiatief en zelfstandigheid. daarnaast bieden wij de volgende voorwaarden aan:een verantwoorde functie met veel eigen inbreng;marktconform salaris;een jaarcontract met een proeftijd van 1 maand;de functie is zowel fulltime als parttime beschikbaar, 24-32 uur per week;training- en opleidingsmogelijkheden;doorgroeimogelijkheden binnen het concern van der valk;personeelskortingen bij andere van der valk hotels in binnen- en buitenland op het restaurant en de kamereen breed scala aan andere kortingen, variërend van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, dit alles via ons benefitsprogrammade werktijden worden afwisselend, ook tijdens feestdagen en weekenden, ingedeeld in verschillende diensten.de werktijden variëren tussen 06.00 uur in de ochtend en 17.00 uur in de middag. hiertussen bestaan er verschillende diensten.come join the family
hoe ziet jou dag eruit:binnen ons sales-team nemen we je graag mee in alle facetten die belangrijk zijn bij het organiseren van evenementen. jij wordt een specialist die meedenkt met de gast, maar ook adviseert.je zult voornamelijk commercieel verantwoordelijk zijn voor de verkoop van meetings en events en het behalen van de daarbij behorende omzetdoelstellingen. je komt te werken in een gezellig en commercieel team bestaande uit de sales manager, revenue manager en de afdeling marketing. dagelijks zal de focus liggen op de interne communicatie tussen de sales manager, banqueting manager, restaurant manager en chefkok, zodat de geplande evenementen boven de verwachting van de gast zal verlopen en de beoogde operationele resultaten worden behaald. samen met je team ben je het visitekaartje voor onze zakelijke gasten. functieomschrijving:
adviseren en behandelen van aanvragen;
opstellen, versturen en opvolgen van offertes;
verwerken van wijzigingen;
verzorgen van rondleidingen voor potentiële gasten en klanten;
informeren van uitvoerende afdelingen over de gemaakte afspraken en bijzonderheden;
coördineren en assisteren bij de uitvoering van de werkzaamheden op het gebied van events, waarbij je tevens verantwoordelijk bent voor de aanlevering/aanwezigheid van de afgesproken voorzieningen;
aftersales en klachtenafhandeling.
wat verwachten wij van jou:
je hebt een mbo/hbo opleiding afgerond of werkervaring in een commerciële functie;
goede beheersing van de nederlandse en engelse taal (in woord en geschrift), duits is een pré.
kennis van ms word, excel en outlook.
je hebt een passie voor het organiseren van evenementen;
je bent commercieel ingesteld, gastgericht, representatief en creatief;
je bent stressbestendig en vooral nauwkeurig;
je hebt een proactieve houding en je snapt wanneer het nodig is om je gezicht te laten zien bij een belangrijk evenement;
je bent op zoek naar een functie voor een langere termijn.
dit bieden wij jou graag aan:
de kans om bij te dragen aan de groei van een nieuw hotel!;
flexibele werktijden;
een prettige en informele werksfeer;
never-a-dull-moment job;
uiteraard een passend salaris;
25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
doorgroei- en opleidingsmogelijkheden;
geniet van een overnachting tegen personeelstarief bij alle valk exclusief hotels.
come join the family!
kom jij als afwasser 2 dagen ons keukenteam versterken? in deze rol ben je verantwoordelijk voor het schoonmaken van de spoelkeuken en het schoonmaken/afwassen van keuken- en restaurant materialen. je wordt zeer gewaardeerd door het team, want jij zorgt keer op keer weer voor schone werkmaterialen. je zal worden begeleid door ervaren collega's.gastvrij zijn is een talent
je bent enthousiast en gemotiveerd;
je bent voor 2 dagen inzetbaar;
je bent een echte teamplayer; samen met je collega’s ga je alleen voor het beste resultaat;
je bent minimaal 18 jaar.
jouw inzet levert beloningen op:
een fijn salaris;
voor €75,- overnachten met ontbijt in alle valk exclusief hotel in nederland;
leuke collega's, ;
heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, via ons benefits-programma;
vakantiegeld wat je gelijk gestort krijgt, zo kan je direct gebruik maken van je hard verdiende centen;
20% korting op je f&b rekening binnen een valk exclusief hotel.
“het familie gevoel binnen het hotel is wat het werk extra bijzonder maakt” – els, restaurant medewerkertijd voor actie
sluit je als afwasser aan bij je collega’s in hotel leiden. meer informatie nodig of solliciteren? dat is super eenvoudig: bel met tamara, personeelszaken via 071 5731 731. je mag ook op die knaloranje sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten. we reageren zo snel mogelijk.
je doel is om een glimlach op de gezichten van alle gasten te toveren. als assistent restaurant manager ben je ondersteunend aan onze restaurant manager en samen ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het restaurant, denk hierbij aan het;
begeleiden van feesten en partijen of het a la carte restaurant
hebben van de verantwoordelijkheid voor de organisatie en de dagelijkse leiding van het bedienend personeel;
hebben van de verantwoordelijkheid voor het trainen en opleiden van het personeel;
jouw inzet levert beloningen op
werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als assistent restaurant manager op basis van een 38-urige werkweek:
een salaris tussen de €2.450 en €2.850 per maand, kennis en ervaring uiteraard meegenomen.
een aandeel in de fooien: want wie wil nou niet de waardering van de gasten ‘voelen’?
voordelige overnachtingen: voor €75 per nacht in onze eigen valk exclusief hotels.
25 vakantiedagen: op basis van een fulltime dienstverband.
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen.
doorgroeimogelijkheden: the sky is jouw limit. met onze opleidingen tillen we met jou het niveau naar het volgende level.
20% korting op je restaurant rekenig bij alle valk exclusief hotels.
heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, via ons benefits-programma.
gastvrij zijn is een talent
je begint de dag met een briefing met het team. iedereen op de hoogte stellen over wat ze kunnen verwachten. ondertussen heb jij de personeelsplanning al gemaakt en zorg je er voor dat alle talenten optimaal worden benut. tijdens de service loop je actief mee als meewerkend voorman en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. aan het einde van de dienst zorg je voor het financiële gedeelte van het restaurant, en zorg je ervoor dat na je sluitronde alles weer netjes is afgesloten.
hotel leiden is mooi gelegen aan de oude rijn. ons hotel is dicht bij het centrum van leiden te vinden. wij bezitten over diverse luxe kamers en suites. daarnaast hebben wij een knus restaurant en een sfeervolle brasserie waar onze gasten heerlijk kunnen genieten van onze moderne lunch en diner kaart.
“de gezelligheid met de collega’s in het hotel is wat het werk extra leuk maakt” – marijn, restaurant leidinggevendede ingrediënten die maken wie je bent
een snufje gezelligheid met een toefje hard werken. that’s you! tegelijkertijd ben je als assistent restaurant manager geduldig én goed in plannen. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:
eerdere ervaring met leidinggeven
passie voor de horeca
ook in de weekenden en op feestdagen leg je de gasten graag in de watten.
tijd voor actie
sluit je als restaurant leidinggevende aan bij onze collega’s! meer informatie nodig of solliciteren? dat is super eenvoudig: bel met tamara van personeelszaken via 071 5731 731. je mag ook direct op de sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten!
van carpaccio en schnitzel tot tonijn tataki en tournedos. bij van der valk bereid je zowel de oude vertrouwde gerechten als luxe gerechten. wekelijks komen grote aantallen gasten eten in het à la carte restaurant, de lounge en bij de buffetten. bij ons werken betekend oprecht met je vak bezig zijn, ruimte voor jouw eigen creativiteit, doorgroeimogelijkheden en gezellig team! come join the family!functieomschrijvingals zelfstandig werkend kok zorgt je voor de perfecte bereiding en mooie afwerking van de gerechten. dit doe je door:+ mee te denken bij het ontwikkelen van de nieuwe menukaart+ werkplek, gereedschappen, en machines schoon en opgeruimd te houden+ elke dag goed voorbereid te zijn+ plezier in je werk te hebbendoor jou en je collega's bieden onze restaurants een culinaire ervaring om niet te vergeten!wat verwachten wij van jou?+ je hebt oog voor detail+ je hebt een neus voor het bedenken van nieuwe gerechten+ je bent fysiek fit en kunt de rust bewaren tijdens drukke piekmomenten+ je hebt een afgeronde kok niveau 3 opleiding of soortgelijk+ je wilt in een moderne grote keuken werkenwat bieden wij?alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou! dus wij bieden:+ geld! hoeveel? conform de markt en passend bij je functie en ervaring;+ fulltime contract;+ 25 vakantiedagen;+ opleidingsmogelijkheden;+ flexibele werktijden en geregeld een (dag in het) weekend vrij;+ voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;+ 20% korting op jouw restaurantbon bij alle valk exclusief hotels; + mooi-meegenomen-extra's: korting op je sportabonnement, korting op je zorgverzekering, personeelsuitjes en elk jaar een personeelsfeest.come join the family
als office management & support specialist (bbl) ben jij de spil van onze backoffice. jij ondersteunt de afdelingen hr, administratie en directie bij administratieve en organisatorische werkzaamheden. dankzij jouw proactieve houding en oog voor detail zorg je ervoor dat processen soepel verlopen en collega’s optimaal worden ondersteund. graag maken wij kennis met kandidaten, die beschikken over de volgende functie-eisen, eigenschappen en vaardigheden:
administratieve ondersteuning bieden (o.a. agendabeheer, e-mailbeheer, documentatie)
interne communicatie verzorgen en optimaliseren
voorraadbeheer kantoorbenodigdheden
ondersteunen bij het organiseren van interne evenementen of bijeenkomsten
aanspreekpunt zijn voor leveranciers en externe partijen
ondersteuning bij ontvangst van gasten of zakelijke relaties
volgt een (horeca) gerelateerde bbl-opleiding op mbo-niveau 3 of 4;
je hebt aantoonbare ervaring in de hospitalitysector (vereist)
je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar
je bent representatief, communicatief vaardig en organisatorisch sterkje hebt een positieve houding en weet goed prioriteiten te stellen
dit bieden wij jou graag aan:
een leerzame en veelzijdige bbl-werkplek binnen een professioneel hotelteam
begeleiding van ervaren collega's
een salaris conform horeca cao, passend bij de functie en ervaring;
tegen personeelstarief overnachten bij alle valk exclusief hotels;
mogelijkheid om door te groeien binnen het hotel
heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en uitjes, via ons benefitsprogramma;
20% korting op je restaurantrekening in bij alle valk exclusief hotels;
gebruik van onze zwembad en gym uitsluitend voor sportdoeleinden.
personal training met je collega’s op de woensdag avond!
come join the family!
ben jij een kok die excelleert in de keuken? als kok voel jij je verantwoordelijk voor de bereiding en presentatie van complete gerechten en afzonderlijke onderdelen daarvan. je werkt onder leiding van onze chef-kok of eigenaar, maar je kunt de keuken ook alleen draaiende houden. daarnaast werk je samen met je collega-kok en stuur je indien nodig keukenhulp aan.je werkt volgens vaste instructies m.b.t. ingrediënten, recepturen, werkmethoden en uiterlijke presentaties. je werkt in het weekend en bent overdag en s'avonds beschikbaar. de werkuren en het rooster zijn flexibel.wat zijn uw taken:wassen, snijden, koken en mengenkwaliteit controleren van ingrediëntenbereidingen uitvoeren, bewaken en controle van gerechtportioneren en garnerenhulpkracht controleren en aansturencontrole op hygiënisch werkwijzeplanning van werkzaamheden en inkopencontrole van inkoopwat bieden wij verder aan:full-time: 38 uur per weekbrutoloon:€ 2.750 tot € 3.250functie-eisen:jij kan initiatief nemenvertrouwen in je zelfkalm en doelgericht werken onder moeilijke omstandigheden of hoge werkdruktoelichting arbeidsvoorwaarden:reiskosten + maaltijdencontractduur 2 jaarhulp bij huisvestiging (indien gewenst)opleiding internmail naar administratie@luckygarden.nl voor al je vragen.
ben jij een kok die excelleert in de keuken? als kok voel jij je verantwoordelijk voor de bereiding en presentatie van complete gerechten en afzonderlijke onderdelen daarvan. je werkt onder leiding van onze chef-kok of eigenaar, maar je kunt de keuken ook alleen draaiende houden. daarnaast werk je samen met je collega-kok en stuur je indien nodig keukenhulp aan.je werkt volgens vaste instructies m.b.t. ingrediënten, recepturen, werkmethoden en uiterlijke presentaties. je werkt in het weekend en bent overdag en s'avonds beschikbaar. de werkuren en het rooster zijn flexibel.wat zijn uw taken:wassen, snijden, koken en mengenkwaliteit controleren van ingrediëntenbereidingen uitvoeren, bewaken en controle van gerechtportioneren en garnerenhulpkracht controleren en aansturencontrole op hygiënisch werkwijzeplanning van werkzaamheden en inkopencontrole van inkoopwat bieden wij verder aan:full-time: 38 uur per weekbrutoloon:€ 2.750 tot € 3.250functie-eisen:jij kan initiatief nemenvertrouwen in je zelfkalm en doelgericht werken onder moeilijke omstandigheden of hoge werkdruktoelichting arbeidsvoorwaarden:reiskosten + maaltijdencontractduur 2 jaarhulp bij huisvestiging (indien gewenst)opleiding intern
jouw doel is om elke dag een glimlach op het gezicht van onze gasten te toveren. samen met je collega's bied je onze gasten een fantastische ervaring in het restaurant, de bar, brasserie, tijdens een grote partij of in een van onze zalen. geen dag is hetzelfde!wat zijn jouw taken op een gemiddelde dag?+ gasten verwelkomen en begeleiden+ opnemen en invoeren van bestellingen+ gasten de menu- en wijnkaart toelichten+ tafels uitruimen en indekken+ voorraden aanvullen+ schoonmaken en -houden van het restaurant en omliggende ruimtenwat verwachten wij van jou?+ je hebt ervaring met wijklopen (must)+ je een echte sfeermaker bent+ je graag je handjes laat wapperen+ je een 'geen-dag-hetzelfde baan' wilt+ je, je collega's je familie wilt noemen+ je geregeld in het weekend en met feestdagen kan werkenwat bieden wij?een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving binnen een enthousiast team. ons team wordt gekenmerkt door collegialiteit, samenwerken, plezierige werksfeer en een professionele werkomgeving. wij zorgen er voor dat er voldoende ruimte is voor coaching, zelfontplooiing, initiatief en zelfstandigheid. daarnaast bieden wij de volgende voorwaarden aan:+ marktconform salaris (functieschaal 3)+ een jaarcontract met een proeftijd van 1 maand+ de functie is fulltime (38) en parttime (32) beschikbaar, uren in overleg+ trainings- en opleidingsmogelijkheden+ doorgroeimogelijkheden binnen het concern van der valk+ voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels+ 20 % korting op jouw restaurantbon bij alle valk exclusief hotels+ collectiviteitkorting bij vgz en cz (zorg)verzekeraarsde werktijden worden afwisselend, ook tijdens feestdagen en weekenden, verdeeld in verschillende diensten (ochtend/middag/avond).come join the family
wat ga je doen?
nadat onze gasten heerlijk hebben geslapen in een van de 190 comfortabele kamers, ben jij het eerste vriendelijke gezicht dat hen begroet bij het ontbijtbuffet. met een warme glimlach sta je klaar als gastheer of gastvrouw. je zorgt ervoor dat tafels snel en efficiënt worden afgeruimd en weer keurig worden gedekt voor de volgende gasten. bovendien ben jij degene die het ontbijtbuffet klaarzet voor de volgende dag. ben jij klaar voor een ochtend vol gastvrijheid?
wat mag je verwachten?
een sfeervolle werkplek in de mooiste stad van limburg: valk exclusief hotel maastricht ligt op een steenworp afstand van de bruisende binnenstad van maastricht.
een team van fijne collega's: ons team is een mix van studenten en ervaren professionals, en we staan bekend om onze goede teamgeest en samenwerking.
een vast team: we hechten waarde aan stabiliteit en continuïteit, daarom bieden we je de kans om deel uit te maken van ons vaste team.
een flexibel rooster dat rekening houdt met jouw thuissituatie: we begrijpen dat het leven druk kan zijn, daarom geven we jou de keuze om 2, 3, 4 of 5 dagen per week te werken.
werkuren tussen 05.30 en 16.00 uur: geniet van vrije middagen en avonden om je eigen ding te doen en te ontspannen.
uitstekende verzorging met betrekking tot eten en drinken: bij ons wordt goed voor je gezorgd, zowel tijdens als buiten je werktijd.
wat wij jou bieden
een marktconform salaris tussen de 2370 en 2500 bruto per maand op fulltime basis.
5 weken vakantie op jaarbasis en het opnemen van tijd voor tijd uren: voor de broodnodige ontspanning.
8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen.
deelname aan het pensioenfonds horeca & catering.
voordelig overnachten: voor € 75,00 per nacht in alle valk exclusief hotels.
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants.
gratis sporten en zwemmen in ons hotel.
wat vragen wij van jou?
je bent gastvrij en hebt ervaring in de horeca. je hebt een positieve en gastvrije uitstraling, bent flexibel en kunt zelfstandig werken. daarnaast beheers je de nederlandse en engelse taal en vind je het niet erg om in de weekenden en op feestdagen te werken.
deze vacature is niet geschikt als bijbaan.