wat ga je doen?
als medewerker sales en events vervul je een actieve rol in het verkoopproces van onze 10 multifunctionele zalen en 190 hotelkamers. je verkoopt onder andere vergaderingen, groepsreserveringen van kamers, koffietafels en diners voor speciale gelegenheden. dit alles zorgt voor een afwisselende en veelzijdige functie. bovendien zul je een rol spelen binnen het nieuwe van der valk hotel maastricht-maas, dat medio 2026 de deuren opent. dankzij de bijzondere ligging aan de oevers van de maas ontstaat hier een bestemming waar comfort, elegantie en beleving samenkomen.
hoe ga je dit doen?
je bent het visite kaartje van het hotel en je zorgt ervoor dat elke gast zich welkom voelt;
je voert klantgesprekken, inventariseert wensen en doet passende voorstellen;
je handelt inkomende aanvragen via telefoon en mail af. aan de hand hiervan stel je passende offertes op;
je denkt mee over commerciële kansen en signaleert verbetermogelijkheden voor jouw afdeling;
je ondersteunt de banqueting afdeling bij dagelijkse werkzaamheden indien nodig. ontvangt vergadergasten aan de sales-receptiebalie en bent aanspreekpunt voor contactpersonen op locatie. je weet precies wat er op de afdeling speelt;
je onderhoudt contact met de keuken en overige afdelingen betreffende specifieke wensen van jouw partijen;
je ontvangt terugkoppeling van de gast en van het operationele team. op basis hiervan zorg jij voor een goede aftersales en stel je de facturen nauwkeurig op;
hoe ziet je werkplek eruit?
hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. we hebben een à la carte restaurant en een gezellige brasserie. de 10 prachtig gerenoveerde zalen zijn sfeervol ingericht voor vergaderingen, beurzen en congressen. het saleskantoor ligt op de eerste verdieping in de nabijheid van onze zalen, zo kun je snel schakelen als gasten vragen hebben. de ene dag heb je een vergadering voor 10 personen terwijl je de andere dag een evenement voor 300 gasten moet voorbereiden. kortom; geen enkele dag is hetzelfde!
werken bij van der valk maastricht betekent dat je werkt in een van de mooiste hotels in limburg. je kunt gratis parkeren en de cappuccino wordt vers voor je gezet. net zoals een heerlijke lunch of diner. ons motto: "jij zorgt goed voor onze gasten; wij zorgen goed voor jou".
wat verwachten wij van jou?
je hebt minimaal één jaar werkervaring binnen sales of evenementen
en een sterke interesse in de hotelwereld.
daarnaast herken je je in de volgende punten:
je kunt zelfstandig werken maar werkt ook graag in teamverband;
je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week;
bij voorkeur heb je een hbo studie in de richting van hospitality of event management gedaan;
je streeft naar resultaten, bent proactief en denkt in oplossingen;
je bent gastvrij en weet goed in te spelen op de wensen van de gast;
je werkt secuur en hebt oog voor detail;
het is fijn als je kennis hebt van een pms en/ of ems systeem;
je beheerst de nederlandse en engelse taal vloeiend in woord en geschrift, als je daarnaast nog duits en/of frans spreekt zou dat super zijn;
je vindt het leuk om bij grote evenementen 's avonds en in het weekend aanwezig te zijn (dit is niet wekelijks hoor, don't worry);
alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou!
in ruil voor het delen van jouw talent als medewerker sales en events
bieden we jou op basis van een 38-urige werkweek het volgende:
een marktconform salaris tussen €2580,- bruto en €2850,- bruto per maand op basis van 38 uur per week;
in de meeste gevallen: werken van maandag t/m vrijdag;
25 vakantiedagen;
8% vakantietoeslag;
bedrijfskleding;
20% personeelskorting in onze restaurants;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
geregeld een personeelsfeestje, borrel of een schaaltje bittergarnituur;
en nog meer mooi-meegenomen-extra's!
voor ons gezellige chefs team zijn wij op zoek naar een collega die energie krijgt van het managen van een groot restaurant team. je komt terecht in een hecht team met veel ervaring, die er samen voor zorgen dat onze gasten een onvergetelijke ervaring beleven en dit overbrengen aan het team. samen met collega’s ga je aan de slag in het mooie, sfeervolle hotel in nieuwerkerk aan den ijssel!
wat ga je doen?
als supervisor ben je verantwoordelijk voor de organisatie en de dagelijkse leiding van het bedienend personeel;
je gaat als supervisor aan de slag en zal daarom ook verantwoordelijk zijn voor het trainen en opleiden van het personeel;
je zal de werkprocessen en procedures evalueren en ervoor zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt;
je houdt toezicht op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, arbo-, haccp en werk- en presentatiemethoden.
hoe ziet jouw dag er uit?
je begint de dag met een briefing met het team, waarin je iedereen op de hoogte stelt over het verloop van de dag. ondertussen heb jij de personeelsplanning al gemaakt en zorg je er voor dat alle talenten optimaal worden benut. gedurende de dag loop je actief mee en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. aan het einde van de dienst wikkel je de financiële zaken af, en draag je er zorg voor dat na je sluitronde alles weer netjes is afgesloten.
wie ben jij?jij past goed bij onze organisatie als je jezelf in het volgende kan vinden:
je bent besluitvaardig, creatief en verantwoordelijk;
je hebt 2-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
je bent sterk in delegeren en leidinggeven;
je hebt een positieve en professionele instelling;
flexibel beschikbaar ook in de weekenden en tijdens de feestdagen.
wat zit erin voor jou?
uitdagende baan met veel afwisseling;
20% korting op je f&b rekening binnen een valk exclusief hotel;
25 vakantiedagen als je fulltime bij ons komt werken, met 8% vakantiegeld;
een salaris passend bij je ervaring;
voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;
opleidingsmogelijkheden.
ben jij die energieke sfeermaker die houdt van gezelligheid, een goed gesprek én het perfecte biertje tappen? dan is dit jouw moment! bij hotel rotterdam blijdorp, onderdeel van de valk exclusief familie, draait alles om gastvrijheid, plezier en teamwork. hier voelt werken niet als werken, maar als samen iets bijzonders neerzetten.over onswelkom bij een werkplek waar je elke dag met een glimlach binnenstapt. gelegen naast diergaarde blijdorp vind je ons moderne hotel met 189 stijlvolle kamers, een gezellig restaurant, een trendy bar en inspirerende vergaderzalen. we doen alles met passie – van een cappuccino tot een compleet event. en dat voel je, elke dag weer.bij ons ben je geen nummer, maar familie. we geloven in teamwork, lachen veel en steken samen de handen uit de mouwen. ons motto? “de handjes laten wapperen!”wat ga je doen?als barmedewerker ben jij het stralende middelpunt van de avond:
je heet gasten welkom met jouw spontaniteit en glimlach;
je bereidt en serveert drankjes — van een perfecte espresso tot een zomerse cocktail;
je zorgt dat de bar er tiptop uitziet;
je vult de voorraad aan en denkt mee met het team;
en bovenal: jij zorgt voor die onmiskenbare van der valk-sfeer!
wat wij jou bieden
een goed salaris met leuke extra’s;
flexibele werktijden en volop doorgroeimogelijkheden;
overnachten voor maar €75,- bij álle valk exclusief hotels;
20% korting op hotelovernachtingen, personeelsuitjes en korting op je zorgverzekering;
en natuurlijk: een warm, gezellig team dat jou met open armen ontvangt!
jij bent onze ideale collega als je...
een echte sfeermaker bent met een vlotte babbel
graag je handen uit de mouwen steekt
houdt van afwisseling — geen dag is hetzelfde
beschikbaar bent in het weekend en op feestdagen
tot minimaal 01.00 uur kunt werken
eigen vervoer hebt (of niet afhankelijk bent van het ov)
klaar voor jouw nieuwe avontuur?
laat zien wie je bent, kom sfeer maken en ontdek hoe leuk werken bij van der valk kan zijn.
join the family – hotel rotterdam blijdorp wacht op jou!
ons hotel zit vol met sfeer en jij kunt hier aan bijdragen met een 4 daagse werkweek in onze keuken. til als zelfstandig werkend kok bij hotel leiden samen met toffe collega's de gastervaring naar the next level. come join the family.
krijg jij energie van het kunnen vertrouwen op je eigen koksgevoel?
bij van der valk hotel leiden bereid je zowel de oude vertrouwde gerechten als luxe creatieve gerechten. wekelijks komen grote aantallen gasten eten in het à la carte restaurant, de zalen en bij de buffetten. bij ons werken betekend oprecht met je vak bezig zijn, gastvrijheid, doorgroeimogelijkheden en gezellig en ervaren team. zo zorg jij er als professionele zelfstandig werkend kok mede voor dat het onze gasten aan niets ontbreekt. dus neem de garde in de hand en draag 36 tot 40 uur per week samen met je collegiale team bij door het:
meedenken bij het ontwikkelen van de nieuwe menukaart en het bedenken van gerechten bij speciale gelegenheden als valentijn en pasen;
werkplek, gereedschappen, en machines schoon en opgeruimd te houden;
zelfstandig een afdeling binnen de keuken te draaien op een avond.
jouw inzet levert beloningen op
werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als zelfstandig werkend kok op basis van een 36 tot 40-urige werkweek het volgende:
een salaris tussen de €2450 en €2800 per maand; ervaring en kennis uiteraard meegenomen.een aandeel in de fooien: want wie wil nou niet de waardering van de gasten ‘voelen’?
voordelige overnachtingen: voor €75 per nacht in onze eigen hotels.
5 weken aan vakantiedagen: voor de broodnodige ontspanning.
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen.
20% korting op alle f&b gelegenheden binnen de valk exclusief hotels,
doorgroeimogelijkheden: met onze ervaren chefs kunnen wij je van alles leren!
heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van wijnen tot uitjes, via ons benefits-programma.
gastvrij zijn is een talent
overal in nederland vind je onze valk exclusief hotels en alle 43 hebben ze een eigen uniek karakter.
we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna.
werken bij valk exclusief in hotel leiden voelt als tijd doorbrengen met vrienden en familie. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto. jouw 80 collega’s verwelkomen je graag om samen de gasten een topverblijf te bieden.
hotel leiden is mooi gelegen aan de oude rijn en is dicht bij het centrum van de stad leiden te vinden. het hotel bezit over diverse luxe kamers en suites. daarnaast heeft hotel leiden een knus restaurant en een sfeervolle brasserie waar de gasten heerlijk kunnen genieten van onze moderne kaart.
“dankzij het harde werk bij van der valk ben ik enorm gegroeid in mijn kennis en kunde” – brandon, zelfstandig werkend kok bij hotel leiden
de ingrediënten die maken wie je bent
een snufje geduld met een toefje enthousiasme. that’s you. tegelijkertijd ben je als zelfstandig werkend kok ambitieus én creatief. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:
het overzicht om te multitasken tussen de verschillende bonnen;
gastvrijheid;
kennis over het bereiden van gerechten.
tijd voor actie
sluit je als zelfstandig werkend kok aan bij je collega’s in hotel leiden. meer informatie nodig of solliciteren? dat is eenvoudig: mail of bel met tamara, via t.vandenbrink@valkexclusief.nl & 071 573 1724. je mag ook op de sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten. we reageren zo snel mogelijk.
klopt jouw hart sneller van het managen van je eigen keukenteam?
je bent verantwoordelijk voor de gehele keuken en staat in nauw contact met de souschefs en koks van de zaak. je stuurt een team aan en zorgt voor dagelijkse operaties in onze keuken. dit omvat het motiveren van je collega’s, het trainen van nieuwe chef medewerkers en het implementeren van consistente kooktechnieken en standaarden binnen de keuken.
daarnaast help je met het ontwikkelen en uitvoeren van menukaarten die passen bij de sfeer van onze locatie, met een focus op frisse ingrediënten en een creatieve mix van wereldwijde smaken. je denkt mee met de creatie van seizoensgebonden menu's, zorg je voor culinaire innovatie en monitor je de consistentie van gerechten. door je sterke leiderschap zorg je ervoor dat alle gasten in het hotel dezelfde uitzonderlijke eetervaring hebben, terwijl je een inspirerende en leerzame werkplek creëert voor onze medewerkers.
zo zorg jij er als creatieve chefkok mede voor dat het onze medewerkers en gasten aan niets ontbreekt. dit doe je door het:
leidinggeven aan en het blijven trainen van het keukenteam.
meewerken waar nodig; goed voorbeeld doet volgen.
meedenken en helpen ontwikkelen van onderscheidende menukaarten met culinaire trends en seizoensinvloeden.
jouw inzet levert beloningen opwerken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als chefkok op basis van een 40-urige werkweek:
een brutosalaris tussen de €3100 en €4000 per maand, ervaring wordt hierin meegenomen.
voordelige overnachtingen: voor €75 per nacht met 2 personen in onze eigen vex-hotels.
een aandeel in de fooien: want wie wil nou niet de waardering van de gasten ‘voelen’?
20% korting op je restaurant rekening binnen onze valk exclusief hotel restaurants.
25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
de vrijheid om je eigen rooster en menukaarten te bepalen.
ontwikkelmogelijkheden, jij leren je graag dingen bij met onze interne trainingen.
gastvrij zijn is een talent
overal in nederland vind je onze valk exclusief hotels. en alle 43 hebben ze een eigen uniek karakter. we willen altijd een glimlach op het gezicht van onze gasten toveren. dat doen we met een perfecte mix van service, kwaliteit, beleving en natuurlijk de prijs. want gastvrijheid zit in ons dna. hard werken met veel plezier is hier de basis. flink aanpakken is niet voor niets al sinds het begin ons motto.
“de gezelligheid en het familiegevoel met de collega’s is wat het werk extra leuk maakt” – chris, directie hotel leiden de ingrediënten die maken wie je bent
een snufje stressbestendigheid met een toefje kwaliteitsbewaker. that’s you. tegelijkertijd heb je als chefkok probleemoplossend vermogen én geduld. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat, we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:
goede kennis van menuontwikkeling,
de vaardigheid om het team gemotiveerd en tevreden te houden,
kennis van kostenbeheer en omgang met budgetten en kostenberekenigen.
tijd voor actie
sluit je als chefkok aan bij al je collega’s. meer informatie nodig of solliciteren? dat is eenvoudig: bel met tamara van den brink, hr via 071 573 1724. je mag ook op de sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten!
ben jij een gedreven chef-kok met een passie voor smaak, leiderschap en gastbeleving?in 2026 opent hotel van der valk maastricht-maas haar deuren. voor het restaurant zoeken wij een creatieve en organisatorisch sterke chef die onze keukenbrigade inspireert en onze gasten verrast met kwaliteit en originaliteit. jouw rol:
geeft leiding aan een keukenteam van ongeveer 30 medewerkers (fulltime & parttime);
stelt je eigen keukenbrigade samen;
coacht medewerkers, leerlingen en stagiaires in hun ontwikkeling;
ontwikkelt en vernieuwt het menu van het restaurant, het ontbijtbuffet en de banqueting;
draagt zorg voor inkoop, voorraadbeheer en kostenbeheersing;
onderhoudt contacten met de leveranciers;
waarborgt kwaliteit, presentatie en voedselveiligheid (haccp);
werkt mee op de vloer om het team te begeleiden om zo de kwaliteit van de gerechten en processen te bewaken.
wat wij vragen:
een afgeronde koksopleiding (minimaal niveau 4), bij voorkeur svh leermeester;
minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een professionele keuken;
organisatorisch sterk, stressbestendig en communicatief vaardig;
creativiteit, gedreven en een hands-on mentaliteit;
je beheerst de nederlandse taal in spraak en geschrift;
wat bieden wij:
een sleutelrol in een nieuw en dynamisch hotel;
salaris gebaseerd op ervaring;
vaste vrije dagen in overleg & een rooster dat 3 weken van tevoren gemaakt wordt;
een betrokken team, volop ruimte om te groeien en vrijheid voor eigen inbreng;
voordelig overnachten voor € 75,- per nacht in onze valk exclusief hotels inclusief ontbijt;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
uiteraard 25 vakantiedagen en pensioenopbouw.
waar ga je werken:
van der valk maastricht-maas opent medio 2026; een nieuwe standaard in luxe en gastvrijheid. aan de oever van de maas wordt gebouwd aan een uniek hotel waar comfort, stijl en beleving samenkomen. met 113 elegante kamers — van verfijnde comfortkamers tot luxe suites — en vijf moderne vergaderzalen, biedt dit hotel een ervaring die zowel zakelijk als privé indruk maakt.het restaurant, met 220 zitplaatsen, verwelkomt gasten van ontbijt tot diner voor casual dining en een panoramisch uitzicht dat elke maaltijd onvergetelijk maakt. op de bovenste verdieping wacht een exclusieve wellness & fitnessruimte: een plek om lichaam en geest in balans te brengen, met uitzicht over de maas.voor dit prestigieuze project zoeken wij een chef-kok met visie en lef.jij neemt de leiding over de à la carte keuken en ontbijtservice. in deze sleutelrol stuur je niet alleen de dagelijkse operatie aan, maar geef je ook vorm aan de culinaire identiteit van het hotel. jij creëert een menu dat perfect aansluit bij de identiteit van het hotel & restaurant waarbij de valk klassiekers uiteraard ook niet mogen ontbreken. een kans om jouw signatuur achter te laten op deze unieke locatie!
in the mornings, you are full of energy and enjoy making guests happy with a delicious breakfast. you provide a true experience for our guests. at mövenpick we make moments, do you?you are the supporting factor of our team. is it quiet? then it's time for you to help with preparations. is it busy? then it's you who supports the head of breakfast with the task you've been given. a well-run kitchen is what we aim for. we do not need to do the dishes, this is outsourced, so we can focus more on other important things. however, you are partly responsible for the hygiene in the kitchen, so you make sure everything is spick and span. as soon as you see that stock is needed, let us know. do you have nice ideas for a new recipe? share those with us. we are one team, and you are part of it. there are no limits to your abilities. in addition, you will be:
a morning person. you like getting up early;
responsible for hygiene. you will keep your own bench clean and help others if necessary;
proficient in english. because of our international roots, our working language is english.
mornings and weekends— these shifts will come along. proud to presentmövenpick: the place to enjoy life. inside, we create a space for our guests to enjoy by relaxing at the bar with a delicious cocktail or a creamy cappuccino. in our restaurants, you can discover the most delicious special dishes. we are originally from switzerland, and we carry this luxurious gastronomic hospitality with us. ‘enjoying life to the fullest.’ that is our mantra for our guests, but also for you as an employee. ‘enjoying food’ is the motto for you and your team. you work together with three breakfast chefs and there is no shortage of variety with us, because you enjoy working in front and behind the scenes. everything to give our guests a good experience. you will work in a hotel that works together with the passenger terminal amsterdam, a total combined conference space of over 1900 m2, including 11 modern and spacious conference and directors’ rooms. through the emergence of ijvenues, amsterdam’s new exhibition centre, everything only becomes bigger and better. on a lovely, sunny day, you can choose between a 10-minute walk or a 5-minute cycle ride from the central station. or you can hop on the tram from the other side of our hotel. in short: we have it all.“from omelette to fish, at mövenpick we have every dish” – executive chef mövenpick.don’t work. do what you love insteadsatisfied guests, standing and running, tasty breakfast dishes, these are what make your heartbeat faster. you love variety, getting up early and most of all, you are a fan of food. everything together makes you the perfect demi chef de parti. you must have:
at least one year of experience as a breakfast chef;
knowledge of the haccp regulations or the willingness to follow the training course for this.
we offerof course, we want you to have an optimal experience at mövenpick. that is why we are offering:
a monthly gross salary of between €2.443 and €2.958 in accordance with scale 5 of the collective labour agreement for the dutch hospitality and catering industry;
a contract of 38 hours per week;
25 leave days and time off for any overtime;
extra day off during your birthday month;
a travel allowance up to €200 per month, on the basis of the actual number of kilometres;
a night-shift allowance of 20% and a sunday allowance of 5%;
pension contributions with the horeca & catering pension fund;
national and international opportunities for growth and (cross) trainings;
a uniform, laundry service and meals;
discounts on rooms, food and drink at mövenpick hotels & resorts, accor & hr-group hotels;
enjoy an overnight stay with dinner and breakfast in the hotel where you work at with feel like a guest mövenpick experience;
recruitment bonus for new a colleague;
50% f&b discount at various hotels in amsterdam;
various staff outings.
this is the right time to say yescan you already see yourself working here? then do not hesitate any longer: send us your motivation letter and cv, or if you have any questions you can contact the hr office via hotel.netherlands.hr@movenpick.com or by phone at +31 (0)20 519 1222. if it is a match, you will be interviewed by a member of the hr department and executive (sous) chef. are you ready?
hoe ziet je dag eruit?tijdens het ontbijt en de lunch treed je op als gastheer/-vrouw;je draagt jouw steentje bij aan een gastvrije en professionele sfeer;voorbereiding treffen voor het ontbijtbuffet en lunchbuffet;zelfstandig meewerken tijdens de lunch, bestellingen opnemen en serveren;opruimen, afbouwen en schoonmaken van het buffet en van de tafels in het restaurant.wat verwachten wij van jou?stressbestendig, pro actief, oplossingsgericht, servicegericht en betrokken bij zowel gast als organisatie;flexibele instelling en durft de handen uit de mouwen te steken;beschikbaar in de weekenden en op feestdagen, uiteraard in overleg;uitstekende beheersing van de nederlandse en bij voorkeur engelse taal.wat bieden wij?een uitdagende baan binnen een dynamische werkomgeving, waarin je deel uitmaakt van een enthousiast team. ons team wordt gekenmerkt door collegialiteit, samenwerken, plezierige werksfeer en een professionele werkomgeving. wij zorgen er voor dat er voldoende ruimte is voor coaching, zelfontplooiing, initiatief en zelfstandigheid. daarnaast bieden wij de volgende voorwaarden aan:een verantwoorde functie met veel eigen inbreng;marktconform salaris;een jaarcontract met een proeftijd van 1 maand;de functie is zowel fulltime als parttime beschikbaar, 24-32 uur per week;training- en opleidingsmogelijkheden;doorgroeimogelijkheden binnen het concern van der valk;personeelskortingen bij andere van der valk hotels in binnen- en buitenland op het restaurant en de kamereen breed scala aan andere kortingen, variërend van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, dit alles via ons benefitsprogrammade werktijden worden afwisselend, ook tijdens feestdagen en weekenden, ingedeeld in verschillende diensten.de werktijden variëren tussen 06.00 uur in de ochtend en 17.00 uur in de middag. hiertussen bestaan er verschillende diensten.come join the family
just imagine the possibilities: a hotel in amsterdam, with in-house and adjacent spaces for 15 to 1,200 guests. a unique opportunity for an assistant banqueting manager to organize conferences, events, and meetings for guests from all over the world. at mövenpick we make moments, do you? be limitlesstoday’s agenda: a 15-person meeting, a 20-person lunch meeting, and a 30-person gathering. just another day in the life of an assistant banqueting manager. the f&b manager scheduled your staff, arranged all the supplies, and ensured every detail is in place. ready, set, go. the day kicks off and you’re everywhere you're needed. you help clear plates at the 20-person lunch, quickly train your external team members so they’re fully up to speed by the afternoon and find a suitable space for a last-minute meeting that wasn’t booked but definitely needed. no problem you’ve got it all under control. there are no limits to your abilities. in addition, you will be:
you work closely with both internal and external staff guiding the team and bringing out the best in everyone.
you have a sharp eye for service quality and take proactive steps whenever there’s room for improvement in our performance scores.
proud to presentmövenpick: the place to enjoy life. inside, we create a space for our guests to enjoy by relaxing at the bar with a delicious cocktail or a creamy cappuccino. in our restaurants, you can discover the most delicious special dishes. we are originally from switzerland, and we carry this luxurious gastronomic hospitality with us. ‘enjoying life to the fullest.’ that is our mantra for our guests, but also for you as an employee. and you provide that experience with an international team in our beautiful 4-star hotel located in amsterdam overlooking the river ij. with a beautiful atmosphere in our team, we help each other during busy moments so everything runs smoothly. you will work in a hotel that works together with the passenger terminal amsterdam, a total combined conference space of over 1900 m2, including 11 modern and spacious conference and directors’ rooms. through the emergence of ijvenues, amsterdam’s new exhibition centre, everything only becomes bigger and better. on a lovely, sunny day, you can choose between a 10-minute walk or a 5-minute cycle ride from the central station. or you can hop on the tram from the other side of our hotel. in short: we have it all. "work hard, play hard" perfectly describes what it's like to work at mövenpick. working hard? absolutely – and with teammates who are passionate about the job and about each other, every day at work feels like a celebration." – operations manager at mövenpick hotel amsterdam city centredon’t work. do what you love insteadwhat you love most is making sure everything runs smoothly. if it’s not plan a, then it’s plan b. you think along, offer solutions, or suggest alternatives. “yes” is your starting point. by now, you know the planning inside and out, allowing you to think ahead and adapt quickly. you support the f&b manager in coordinating the day, the week, and even the larger events on the calendar. at the same time, you understand how important it is to know your team. you're approachable, enjoy working together, and believe in strengthening those around you. everything to get the best results. you must have:
at least 2 years of experience as a banqueting supervisor, events, or catering.
fluent written and spoken knowledge of the english language, and preferably the dutch language as well.
we offerof course, we want you to have an optimal experience at mövenpick. that’s why we are offering:
a monthly gross salary of between €2.829 and €3.588 in accordance with scale 7 of the collective labour agreement for the dutch hospitality and catering industry.
a contract of 38 hours per week.
25 leave days.
extra day off during your birthday month.
a travel allowance up to €200 per month, on the basis of the actual number of kilometres.
a night-shift allowance of 20% and a sunday allowance of 5%.
pension contributions with the horeca & catering pension fund.
national and international opportunities for growth and (cross) training opportunities.
a uniform, laundry service and meals.
discounts on rooms, food and drink at mövenpick hotels & resorts, accor & revo hospitality group hotels.
enjoy an overnight stay with dinner and breakfast in the hotel where you work at with feel like a guest mövenpick experience.
recruitment bonus for a new colleague.
50% f&b discount at various hotels in amsterdam.
various staff outings.
this is the right time to say yes you can already see yourself walking through our hotel and you are excited to every opportunity that comes your way. don’t wait any longer—send your motivation letter and cv to hr office at hotel.netherlands.hr@movenpick.com. will we see you walking around here soon too? we call you! you can expect one interview with the f&b manager and someone from human resources. are you ready?
kom jij als afwasser 2 dagen ons keukenteam versterken? in deze rol ben je verantwoordelijk voor het schoonmaken van de spoelkeuken en het schoonmaken/afwassen van keuken- en restaurant materialen. je wordt zeer gewaardeerd door het team, want jij zorgt keer op keer weer voor schone werkmaterialen. je zal worden begeleid door ervaren collega's.gastvrij zijn is een talent
je bent enthousiast en gemotiveerd;
je bent voor 2 dagen inzetbaar;
je bent een echte teamplayer; samen met je collega’s ga je alleen voor het beste resultaat;
je bent minimaal 18 jaar.
jouw inzet levert beloningen op:
een fijn salaris;
voor €75,- overnachten met ontbijt in alle valk exclusief hotel in nederland;
leuke collega's, ;
heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, via ons benefits-programma;
vakantiegeld wat je gelijk gestort krijgt, zo kan je direct gebruik maken van je hard verdiende centen;
20% korting op je f&b rekening binnen een valk exclusief hotel.
“het familie gevoel binnen het hotel is wat het werk extra bijzonder maakt” – els, restaurant medewerkertijd voor actie
sluit je als afwasser aan bij je collega’s in hotel leiden. meer informatie nodig of solliciteren? dat is super eenvoudig: bel met tamara, personeelszaken via 071 5731 731. je mag ook op die knaloranje sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten. we reageren zo snel mogelijk.
je doel is om een glimlach op de gezichten van alle gasten te toveren. als assistent restaurant manager ben je ondersteunend aan onze restaurant manager en samen ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het restaurant, denk hierbij aan het;
begeleiden van feesten en partijen of het a la carte restaurant
hebben van de verantwoordelijkheid voor de organisatie en de dagelijkse leiding van het bedienend personeel;
hebben van de verantwoordelijkheid voor het trainen en opleiden van het personeel;
jouw inzet levert beloningen op
werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als assistent restaurant manager op basis van een 38-urige werkweek:
een salaris tussen de €2.450 en €2.850 per maand, kennis en ervaring uiteraard meegenomen.
een aandeel in de fooien: want wie wil nou niet de waardering van de gasten ‘voelen’?
voordelige overnachtingen: voor €75 per nacht in onze eigen valk exclusief hotels.
25 vakantiedagen: op basis van een fulltime dienstverband.
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen.
doorgroeimogelijkheden: the sky is jouw limit. met onze opleidingen tillen we met jou het niveau naar het volgende level.
20% korting op je restaurant rekenig bij alle valk exclusief hotels.
heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en van brandstof tot uitjes, via ons benefits-programma.
gastvrij zijn is een talent
je begint de dag met een briefing met het team. iedereen op de hoogte stellen over wat ze kunnen verwachten. ondertussen heb jij de personeelsplanning al gemaakt en zorg je er voor dat alle talenten optimaal worden benut. tijdens de service loop je actief mee als meewerkend voorman en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. aan het einde van de dienst zorg je voor het financiële gedeelte van het restaurant, en zorg je ervoor dat na je sluitronde alles weer netjes is afgesloten.
hotel leiden is mooi gelegen aan de oude rijn. ons hotel is dicht bij het centrum van leiden te vinden. wij bezitten over diverse luxe kamers en suites. daarnaast hebben wij een knus restaurant en een sfeervolle brasserie waar onze gasten heerlijk kunnen genieten van onze moderne lunch en diner kaart.
“de gezelligheid met de collega’s in het hotel is wat het werk extra leuk maakt” – marijn, restaurant leidinggevendede ingrediënten die maken wie je bent
een snufje gezelligheid met een toefje hard werken. that’s you! tegelijkertijd ben je als assistent restaurant manager geduldig én goed in plannen. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler en flexibel als het om werktijden gaat. we werken tenslotte in de horeca. ook heb je:
eerdere ervaring met leidinggeven
passie voor de horeca
ook in de weekenden en op feestdagen leg je de gasten graag in de watten.
tijd voor actie
sluit je als restaurant leidinggevende aan bij onze collega’s! meer informatie nodig of solliciteren? dat is super eenvoudig: bel met tamara van personeelszaken via 071 5731 731. je mag ook direct op de sollicitatiebutton klikken. daar kan je je gegevens invoeren, je cv uploaden en een motivatie achterlaten!
van carpaccio en schnitzel tot tonijn tataki en tournedos. bij van der valk bereid je zowel de oude vertrouwde gerechten als luxe gerechten. wekelijks komen grote aantallen gasten eten in het à la carte restaurant, de lounge en bij de buffetten. bij ons werken betekend oprecht met je vak bezig zijn, ruimte voor jouw eigen creativiteit, doorgroeimogelijkheden en gezellig team! come join the family!functieomschrijvingals zelfstandig werkend kok zorgt je voor de perfecte bereiding en mooie afwerking van de gerechten. dit doe je door:+ mee te denken bij het ontwikkelen van de nieuwe menukaart+ werkplek, gereedschappen, en machines schoon en opgeruimd te houden+ elke dag goed voorbereid te zijn+ plezier in je werk te hebbendoor jou en je collega's bieden onze restaurants een culinaire ervaring om niet te vergeten!wat verwachten wij van jou?+ je hebt oog voor detail+ je hebt een neus voor het bedenken van nieuwe gerechten+ je bent fysiek fit en kunt de rust bewaren tijdens drukke piekmomenten+ je hebt een afgeronde kok niveau 3 opleiding of soortgelijk+ je wilt in een moderne grote keuken werkenwat bieden wij?alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou! dus wij bieden:+ geld! hoeveel? conform de markt en passend bij je functie en ervaring;+ fulltime contract;+ 25 vakantiedagen;+ opleidingsmogelijkheden;+ flexibele werktijden en geregeld een (dag in het) weekend vrij;+ voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels;+ 20% korting op jouw restaurantbon bij alle valk exclusief hotels; + mooi-meegenomen-extra's: korting op je sportabonnement, korting op je zorgverzekering, personeelsuitjes en elk jaar een personeelsfeest.come join the family
als office management & support specialist (bbl) ben jij de spil van onze backoffice. jij ondersteunt de afdelingen hr, administratie en directie bij administratieve en organisatorische werkzaamheden. dankzij jouw proactieve houding en oog voor detail zorg je ervoor dat processen soepel verlopen en collega’s optimaal worden ondersteund. graag maken wij kennis met kandidaten, die beschikken over de volgende functie-eisen, eigenschappen en vaardigheden:
administratieve ondersteuning bieden (o.a. agendabeheer, e-mailbeheer, documentatie)
interne communicatie verzorgen en optimaliseren
voorraadbeheer kantoorbenodigdheden
ondersteunen bij het organiseren van interne evenementen of bijeenkomsten
aanspreekpunt zijn voor leveranciers en externe partijen
ondersteuning bij ontvangst van gasten of zakelijke relaties
volgt een (horeca) gerelateerde bbl-opleiding op mbo-niveau 3 of 4;
je hebt aantoonbare ervaring in de hospitalitysector (vereist)
je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar
je bent representatief, communicatief vaardig en organisatorisch sterkje hebt een positieve houding en weet goed prioriteiten te stellen
dit bieden wij jou graag aan:
een leerzame en veelzijdige bbl-werkplek binnen een professioneel hotelteam
begeleiding van ervaren collega's
een salaris conform horeca cao, passend bij de functie en ervaring;
tegen personeelstarief overnachten bij alle valk exclusief hotels;
mogelijkheid om door te groeien binnen het hotel
heel veel kortingen: van kleding tot vakanties en uitjes, via ons benefitsprogramma;
20% korting op je restaurantrekening in bij alle valk exclusief hotels;
gebruik van onze zwembad en gym uitsluitend voor sportdoeleinden.
personal training met je collega’s op de woensdag avond!
come join the family!
werken bij van der valk hotel schiphol betekent werken in een modern 4-sterrenhotel waar kwaliteit, service en beleving centraal staan. achter de schermen draag jij als medewerker technische dienst dagelijks bij aan die hoge standaard.je zorgt ervoor dat onze gasten kunnen genieten van een vlekkeloos verblijf, van een perfect functionerende kamer tot goed onderhouden algemene ruimtes. storingen, onderhoud of reparaties? jij pakt ze zelfstandig en professioneel aan, zodat alles blijft draaien zoals het hoort.jouw takenverhelpen van 1e-lijns storingen en kleine technische problemenuitvoeren van preventief en correctief onderhoud aan kamers en algemene ruimtesverrichten van algemene technische werkzaamhedensignaleren van technische gebreken en doorgeven aan externe specialisten indien nodigzorgen voor een nette, veilige en goed georganiseerde werkplekjouw profielervaring als medewerker technische dienst, onderhoudsmonteur of klusjesman;technisch inzicht en een praktische instelling;zelfstandig en servicegericht;zorgvuldig en met oog voor detail;wij biedensalaris van €2.900,- tot €3.300,- per maand (o.b.v. 38 uur);een baan van maandag tot en met vrijdag van 07:30 tot 16:00.overnachten bij alle valk exclusief hotels vanaf €85,- per nacht;gratis of voordelig sporten met onze trainers en gebruik van onze fitnessfaciliteiten;reiskostenvergoeding van €0,23 per km (eerste 5 km enkele reis voor eigen rekening);korting op zorgverzekeringen bij cz en vgz;een collegiale en professionele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief.
ben jij een kok die excelleert in de keuken? als kok voel jij je verantwoordelijk voor de bereiding en presentatie van complete gerechten en afzonderlijke onderdelen daarvan. je werkt onder leiding van onze chef-kok of eigenaar, maar je kunt de keuken ook alleen draaiende houden. daarnaast werk je samen met je collega-kok en stuur je indien nodig keukenhulp aan.je werkt volgens vaste instructies m.b.t. ingrediënten, recepturen, werkmethoden en uiterlijke presentaties. je werkt in het weekend en bent overdag en s'avonds beschikbaar. de werkuren en het rooster zijn flexibel.wat zijn uw taken:wassen, snijden, koken en mengenkwaliteit controleren van ingrediëntenbereidingen uitvoeren, bewaken en controle van gerechtportioneren en garnerenhulpkracht controleren en aansturencontrole op hygiënisch werkwijzeplanning van werkzaamheden en inkopencontrole van inkoopwat bieden wij verder aan:full-time: 38 uur per weekbrutoloon:€ 2.750 tot € 3.250functie-eisen:jij kan initiatief nemenminimaal mbo-niveau 3vertrouwen in je zelfkalm en doelgericht werken onder moeilijke omstandigheden of hoge werkdruktoelichting arbeidsvoorwaarden:reiskosten + maaltijdencontractduur 2 jaarhulp bij huisvestiging (indien gewenst)opleiding intern
jouw doel is om elke dag een glimlach op het gezicht van onze gasten te toveren. samen met je collega's bied je onze gasten een fantastische ervaring in het restaurant, de bar, brasserie, tijdens een grote partij of in een van onze zalen. geen dag is hetzelfde!wat zijn jouw taken op een gemiddelde dag?+ gasten verwelkomen en begeleiden+ opnemen en invoeren van bestellingen+ gasten de menu- en wijnkaart toelichten+ tafels uitruimen en indekken+ voorraden aanvullen+ schoonmaken en -houden van het restaurant en omliggende ruimtenwat verwachten wij van jou?+ je hebt ervaring met wijklopen (must)+ je een echte sfeermaker bent+ je graag je handjes laat wapperen+ je een 'geen-dag-hetzelfde baan' wilt+ je, je collega's je familie wilt noemen+ je geregeld in het weekend en met feestdagen kan werkenwat bieden wij?een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving binnen een enthousiast team. ons team wordt gekenmerkt door collegialiteit, samenwerken, plezierige werksfeer en een professionele werkomgeving. wij zorgen er voor dat er voldoende ruimte is voor coaching, zelfontplooiing, initiatief en zelfstandigheid. daarnaast bieden wij de volgende voorwaarden aan:+ marktconform salaris (functieschaal 3)+ een jaarcontract met een proeftijd van 1 maand+ de functie is fulltime (38) en parttime (32) beschikbaar, uren in overleg+ trainings- en opleidingsmogelijkheden+ doorgroeimogelijkheden binnen het concern van der valk+ voor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels+ 20 % korting op jouw restaurantbon bij alle valk exclusief hotels+ collectiviteitkorting bij vgz en cz (zorg)verzekeraarsde werktijden worden afwisselend, ook tijdens feestdagen en weekenden, verdeeld in verschillende diensten (ochtend/middag/avond).come join the family
je hoeft geen michelin ster te halen zolang je maar verse ideeën meebrengt stayokay domburg zit in een supermooi kasteel, kasteel westhove, tussen oostkapelle en domburg. dit 13-eeuwse kasteel ligt op loopafstand van het strand. het hostel heeft 23 kamers, een gezellige bar, een restaurant, een mooie tuin en 2 terrassen met een fantastisch uitzicht op de slotgracht en het omringende bos- en duinlandschap. ben jij een échte aanpakker en heb jij er geen problemen mee de handen uit de mouwen te steken? dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van kok. jij gaat...
samen met jouw keukencollega's of zelfstandig koken voor onze gasten
je collega's bijstaan en samen zorgen dat elke dag weer een nieuw avontuur is, geen dag is hetzelfde en daar houd je van!
indien nodig onze gasten in de bar voorzien van een koud drankje tot een goed gesprek, jij zorgt voor de gezelligheid!
wisselende diensten werken, ook in de avonden en weekenden. uiteraard in overleg
lekker op tijd naar huis om 20:30 uur!
jij hebt...
er vooral heel veel zin in en je vindt het leuk om te koken
geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
zin om te leren, want horecaervaring is geen must
geen moeite met de nederlandse en engelse taal en bij voorkeur ook kennis van een andere taal
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt...
een functie met veel vrijheid, afwisseling, verantwoordelijkheid én lekkere koffie
een contract met vaste uren of een flexibel contract waarbij werktijden en -uren in overleg gaan. beide opties zijn bespreekbaar
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkers feest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
bij ons hoef je niet strak in pakmaar lekker in een jeansstayokay domburg is een bijzondere werkplek in kasteel westhove, een 13e-eeuwse kasteel compleet met torens en een slotgracht. het hostel bevindt dit op 5 minuten loopafstand van het strand en beschikt over 23 kamers, een gezellige bar en restaurant, een mooie tuin én 2 terrassen met een fantastisch uitzicht op de slotgracht en het omringende bos- en duinlandschap.ben jij een échte dromer en vind je het niet erg om af en toe te pauzeren? dan zijn wij opzoek naar jou in de functie van bar- en droommedewerker.jij gaat…
2 à 3 dagen per week aan de slag in het hostel
jouw werkdag beginnen met een bardienst
vervolgens slapen in het hostel tijdens jouw aanwezigheidsdienst (00:00 tot 07:00), maar kunt natuurlijk als eerste en enige aanspreekpunt in de nacht gewekt worden voor eventuele calamiteiten
wanneer nodig de telefoon opnemen, vragen beantwoorden en gasten in- en uitchecken (ook na sluitingstijd)
verder gewoon lekker snurken
jij hebt…
ervaring in de f&b en front office, maar dit is geen must
het vermogen om snel en kalm te handelen
een groot verantwoordelijkheidsgevoel
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én een lekker bed
een "droombaan” in een prachtig kasteel met een wisselend rooster waarbij je het grootste deel van de nacht lekker kunt slapen
een all-in uurloon vanaf €17,38 (op basis van kennis en ervaring) wanneer je 20 jaar of ouder bent (19 jaar: €15,65; 18 jaar: €13,91). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten. tijdens het slapen bij je slaapdiensten verdien je het minimumloon. wanneer je wordt gewekt krijg je een verhoging op jouw standaard uurloon met een nachttoeslag van 15%
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
je hoeft geen michelin ster te halen zolang je maar verse ideeën meebrengt stayokay domburg zit in een supermooi kasteel, kasteel westhove, tussen oostkapelle en domburg. dit 13-eeuwse kasteel ligt op loopafstand van het strand. het hostel heeft 23 kamers, een gezellige bar, een restaurant, een mooie tuin en 2 terrassen met een fantastisch uitzicht op de slotgracht en het omringende bos- en duinlandschap. steek jij graag de handen uit de mouwen en houd je van afwisseling? dan zijn wij opzoek naar jou in de functie van allround hostelmedewerker! jij gaat...
het verblijf van onze gasten zo prettig mogelijk maken. je zorgt voor een soepele in- en uitcheck en houdt tijdens jouw shift de front office en bar draaiende
vrienden worden met ons reserveringssysteem pms, wat we gebruiken voor zowel groepen als solo-avonturiers
als allrounder samen met jouw collega’s o.a bar-, ontbijt- en keukendiensten draaien en zorgen dat alles op rolletjes loopt
wisselende diensten werken, ook in de weekenden
wisselende diensten draaien (ook in weekenden) en flexibel meewerken in bar-, ontbijt- en keukenteam.
jij hebt…
zin om te leren, want horecaervaring is geen must, dat biertje tappen leren wij je wel
geen probleem met multitasken en kan zelfs tijdens hectische momenten het hoofd koel houden
geen moeite met de nederlandse en engelse taal en bij voorkeur ook kennis van een andere taal
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
geen probleem om zelfstandig te werken, maar helpt jouw collega's waar nodig
affiniteit met koken is mooi meegenomen
jij krijgt...
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een all-in uurloon vanaf €17,38 (op basis van kennis en ervaring) wanneer je 20 jaar of ouder bent (19 jaar: €15,65; 18 jaar: €13,91). een all-in uurloon betekent dat je vakantietoeslag en opgebouwde vakantie-uren iedere maand direct uitbetaald worden en je er dus niet op hoeft te wachten
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen
een contract met vaste uren of een flexibel contract waarbij werktijden en -uren in overleg gaan. beide opties zijn bespreekbaar
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
waarom hotel van der valk?
aan de rand van maastricht ligt het mooie van der valk hotel. een modern hotel met een groot à la carte restaurant, live cooking concept, banqueting zalen en een dynamische brasserie.
het sfeervolle à la carte restaurant, die plek biedt aan 150 tot 200 gasten, is een plek waar beleving, smaak & gastvrijheid samenkomen.
veel gasten betekent ook veel verschillende ervaringen en wensen. van gasten die romantisch komen dineren tot aan groepen die uitgebreid een verjaardag komen vieren. de diversiteit vraagt om een grote flexibiliteit. geen avond is hetzelfde!
chef-kok tim en zijn keukenbrigade streven naar het vinden van de beste smaak combinaties. ze serveren de klassiekers zoals je ze mag verwachten maar verrassen ook met innovatieve gerechten. dit zorgt voor een ultieme belevenis bij onze gasten.
door actief bezig te zijn met lokale producten en wijnen willen wij gasten continue blijven verrassen. ook streven wij naar het continue verbeteren van onze service en gasttevredenheid.
ons restaurant is een plek waar wij klaarstaan voor al onze gasten en waarbij een persoonlijke en unieke ervaring key is!
hotel van der valk is een familie bedrijf, dit is voelbaar in ons dna.
collega’s zijn vrienden; het team is je familie. ons doel is dat elke gast zich welkom voelt alsof zij deel zijn van onze familie. wij laten gasten kennis maken met onze limburgse producten, smaken en gastvrijheid!
word jij hier enthousiast van en ben je op zoek naar een veelzijdige functie? een functie waarbij je je kunt ontwikkelen? waar je de rechterhand bent van onze f&b manager? en dus veel verantwoordelijkheid krijgt?
dan zoek niet verder!
wie zoeken wij en wie ben jij?
je hebt uiteraard een enorme passie voor de horeca;
het geeft je energie om gasten een fantastische tijd te bezorgen;
je wordt enthousiast van een team coachen en ze te zien groeien;
stress is aan jou niet besteed en bij drukte bewaar jij het overzicht;
wat ga je doen?
je denkt actief mee over verbetermogelijkheden binnen de service & processen;
je zoekt naar verkoopmogelijkheden en omzetkansen;
je vindt het een uitdaging om een avond zo soepel mogelijk te laten verlopen;
dit doe je o.a. door een goede wijkindeling en briefing aan jouw team te geven dat dagelijks bestaat uit 8 tot 15 medewerkers;
je coördineert de werkzaamheden van je collega’s op de vloer en springt bij waar nodig;
je bent met je team verantwoordelijk voor het zetten en controleren van de banqueting zalen;
je controleert de reserveringen, maakt de tafelindeling en communiceert met de keuken over speciale wensen;
je bent verantwoordelijk voor het kassasysteem;
verder heb jij:
zin om 32 tot 38 uur per week aan de slag te gaan;
minimaal mbo 4 denk- en werkniveau;
minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie; waarbij je een team hebt aangestuurd;
kennis van haccp en allergenen;
goede beheersing van de nederlandse en engelse taal;
en wat bieden wij jou?
een salaris tussen €2580,- en €3209,- bruto per maand op basis van 38 uur per week;
de mogelijkheid om een leermeester diploma te behalen en deel te nemen aan diverse trainingen;
het rooster is drie weken vantevoren klaar en wordt in overleg met jou gemaakt;
vaste vrije dagen zijn mogelijk;
wij letten op je uren en zorgen voor een goede werk-privé balans;
25 vakantiedagen en het opnemen van tijd voor tijd uren;
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen op die welverdiende vakantie;
een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
voor € 75,- (incl. ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
gratis sporten en zwemmen in het hotel;
mooi meegenomen extra’s zoals korting op je zorgverzekering en andere aangesloten bedrijven zoals fietsvoordeelshop, gaiazoo en nog meer;
wat ga je doen?
samen met het sales team ben jij verantwoordelijk voor het verkopen van 2 hotels! maximale omzet genereren met betrekking tot onze zalen en groepsreserveringen. jouw uitdaging wordt om de 15 multifunctionele zalen en ruim 300 kamers zo optimaal mogelijk te verkopen. het hele jaar door!
hoe ga je dit doen?
jij beheert & onderhoudt bestaande accounts en breidt deze verder uit;
je zoekt actief naar potentiële klanten om meer omzet te genereren. je weet hen te vinden en passende voorstellen te doen;
jij bent continue op zoek naar kansen en mogelijkheden om nieuwe omzet binnen te halen;
je stelt een commercieel jaarplan op aan de hand van de doelstellingen;
je monitort de omzet en stuurt bij indien nodig;
je stelt offertes op voor evenementen en groepsreserveringen en volgt deze op. jij wilt omzet zo goed mogelijk genereren; het juiste event op het juiste moment;
jij geeft leiding aan twee gedreven collega's. je ondersteunt hen bij offerte-aanvragen, het inboeken van reserveringen, facturatie en debiteurenopvolging;
je stelt rapportages op aan de hand van cijfers en feedback van gasten;
je draagt verbeteringen en vernieuwingen aan om het serviceniveau te verhogen;
tijdens de dagelijkse en wekelijkse meetings bespreek je samen met je collega’s van het f&b- en front office-management de voorbije, lopende en aankomende evenementen. je deelt de ontvangen feedback met de teams en kijkt vooruit naar aankomende evenementen.
hoe ziet je werkplek eruit?
jij gaat werken voor onze 2 hotels in maastricht:
het super deluxe hotel van der valk maastricht-maas opent medio 2026. dit hotel beschikt over verschillende kamertypes van comfort tot suites. in totaal telt het hotel 113 kamers en 5 vergaderzalen. het restaurant heeft 220 zitplaatsen en is open voor ontbijt, lunch en diner. direct gelegen aan de oever van de maas kunnen gasten hier genieten van een prachtig uitzicht. uniek is ook de wellness & fitness die zich bevindt op de bovenste verdieping. met zijn unieke locatie direct aan de maas wordt dit hotel een fantastische uitdaging om in de markt te zetten.
het reeds gevestigde hotel van der valk maastricht beschikt over 190 luxe hotelkamers en suites. het hotel beschikt over een à la carte restaurant en een gezellige brasserie. de 10 prachtig zalen zijn sfeervol ingericht voor vergaderingen, beurzen, congressen en bruiloften. het saleskantoor ligt op de eerste verdieping in de nabijheid van onze zalen, zo kan er snel geschakeld worden als gasten vragen hebben. het aantal gasten varieert sterk: soms ontvangen we 10 gasten, en bij een volgend event kunnen dat er 300 zijn. iedere dag is anders!
wat verwachten wij van jou? je bent een echte netwerker en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de sales op het gebied van hospitality of de evenementenbranche. daarnaast herken je je in de volgende punten:
jij bent het visitekaartje van het hotel;
je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur een commerciële opleiding of hotelschool;
uit je cv blijkt je ervaring in sales in de hospitality of evenementen;
daarbij heb je ervaring met het leidinggeven aan een team;
je streeft naar resultaten, bent proactief en denkt in oplossingen;
jij bent commercieel sterk, representatief & hebt lef;
met jouw sterke netwerkvaardigheden weet jij op elk event de juiste mensen te spreken en te overtuigen van onze unieke locaties en services;
je beheerst de nederlandse en engelse taal vloeiend in woord en geschrift, als je daarnaast nog duits en/of frans spreekt is dat mooi meegenomen;
je vindt het leuk om bij grote evenementen 's avonds en in het weekend aanwezig te zijn (niet wekelijks hoor, don't worry).
alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou!
in ruil voor het delen van jouw talent als salesmanager meeting & events bieden we je op basis van een 38-urige werkweek:
een bruto maandsalaris tussen €2.850 en €3.550 afhankelijk van je ervaring;
in de meeste gevallen: werken van maandag t/m vrijdag;
25 vakantiedagen en 12 adv dagen o.b.v. 40 uur per week;
8% vakantietoeslag;
deelname aan het pensioenfonds horeca en catering;
een jaarcontract met daarna kans op een vast dienstverband;
mooie personeelskorting op overnachtingen bij valk exclusief hotels en korting in ons eigen restaurant;
hoe gaan we jou inwerken?
van der valk maastricht is onderdeel van de van der valk exclusief groep. de eerste periode als onze sales manager meeting & events zul je dan ook worden ingewerkt door onze sales collega’s in het hotel en bij diverse van der valk exclusief hotels. een win-win situatie! want zo leer je van elkaar en ervaar je de gastvrijheid van onze mooie hotels.
at our large hotel and event venue in amsterdam, you will be responsible for tracking the financial transactions for our hotel. taking it easy is not an option, and you'll experience the dynamics and hectic pace of the day with a smile. at mövenpick we make moments, do you?be limitlessworking with numbers gives you energy. whether it's helping to prepare financial reports, processing invoices or managing budgets, you do it with a smile and a high degree of accuracy. you also work closely with various departments to ensure that all financial information is processed correctly. there are no limits to your abilities. in addition, you are:
available mbo or hbo student for a minimum of 20 weeks, 5 days a week;
unrolling credit cards and receipts;
preparing and/or correcting accounts;
reviewing commission invoices;
entering debit and credit invoices;
supporting factor of administration during monthly/quarterly/annual closings.
in this position, you will work office hours monday through friday.proud to presentmövenpick: the place to enjoy life. inside, we create a space for our guests to enjoy by relaxing at the bar with a delicious cocktail or a creamy cappuccino. in our restaurants, you can discover the most delicious special dishes. we are originally from switzerland, and we carry this luxurious gastronomic hospitality with us. ‘enjoying life to the fullest.’ that is our mantra for our guests, but also for you as an employee. and you provide that experience with a team of seven colleagues in our beautiful 4-star hotel located in amsterdam overlooking the river ij. with a beautiful atmosphere in our team, we help each other during busy moments so everything runs smoothly. you will work in a hotel that works together with the passenger terminal amsterdam, a total combined conference space of over 1900 m2, including 11 modern and spacious conference and directors’ rooms. through the emergence of ijvenues, amsterdam’s new exhibition centre, everything only becomes bigger and better. on a lovely, sunny day, you can choose between a 10-minute walk or a 5-minute cycle ride from the central station. or you can hop on the tram from the other side of our hotel. in short: we have it all. don't work. do what you love insteadfinancial precision and flawless administration, that's what you go for. with passion, you dive into the world of numbers and finance. you keep a close eye on the financial processes, ensure accurate registrations and contribute to a streamlined financial administration. you must have:
preferably experience in the hotel industry;
fluent written and spoken knowledge of the english and dutch language.
we offerof course, we want you to have an optimal experience at mövenpick. that is why we are offering:
a trainee allowance of €750,- per month (including study- and travel allowance);
38-hours work week;
a night-shift allowance of 20% and a sunday allowance of 5%;
national and international opportunities for growth and (cross) training opportunities;
a uniform, laundry service and meals;
discounts on rooms, food and drink at mövenpick hotels & resorts, accor & hr-group hotels;
recruitment bonus for a new colleague;
50% f&b discount at various hotels in amsterdam;
various staff outings.
this is the right time to say yes you see it as a challenge to put a smile on the face of all guests visiting our hotel? then do not hesitate any longer: send us your motivation letter and cv, or if you have any questions you can contact the hr office via hotel.netherlands.hr@movenpick.com or by phone at +31 (0)20 519 1222. if it is a match, you will be interviewed by a member of the hr department and the credit manager. are you ready?
tandoori express is een echt familiebedrijf in amsterdam met passie en liefde en dat ziet u terug in onze gerechten. onze tandoori gerechten worden dagelijks op traditionele wijze bereid door onze professionele chefs. het geheim van de populariteit van onze tandoori gerechten zit hem in onze werkwijze en in de producten waarmee wij werken. om de hoogst mogelijke kwaliteit te garanderen gebruiken wij alleen de mooiste en meest verse premium producten én worden alle tandoori gerechten vers gemaakt.
zelfstandig werkende kok voor het bereiden van indiase gerechten
standplaats: amsterdam
dienstverband: fulltime baan / 38 uur per week
toezien op en bereiden van gerechten
de kwaliteit van te gebruiken producten/ingrediënten is beoordeeld en (hulp)middelen zijn klaargezet.
voorbereidende werkzaamheden (wassen, snijden, mengen e.d.) zijn uitgevoerd, en vervolgens zijn (delen van) gerecht(en) (tegelijkertijd) bereid.
tussentijdse kwaliteitscontroles (gaarheid, smaak, kleur, vloeibaarheid e.d.) zijn uitgevoerd en waar nodig bijstellingen/bijdoseringen gedaan.
bestellingen zijn doorgeefgereed gemaakt (door hulpkrachten).
werkzaamheden conform voorschriften (haccp, arbo, veiligheid e.d.)
voorraad- en bestelbeheer
dagelijkse werkzaamheden zijn gepland en voedingsmiddelen en andere voorraadaanvullingen zijn besteld.
de bestelde artikelen zijn ontvangen, gecontroleerd en opgeslagen.
de houdbaarheid en hygiëne van de voorraad is gemonitord.
opruim- en schoonmaakwerkzaamheden
de werkomgeving en keukenapparatuur is schoongemaakt en afval is afgevoerd.
bijzonderheden/mankementen zijn gesignaleerd en indien nodig zijn kleine storingen zelfstandig opgelost.
verbetervoorstellen en optimalisatie
verbruikte hoeveelheden ingrediënten en half(fabricaten) zijn gecontroleerd en verantwoord.
inbreng is geleverd voor de te voeren kaart, menu’s, werkinstructies e.d.
recepten zijn ontwikkeld/aangepast en indien er sprake is van afwijkende menu’s is dit besproken.
voorstellen zijn uitgewerkt in receptuurinstructies e.d.
profiel
kennis en betekenisvolle vaardigheden
mbo-niveau 3 werk- en denkniveau
aantoonbare kennis van de basis kooktechnieken
competenties
toont belangstelling voor anderen en wat hen bezighoudt
weet te motiveren en enthousiast te maken
geeft vertrouwen en ruimte om iets zelf te doen en fouten te maken
laat anderen voorbeeldgedrag zien
begint uit zichzelf, wacht niet af
heeft vertrouwen in eigen kunnen en kwaliteit
kijkt in het eigen werk vooruit en komt in actie als dat nodig is
ziet als zaken (ook buiten het eigen werk) blijven liggen en pakt ze op als dat kan
corrigeert direct als niet aan de eisen wordt voldaan
vraagt terugkoppeling van gasten over kwaliteit en service
komt met voorstellen om zaken beter te doen
blijft onder moeilijke omstandigheden of hoge werkdruk kalm/rustig
herstelt snel na tegenslag of teleurstelling
dit is wat we je te bieden hebben
gevarieerde diensten
leuke collega’s
salaris conform horeca cao: €2500-3000 bruto per maand, afhankelijk van ervaring en vaardigheden
prettige werksfeer en een werkomgeving met duidelijke structuren
reiskostenvergoeding
dagelijks schone bedrijfskleding
wij bieden interne opleidingen aan
bedrijfsomschrijvingvan der valk hotel rotterdam-nieuwerkerk is een luxe viersterrenhotel met een eigentijdse en goed uitgeruste keuken.het restaurant is recent verbouwd, we gaan vernieuwen. van der valk hotel rottterdam-nieuwerkerk zit in een nieuwe fase. een grondige verbouwing, een aangescherpte visie en een stevige ambitie. wij willen dé huiskamer van het groene hart worden – warm, ambachtelijk en met een open blik naar de toekomst. in deze transitie zoeken wij medewerkers in de bediening. wat ga je doen?jouw doel is om elke dag een glimlach op het gezicht van onze gasten te toveren. samen met je collega’s bied je onze gasten een fantastische ervaring in het restaurant, de bar, brasserie, tijdens een grote partij of in een van onze zalen. geen dag is hetzelfde! wat je zoal doet:
gasten verwelkomen en begeleiden;
opnemen en invoeren van bestellingen;
gasten de menu- en wijnkaart toelichten;
tafels uitruimen en indekken;
voorraden aanvullen;
schoonmaken en -houden van het restaurant en omliggende ruimten.
jij bent onze collega als:
je een echte sfeermaker bent;
je graag je handjes laat wapperen;
je geen-dag-hetzelfde baan wilt;
je, je collega’s je familie wilt noemen;
in het weekend en met de feestdagen werken voor jou perfect is.
dit bieden wij jou graag aan:
salaris volgens horeca cao, op basis van ervaring
25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld
een flexibel rooster, zodat je werk en privé goed kunt afstemmen
een deel van de fooien – zo voel je de waardering van onze gasten direct
voor slechts €75,- overnachten bij alle valk exclusief hotels
20% korting op eten en drinken binnen alle valk exclusief hotels
toegang tot ons exclusieve benefitsprogramma met kortingen op kleding, vakanties, brandstof, en nog veel meer
elk jaar een personeelsfeest
wat ga je doen?
nadat onze gasten heerlijk hebben geslapen in een van de 190 comfortabele kamers, ben jij het eerste vriendelijke gezicht dat hen begroet bij het ontbijtbuffet. met een warme glimlach sta je klaar als gastheer of gastvrouw. je zorgt ervoor dat tafels snel en efficiënt worden afgeruimd en weer keurig worden gedekt voor de volgende gasten. bovendien ben jij degene die het ontbijtbuffet klaarzet voor de volgende dag. ben jij klaar voor een ochtend vol gastvrijheid?
wat mag je verwachten?
een sfeervolle werkplek in de mooiste stad van limburg: valk exclusief hotel maastricht ligt op een steenworp afstand van de bruisende binnenstad van maastricht.
een team van fijne collega's: ons team is een mix van studenten en ervaren professionals, en we staan bekend om onze goede teamgeest en samenwerking.
een vast team: we hechten waarde aan stabiliteit en continuïteit, daarom bieden we je de kans om deel uit te maken van ons vaste team.
een flexibel rooster dat rekening houdt met jouw thuissituatie: we begrijpen dat het leven druk kan zijn, daarom geven we jou de keuze om 2, 3, 4 of 5 dagen per week te werken.
werkuren tussen 05.30 en 16.00 uur: geniet van vrije middagen en avonden om je eigen ding te doen en te ontspannen.
uitstekende verzorging met betrekking tot eten en drinken: bij ons wordt goed voor je gezorgd, zowel tijdens als buiten je werktijd.
wat wij jou bieden
een marktconform salaris tussen de 2370 en 2500 bruto per maand op fulltime basis.
5 weken vakantie op jaarbasis en het opnemen van tijd voor tijd uren: voor de broodnodige ontspanning.
8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen.
deelname aan het pensioenfonds horeca & catering.
voordelig overnachten: voor € 75,00 per nacht in alle valk exclusief hotels.
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants.
gratis sporten en zwemmen in ons hotel.
wat vragen wij van jou?
je bent gastvrij en hebt ervaring in de horeca. je hebt een positieve en gastvrije uitstraling, bent flexibel en kunt zelfstandig werken. daarnaast beheers je de nederlandse en engelse taal en vind je het niet erg om in de weekenden en op feestdagen te werken.
deze vacature is niet geschikt als bijbaan.
jouw hart klopt sneller van het brainstormen over de nieuwe menukaart.
als (junior) sous-chef ben je de rechterhand van onze chef-kok tim kouwenberg en sous-chef ahmed bouchla. samen zijn jullie verantwoordelijk voor het coördineren en organiseren van de werkzaamheden in de keuken en het aansturen van het keukenteam van 30 medewerkers, leerlingen en stagiaires.
hoe alles werkt in een keuken hoeven we jou niet te vertellen. en welke werkzaamheden erbij komen kijken ook niet. jij zorgt er als professionele (junior) sous-chef mede voor dat het onze gasten aan niets ontbreekt.
over je werkplek:
het à la carte restaurant heeft 150 tot 200 zitplaatsen en voert een hedendaagse kaart geïnspireerd op de seizoenen. naast het restaurant is er een ontbijtbuffet, banqueting afdeling en brasserie. als onze nieuwe (junior) sous-chef kom je te werken in onze grote en moderne keuken met de nieuwste apparatuur. naast dat je alleen nog maar op inductie kookt hebben we vijf doorloopkoelingen en één grote doorloopvriezer waar alle producten ordelijk zijn opgeslagen.
werken bij van der valk maastricht betekent dat je er in één klap heel veel collega’s bij krijgt! het is een fijn team waarvan sommigen al jaren ervaring hebben en anderen pas net komen kijken. een team met verschillende culturen, met ieder zijn of haar kwaliteiten. samen grapjes maken, rekening houden met elkaar en behulpzaam zijn.
“van der valk maastricht is een groot bedrijf, je hebt hier een goede toekomst en veel vrijheid. ik ben intern opgeleid tot de functie die ik nu bekleed en werk hier al 25 jaar. ik voel me hier echt thuis! het respect wat je van alle collega’s krijgt, betekent heel veel voor mij. wanneer de directeur binnenkomt en mij complimenten geeft of een praatje maakt, geeft mij dat een fijn gevoel. dat gevoel is niet vanzelfsprekend”– ahmed, sous-chef
jouw inzet levert beloningen op
werken met 150 collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel. voor jou ligt het
binnen handbereik. bovendien krijg je als (junior) sous-chef op basis van een 38-urige werkweek:
een (h)eerlijk salaris gebaseerd op leeftijd en ervaring;
een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
25 vakantiedagen: voor de broodnodige ontspanning;
8% vakantiegeld: om leuke dingen te doen;
doorgroeimogelijkheden binnen een steeds groeiende hotelgroep;
voordelig overnachten voor € 75,- per nacht in onze valk exclusief hotels;
gratis sporten en gebruik van onze wellness en zwembad in het hotel;
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
een (zo veel mogelijk) vast rooster; privé is immers ook heel belangrijk
regelmatig een gezellige borrel in het hotel;
gratis parkeren;
reiskostenvergoeding (buiten maastricht);
diverse extra's via onze valk workapp.
de ingrediënten die maken wie je bent
als (junior) sous-chef ben je enthousiast én zelfstandig. jij hebt de leiding bij afwezigheid van de chef-kok. daarnaast heb je:
enkele jaren werkervaring als leidinggevende in een soortgelijk restaurant;
een afgeronde koks opleiding;
interesse in culinaire trends en je hart gaat sneller kloppen bij het brainstormen over de nieuwe menukaart en de stijl van ons restaurant.
in de keuken staan is jouw passie!
het toepassen van verschillende bereidingen en het experimenten met smaken spreekt jou aan. het samen werken in een ambitieus & hecht team waarmee je elke avond zorgt dat de gerechten foutloos worden meegegeven, geeft jou energie. daarnaast is het jouw droom om te werken in een grote keuken met de nieuwste apparatuur en grote koelingen voor opslag. ook is er een mooie kantine waar met het hele team elke avond gezamenlijk gegeten wordt.
als bovenstaande tekst je enthousiasme gewekt heeft dan is hotel van der valk zeker een werkplek voor jou!
wat ga je doen?
het verzorgen van de mep;
het bewaken van de kwaliteit en opmaak van de gerechten;
dit kan op verschillende afdelingen in onze keuken: afhankelijk van waar jouw kracht en passie ligt;
meedenken over aanpassingen van de kaart. jouw ideeën en eigen inbreng zijn zeer welkom;
helpen met het opleiden van nieuwe collega’s;
meewerken in de a la carte keuken maar ook het meegeven van gerechten voor de brasserie en het voorbereiden van de live cooking buffetten.
over je werkplek
aan de rand van maastricht ligt het mooie van der valk hotel. een modern hotel met een groot à la carte restaurant, live cooking concept, banqueting zalen en een dynamische brasserie.
het sfeervolle à la carte restaurant, dat plek biedt aan 150 tot 200 gasten, is een plek waar beleving, smaak & gastvrijheid samenkomen.
veel gasten betekent ook veel verschillende ervaringen en wensen. van gasten die romantisch komen dineren tot aan groepen die uitgebreid een verjaardag komen vieren.
chef-kok tim en zijn team streven naar het vinden van de beste smaak combinaties. ze serveren de klassiekers zoals je ze mag verwachten maar verrassen ook met innovatieve gerechten. van carpaccio en schnitzel tot oesters en shortrib. het keukenteam laat zich ook inspireren door de klassieke franse keuken met een moderne twist.
de menukaart wisselt 4 keer per jaar, met behoud van de klassiekers uiteraard, hierdoor is er veel ruimte om creatieve input te leveren voor nieuwe gerechten.
als zelfstandig werkend kok bij hotel van der valk maastricht kom je terecht in een groot keukenteam van 40 collega’s waarvan je op dagelijkse basis samenwerkt met 8 tot 10 collega’s. wat zorgt voor veel gezelligheid!
jouw inzet levert beloningen op
werken met de tofste collega's in een gezellige omgeving. dat wil iedereen wel! voor jou ligt het binnen handbereik. bovendien krijg je als zelfstandig werkend kok op basis van een 38-urige werkweek:
salaris tussen €2444,- bruto en €2960,- bruto per maand op basis van 38 uur per week;
een werkplek in een jonge en dynamische organisatie;
de mogelijkheid om veel te leren, interne vakopleidingen te volgen en door te groeien;
een flexibel rooster passend bij je privé situatie; daarbij houden wij je uren goed in te gaten zodat je een goede werk-privé balans behoudt
je rooster is altijd 3 weken van tevoren bekend; zo kun je goed vooruit plannen
20% personeelskorting in onze valk exclusief restaurants;
voor € 75,- (incl. ontbijt) overnachten bij alle valk exclusief hotels;
gratis sporten in het hotel;
gratis gebruik maken van het zwembad én de spa & welness in het hotel;
geregeld een personeelsfeestje & sluitborrel;
uiteraard 8% vakantietoeslag: om leuke dingen te doen;
en 25 vakantiedagen en het opnemen van tijd voor tijd uren.
de ingrediënten die maken wie je bent
als zelfstandig werkend kok ben jij een doorzetter, behulpzaam en creatief. je hebt oog voor detail en een neus voor het bedenken van nieuwe smaakvolle creaties. daarnaast ben je uiteraard een teamspeler want je werkt tenslotte met 40 collega's. ook heb je:
minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in een keuken bijvoorbeeld als zelfstandig werkend kok of keukenmedewerker;
kennis van haccp;
een goede beheersing van de nederlandse taal of
een goede beheersing van de engelse taal waarbij je gemotiveerd bent om de nederlandse taal te leren.
je hoeft geen michelin ster te halenzolang je maar verse ideeën meebrengt blue collar hotel – stayokay eindhoven is een hip ho(s)tel met de perfecte mix van nostalgie en rock & roll, gevestigd in een oude philipsfabriek in het bruisende strijp-s in eindhoven. ijskoude drankjes, heerlijk eten en comfortabele bedden tegen betaalbare prijzen. wij hosten regelmatig concerten in het blue collar theater, maar we zijn ook de coolste spot voor (zakelijke) events en bruiloften. de robuuste bar is het centrum van het hotel waar zowel locals en hotelgasten kunnen genieten van een drankje en een maaltijd.ben jij een échte aanpakker en heb jij er geen problemen mee de handen uit de mouwen te steken? dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van zelfstandig werkend kok. jij gaat...
ideeën inbrengen voor de menukaart, we houden van afwisseling, initiatief en creativiteit
samen met jouw keukencollega's of zelfstandig, koken voor onze gasten, à la carte , buffet of shared dinners
aan de slag met alles wat met de keuken te maken heeft, van keukenmaterialen onderhouden en bestellingen plaatsen tot planningen maken en ideeën uitwisselen
mee vormgeven aan het concept "blue collar cafe"
jij hebt...
er vooral heel veel zin in en vindt koken leuk
relevante werkervaring, je weet wat er moet gebeuren in de keuken en hoe je nieuwe en lekkere (kostenbewuste) recepten klaar maakt, wij leren ook graag van jou!
gewerkt met het haccp-kwaliteitssysteem en werkt volgens die regels
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt...
wisselende werktijden en -dagen waarbij het aantal uur en je beschikbaarheid in overleg met jou zijn. ook als je part time beschikbaar bent ben je van harte welkom!
een functie met veel vrijheid, flexibiliteit én lekkere koffie.
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met een reiskostenvergoeding (indien >10km) en aanvullende arbeidsvoorwaarden en collectiviteitskortingen.
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest.
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over onsmet 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al bijna 100 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
let your passion shine in our room service departmentbe ready to elevate your skills and ability. join us and you can surpass your own expectations as well as those of our guests. we will encourage you to explore innovative ways to enhance every guest experience, as you continue to master your craft. when you help us to achieve pioneering heights in luxury hospitality, your own excellence will shine through.a career that lets your passion shineas a room service employee you work in an international and varied working environment. one moment you will be taking orders from a business guest and the next moment you will be organizing a private dinner in the hotel room, suite or apartment for one of our vip guests together with our butlers. besides taking orders and serving the food and beverages from our extensive menu, preparing the daily mise and place, refilling the minibar, our room service team is also daily responsible for exceeding the expectations of the guests. exceeding their expectations is possible by personalizing the service and therefore we are looking for creativity!what you will bring to the rolesimilar working experience or internship in luxury hospitality.you are fluent in english, further languages are a plus.good communication skills and efficient in your work.willing to work night shifts.what we offerbring passion and dedication to excellence and we will recognize your contribution with a variety of benefits, rewards and development opportunities. we also offer a range of wellbeing initiatives. join us and you can thrive as an individual as well as being part of a supportive and inclusive team.other benefits arescale 3 of horeca cao.we offer a personalized bonus plan on top of a competitive salary, travel cost arrangements and 25 holiday days a year, which you can sell and buy as well.with all heartists card you receive worldwide discounts on overnight stays and more.25% night allowance.we value learning & development, therefore we provide several training sessions to stimulate your growth and knowledge.a discount up to 50% in selected restaurants and bars in amsterdam.we find corporate social responsibility very important. our hotel as various active work groups and we have the highest green key certificate.employee discount at health club jordaanbe balanced our be balanced team will help you find a healthy work-life balance.after your onboarding period, you get to be the guest and experience our legendary service for yourself in our hotel with an overnight stay, free dinner and breakfast!about our hotelsofitel legend the grand amsterdam offers five-star luxury in a unique setting. being part of accor, a french hotel chain, enables us to combine the historical flair of the building with modern design, and luxurious service. for further details, feel free to check out our website and follow us on social media.
hoe ziet jouw dag eruit?in de modernste keukens met de nieuwste apparatuur werk je samen met gemiddeld 25 koks. werken bij van der valk betekent dat je er in één klap heel veel leuke nieuwe collega's bij krijgt. het team bestaat uit collega's met al jaren ervaring terwijl sommige net om de hoek komen kijken. door jou en je collega's bieden onze restaurants een culinaire ervaring om niet te vergeten! als chef de partie zorg je voor de perfecte bereiding en mooie afwerking van de gerechten. je bent verantwoordelijk voor je eigen partie en we zien graag dat je meedenkt bij het ontwikkelen van de nieuwe menukaart.wat vragen wij van jou?je hebt een neus voor het bedenken van nieuwe gerechtenje hebt oog voor detailje kunt de rust bewaren tijdens drukke piekmomentenje hebt een afgeronde kok niveau 3 opleiding of soortgelijkje wilt in een grote, moderne keuken werkenplezier en passie terug zien in je gerechten wat bieden wij jou?alles is mogelijk, als je maar wilt. en wij willen jou! dus wij bieden:woonruimte beschikbaarsalariëring conform ervaring en opleidingparttime of fulltime contract25 vakantiedagen als je fulltime komt werkenopleidingsmogelijkhedenflexibele werktijden en geregeld een weekend vrijvoor € 75,- overnachten bij alle valk exclusief hotelsmooi-meegenomen-extra's: korting op je sportabonnement, sporten in onze eigen gym onder begeleiding van ene personal trainer, korting op je zorgverzekering, personeelsuitjes en elk jaar een spetterend personeelsfeest.wil jij de uitdaging aangaan om nieuwe technieken te leren of heb jij de kennis in huis om samen met je collega's nieuwe recepturen en gerechten te ontwikkelen? er staat een moderne keuken met de nieuwste apparaten en inductie kookplaten op je te wachten! word jij onze nieuwe collega? solliciteer dan nu en come join the family!nog vragen na het lezen van onze vacature? bel ons op: 0251-361831 of klik hier om een whatsapp te sturen en wellicht kunnen wij iets voor elkaar betekenen!